![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 24 januari 2007 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Johan Vande Lanotte werd door 48,6% van de leden verkozen met een score van 93,4%. Er was geen tegenkandidaat. http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...te/index.shtml Waarom was er geen tegenkandidaat? Durft Pascal Smet (Brussels SP.a-minister) nog zijn mening te uiten? Maar goed, ik treed je wel bij hoor, maar ik kan die salon-SP.a al evenmin luchten als het VB. Toch nog maar eens herhalen ![]() De enige verstandige stem tijdens de komende, federale verkiezingen is een blanco-stem!
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 24 januari 2007 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() Inderdaad, bij de VLD behaalde Somers 49,48% van de stemmen. Nadien verklaarde men de stemmen voor Coveliers ongeldig en toen behaalde hij - rara - een meerderheid van 50,46%.
Normaal moest er dus een tweede ronde tussen Dedecker en Somers volgen, maar dat zou de verdeeldheid binnen de VLD hebben blootgelegd. Dedecker - de platte opportunist - legde zich in ruil voor allerlei beloftes neer bij deze frauduleuze verkiezingen. Net zo min als VB en SP.a kan ik de VLD luchten. ![]()
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 24 januari 2007 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 24 januari 2007 om 15:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij de VLD wel (overigens ook in de regering).
La Chunga heeft mooi uiteengezet hoe dat in zijn werk ging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Burger
|
![]() 'La Chunga', de enige verstandige stem tijdens de komende federale verkiezingen is niet zoals u het stelt een blancostem maar wel een stem op het Vlaams Belang. Ieder zichzelf respecterende democraat heeft dan de kans om democratie terug te herstellen in de samenleving door een duidelijke neen te stellen aan het fascistische cordon sanitaire-systeem dat ieder democratie totaal onwaardig is en ieder burger terug het recht op veiligheid te geven door criminaliteitsbestrijding helemaal bovenaan de agenda te plaatsen. Een fundamenteel recht die momenteel de burger ontnomen wordt ter verheerlijking van de multikulutopie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laat iemand mij weten wanneer het terug serieus wordt?..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Staatssecretaris
|
![]() Om 13u13 is onze frietenbakker Lucien het al afgetrapt hoor... Dan was zijn laatste bericht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Morelleke is héél klaar en duidelijk de mond gesnoerd; toen ik haar daarnet bezig hoorde op het nieuws lag het er toch wel vingerdik op, ze had het steeds over de eenheid binnen de partij en over haar uitspraken van begin deze week repte ze met geen woord meer.
Zo zie je maar: het VB zat altijd maar commentaar te geven op de VLD en hun omgang met hun parlementsleden maar blijkbaar zijn ze zelf geen haar beter... ze zouden dus ook beter eerst in eigen boezem kijken!
![]() |
#119 |
|
![]() Nu hebben ze bij het VB een klein beetje open debatkultuur en nu is het voor de democratische haatpartijen ook weer niet goed...tssssss
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Dat heeft er helemaal NIETS mee te maken maar ze moeten dan hun mond houden over de interne werking naar andere partijen doe want ze zijn geen haar beter.