![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge geeft wel toestemming aan de vakbond om uw persoonsgegevens te bewaren voor allerlei activiteiten van de vakbond, en hoogstwaarschijnlijk zit hier ergens het addertje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt het blijkbaar nog altijd niet door, maar ja dat is dan ook de reden waarom ze tot hiertoe blijven groeien en ge er geen vat op krijgt hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een café is een "openbare ruimte", maar een vakbond is geen openbare vereniging?
Zéér rare kronkels.
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dergelijke wetten vraag je erom natuurlijk... en wat denkt ge nu dat iemand zijn huis gaat verhuren aan iemand die dat nauwelijks kan betalen. Als ik nen auto ga kopen op krediet moet ik ook mijn loonbriefke laten zien zulle... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is voor het ABVV extreem rechts, ... Voor mij is De Winter gewoon rechts, extreem rechts gaat voor mij persoonlijk veel verder. om u maar een voorbeeld te geven, trouwens, dan moeten ze dat maar bij lidmaatschap beslissen of ge te extreem zijt of niet... Als ge nu moest staan roepen, de vakbonden afschaffen terwijl ge zelf lid zijt, dan akkoord, dat ze u buitensmijten, daar kan ik inkomen. Maar niet omdat ge op een lijst staat, op een lijst staan betekend nog niet dat ge tegen vakbonden zijt. Ik ben enorm tegen vakbonden en sta ook niet op een lijst, maar ik ben ook geen lid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u iemand op zo'n lijst zet, moet u die persoon daarvan op de hoogte brengen, en deze persoon mag ten allen tijde zij gegevens opvragen voor correctie. U mag niet zomaar iemand zijn naam opschrijven en die bijhouden, u mag ook geen dossiers aanleggen over personen. U dient ten allen tijde toestemming daarvoor te hebben. En u moet zeker toestemming hebben om die gegevens te gebruiken voor andere doeleinden als de bedoeling was, en u moet ook toestemming hebben als u die gegevens aan derden wil doorgeven. Als ik hier straks onzen adresboek aan iemand geef dan kost mij dat direct mijn job, en kan ik mij nog aan een forse veroordeling verwachten ook, En dat is voor vakbonden, de plaatselijken bridgeclub juist hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben een paar duizend man te veel zitten op financiën, ik stel voor dat die den dop gaan uitbetalen, serieuze besparing, de vakbonden moeten hun lidgeld dan maar verhogen als ze willen blijven bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hebt gij u al eens geraliseerd wat de interest is op zo'n gigantisch bedrag na 2 dagen parking op de rekening van de vakbond, .... Nog maar simpel de aangroeipremie, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom de omweg via de privacy wetgeving, en het opblazen van het ledenaantal ? Het zal ùme benieuwen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De praktijk is wel degelijk anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot daar de rare kronkels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zijn we onder de indruk. We zouden nog meer onder de indruk zijn indien u effectief die ledenaantallen zou tonen. "Even googelen misschien " is net iets te simpel om er onderuit te komen. Zeg toch gewoon dat u ze niet heeft in plaats van uw tijd hier te verdoen. Citaat:
Ah ja? Wie ga je daarvoor meebrengen? Aan mij just niks. Dat trekt er al meer op. Citaat:
Citaat:
Even googelen misschien ? ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 januari 2007 om 08:54. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog niet gehoord van regio's waar wegens personeelsgebrek geen controles meer gebeuren ? Bovendien kreeg Q van bijna alle kanten de wind van voren. En zelfs al zou hij gelijk hebben, is het nog altijd de vraag of de staat een gelijkaardige service met minder middelen zou kunnen uitvoeren. Eerst bewijzen, en dan aanklagen. Sterk argument moet ik zeggen. Laatst gewijzigd door spherelike : 25 januari 2007 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() toch raar dat Belgie het enige land is waar zoiets mogelijk is. Of nee wacht, nodig zelfs volgens sommige grote lichten.
Al die andere landen zijn natuurlijk achterlijk. Ah ja, want die hebben geen modelstaat. Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 januari 2007 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hebt u zich misschien al afgevraagd of de overheid wel op tijd doorstort, en wie intrest van wie moet krijgen ? Losse flodders afschieten is blijkbaar de specialitiet aan het worden, insinuaties zonder bewijs zijn de top blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het blijft aan u om uw losse flodder kracht bij te zetten met enig bewijs. Ik hoef nieman mee te brengen daarvoor, het is ondertussen duidelijk wie er lult, en wie er zoekt. |
|
![]() |
![]() |