![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ik hoegenaamd niet weet waarover u het heeft, zou ik het wel op prijs stellen als u eens wat nadere toelichting zou kunnen geven bij uw uitspraak als zou Albert II "een degelijke koning" is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep, hij nodigt die royaltie mannen uit op zijn skiverlof voor nen dag of, 3 laat ze daar wa filmen terwijl hij wa zotte kuren uithaalt op ski, speelt wa met zijn kinders in de sneeuw en heel koekedozen vlaanderen en walonië is weer content voor een half jaar. Dan wa bedrijfsbezoekskes, een paar misies met nen deftig geschreven speech, af en toe in een andere taal dat m demonstreert dat m toch iet kan, wa ja knikken wa smilen, en iedereen content en verder uwe smoel houden en de cash opdoen die ze u toestoppen... En figuren als Desmedt daar rekent ge gewoon op een andere manier mee af, ge hebt toch ne staatsveiligheid voor iets zeker, ... (over iedereen is iets te vinden hé. ) ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat inderdaad een grotere wereld van verschil dan tussen het Belgisch en Nederlands koningshuis: het laatste gaat vrij, soms luchtig om met de buitenwereld om zonder daarom de populaire toer te willen opgaan; de Belgische op een verkrampte, gesloten en autoritaire wijze. In Nederland geeft men vlotte interviews; in België zijn dat houterige toestanden die daarenboven niet de minste menselijkheid uitstralen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
En zeggen dat er hier nog zijn die dat niet zien ( of misschien niet willen zien ). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Het wordt tijd dat de subsidies aan de kranten eens worden afgeschaft. Dan kunnen ze hun kritiek op het koningshuis met eigen centen gaan bekostigen. De B.U.B. moet het federalisme ook bestrijden met 0 euro overheidssteun.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Heerlijk! Ik was al reikhalzend aan het uitkijken naar de van de pot gerukte post van de Hansworst in dit onderwerp, en hij stelt me geenszins teleur. Kroonprins valt de persvrijheid aan? Oplossing van de BUB: Pers kan maar beter geen frank krijgen... Zie hier een staatsman, dames en heren! Je zal maar die stakker van een Patriot zijn die hier al vier bladzijden probeert de BUB-kerk wat in het midden te houden en dan opeens in zijn rug wordt geschoten door de Hansworst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen hebben zowel Guy Verhofstadt als Bart Somers de Filip eens serieus op de vingers getikt.
En veel waarnemers schrijven dat hij laat blijken nog lang niet klaar te zijn voor het koningschap. Maar een reactie van een lezer op hln-online is de moeite. Kort maar krachtig, en zo pertinente samengevat: Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Moet er echt zo grof gereageerd worden op hem ? Moet hij telkens zo *persoonlijk* aangepakt worden ? Telkens wijzen op zijn domheid, zijn stijfheid... Dat hoeft toch ook niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zat het nu weer met een andere uitschuiver van Flup Detaaie?
Was iemand die net terugkwam van een VN missie in Irak geloof ik, zal wel iets met de verkiezingen te maken hebben gehad. Vraagje van de Flup: "En? hoe was het ginder? goed verlof gehad?"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik neem aan dat u een goede reden heeft waarom uitgerekend Filip van België niet overeenkomstig zijn kwaliteiten zou mogen aangepakt worden. Ik zal niet de enige zijn die sterft van nieuwsgierigheid om de reden voor deze unieke uitzondering te mogen vernemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Vreemdeling
|
![]() Het is goed dat de arrogante pseudo-intellectueel Yves Desmet eens goed de les is gelezen. Al jaren doet hij niets anders als (onder andere) de monarchie schofferen. Hij beweert "kritisch" te zijn, maar is louter negatief.
Prins Filip was misschien een beetje emotioneel gisteren, maar eigenlijk had hij groot gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Vlaamsgezinden zouden best niet meestappen met de roep van deze vos om een "staatshervorming". Het wordt een staatshervorming op Belgicistische leest. Staatshervormingen kunnen in deze faze enkel nog dienen om het bestaan van België nog wat te rekken. Vlaamsgezinden moeten imho elke hervorming weigeren. Laatst gewijzigd door baarle : 25 januari 2007 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb niet gezegd dat hij niet overeenkomstig zijn kwaliteiten mag aangepakt worden. Ik heb wel gezegd dat er toch geen nood is aan grof worden, *enkel* omdat het over het koningshuis gaat. Er mag van mij in de krant staan: Uitschuiver van Filip. Domme poging tot censuur. Maar moet elk krantenartikel een sketch van Geert Hoste worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Filip is gewoon een Geert Hoste-typetje. Al wat hij doet of zegt, zal steeds lijken op een sketch. Daar valt niets aan te veranderen. En het is niet omdat het over het koningshuis gaat, dat de pers plots milder zou moeten worden en het typetje beschermen. Laatst gewijzigd door baarle : 25 januari 2007 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |