![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Andere, oud-Rotterdamse variant: "je zal er maar mee gestraft worden" (voor iets wat allesbehalve een straf kan zijn). Maar ik denk dat Ladies mij allang hadden begrepen. ![]()
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechts één commentaar.
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien heb ik zelfs iets gezegd dat ik niet wou zeggen. Mijn vlaams blijft dus wel steken op het vocabularium van 8 jaar terug. Als je goesting en tijd hebt, moet je maar (figuurlijk) mijn polleke eens vasthouden en het eens uitleggen. Bedankt en ook even goed als je het niet doet ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Hillary en zeker de mensen achter haar zullen in de komende maanden gehakt maken van Obama. Dat nu al geruchten de ronde doen over zijn schooltijd in een madrassa is geen toeval. Ook de zeeeeer ambitieuze John "ambulancechaser" Edwards zal geen partij voor haar zijn ondanks dat deze een van de machtigste lobbys (american trial lawyers association) achter zich zal hebben.
Voor de verkiezingen zelf zal Hillary kunnen tellen op de welwillende medewerking van pers en celebrities maar dat kan elke democratische presidentskandidaat. Feit blijft dat mevr. Clinton een polariserende figuur is die door grote lagen van de amerikaanse bevolking niet vertrouwd wordt. Het is niet zoals bij John Kerry waarvan niemand wist waarvoor hij eigenlijk stond. De kwestie bij Hillary is de vrees dat achter haar gematigde pose een radicalere positie schuilgaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan kan iemand als Giuliani misschien best wel winnen.
De polls zijn zelfs verrassend in zijn voordeel.
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Bill Richardson heeft mijn voorkeur, gematigd, ervaren zowel binnenlands als internationaal, tweetalig en hij levert goed werk als goeverneur in NM.
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een rijzende ster, maar ik vroeg al aan iemand die in ABQ woont waar Rochardson nu exact voor staat, en dat lijkt nogal moeilijk te zijn. Ze zei dat ze Richardson vooral wat zouden mee proberen te trekken om goed over te komen bij de Latino's.
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Altijd al had ik een zwak voor Sterke Meisjes. ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Nix fout aan Giuliani, denk ik toch.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve dat ie verschillende keren is getrouwd en zijn vrouw bedroog, met homo's heeft samengeleefd, etisch liberaal is, voor een strengere wapenwetgeving en last but not least burgemeester is geweest van Sodom...ik bedoel New York.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Hillary was al 8 jaar president
![]()
![]() |
#74 |
Burger
|
![]() Volgens een opiniepeiling van Strategic Vision zouden Edwards en Giuliani de respectievelijke voorverkiezingen in Iowa (de allereerste en dus een belangrijke waardemeter) winnen.
Democraten: (14 januari 2008) John Edwards 25% Barack Obama 17% Tom Vilsack 16% Hillary Clinton 15% ... onbeslist 15% Republikeinen: (21 januari 2008) Rudy Giuliani 25% John McCain 21% Newt Gingrich 13% Mitt Romney 8% ... onbeslist 16% Laatst gewijzigd door FIK : 25 januari 2007 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Hij heeft het nochtans wel illegaal gemaakt om te dansen in een bar/café/club in NY als deze niet over een cabaret license beschikt.
The permit process is long, costly and uncertain. Approval is required from the Department of Consumer Affairs, the NYC Planning Commission, the Fire Department, Buildings Departments and local community boards, among others, all of whom work independently of each other. In 1997, Rudy Guiliani created the multi-agency Nightclub Enforcement Task Force to crack down on clubs as part of his "Quality of Life" campaign. Deputy Mayor Rudy Washington goes on the record stating, "We've been closing down these little buckets of blood (nightclubs) for about three years and paralyzing them." Coney Island High, Baby Jupiter, Hogs & Heifers, Vain, Rivertown Lounge, No Moore, Knitting Factory and Lakeside Lounge are just a few of the places that have been fined or padlocked for illegal dancing. Although there are currently over 5,000 liquor licenses in the five boroughs you can only legally dance about 200 places. You are not allowed to dance to the jukebox or DJ at your local bar. You are not allowed to move to the rock band or jazz act at your neighborhood club. bron
Laatst gewijzigd door netslet : 25 januari 2007 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Misschien is hij erg rijk?
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() "Before entering politics, Edwards was a personal injury trial attorney. He represented families and children, and specialized in corporate negligence and medical malpractice claims. Edwards made his personal fortune through his trial successes and his 2003 financial disclosure forms showed a total net worth between $12.8 and $60 million"
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Edwards en http://www.opensecrets.org/pfds/cand...?CID=N00002283 Maar zijn vader was een mill worker, wat hij niet nalaat te vermelden in elke speech die hij geeft.