![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals:http://www.senate.be/doc/const_nl.html#s331 begicist is trouwens een zeer grappig woord "wie niet voor me is zal wel tegen me zijn" nietwaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Minister
|
![]() Ik vind dat 't Flupke koning moet worden, en best niet te lang wachten. De beste manier om van die 'familieblok aan ons been' af te geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Banneling
|
![]() Grappig toch. Heel ons leven horen we van het VB en ander gespuis al dat Yves Desmedt "regimegetrouw" is. Heel de complottheorie valt in duigen. Zielig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over "Dauphin Philippe" hoef ik het hier verder niet te hebben.
Maar die bedienden van onze uitgeverijen(betiteld:Hoofdredacteurs) moeten van zichzelf ook niet denken dat ze onmisbaar zijn.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 27 januari 2007 om 07:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
|
![]() Citaat:
Elke samenwerking tussen Brussel en Wallonië is in ons nadeel. We moeten net het omgekeerde nastreven. Vlamingen en politiek machtsdenken...
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, uw poging alles op een hoopje te gooien is echt pas zielig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me ondertussen wel af hoe de Coburghs zich binnenshuis uitlaten over hun "onderdanen".
Halve prinses Marie-Christine zei ooit in een interview dat "de belgen" (les belges) wel voor haar onderhoud zouden zorgen. Lorre vindt het doodnormaal dat de belgen (les belges) voor zijn keukeninrichting zorgt en de Flup eist dat les belges ONTZAG voor hem moeten hebben...... Zouden ze in Laken alreeds weten dat er in de 21ste eeuw geen horigen meer zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2007 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
|
![]() Citaat:
Solidariteit heeft volgens mij ook grenzen alleen zet ik ze niet op wankele ideologiën als "volk"... Vooral niet binnen een gebied zoals België... Onderdrukking is inderdaad niet normaal mvg l_w |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
|
![]() Citaat:
[SIZE=4]taak[/SIZE] (de ~, taken) 1 werk dat iem. is opgelegd, arbeid die verricht moet worden[SIZE=4]ver·dien·ste[/SIZE] (de ~ (v.), ~n) 1 dat waardoor men aanspraak kan maken op lof, erkentelijkheid => merites [SIZE=4]er·ken·te·lijk·heid[/SIZE] (de ~ (v.)) 1 dankbaarheidIk zie de fout niet in! Jij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de Vlamingen al sedert de onafhankelijkheid werken voor de Walen.
Zelfs als het in Wallonië beter ging bij de opkomst van de industrie en de kinderen stierven in Vlaanderen, dan nog vonden de Walen het niet meer dan normaal dat de Vlamingen voor hen betaalden. De geschiedenis als getuige. Zelfs in de eerste en de tweede wereldoorlog waren de Vlamingen het voetvolk en de Walen de onder- en officieren. Het staat in de grafzerken gebeiteld en gegrift. En tot op de dag van vandaag betaalt de gemiddelde Vlaming nog altijd € 2100 per jaar, voor de Walen. De actualiteit als getuige. En ondanks dat de Walen in de minderheid zijn hebben ze toch evenveel zetels in kamer en senaat, wat de stem van de Vlaming minderwaardig maakt aan deze van de Waal. Het parlement als getuige. En nog steeds vertikken de Walen het om in de Vlaamse gemeenten in de rand van Brussel, Nederlands te spreken. Ze vinden de Franstalige faciliteiten ten aanzien van hun persoon, niet alleen een normaliteit, maar zelfs een recht. Je moet dat als Vlaming eens proberen... En dan spreek in nog niet over het feit geen mens snapt waarom een politieagent meer moet verdienen in Wallonië dan in Vlaanderen, dat een postbode meer moet verdienen in Wallonië dan in Vlaanderen, dat een blindedarmoperatie tweemaal zoveel kost aan de sociale zekerheid in Wallonië als in Vlaanderen, Dat als Vlaanderen investeert in havens van Antwerpen en Zeebrugge, de walen menen recht te hebben op evenveel die ze vervolgens investeren in totaal nutteloze projecten zoals het stadhuis van Luik en het hellend vlak van Ronquieres. En ik kan nog uren doorgaan uiteraard. Over jobs bij de overheid, ‘tweeetalige’ rechters, ziekenhuizen in Brussel en het houdt maar niet op. Feit is dat bijna één tiende van je arbeid, zuiver voor Wallonië is. Denk daar aan als je aan het werk bent. Ik vind dat allesbehalve normaal hoor. En er is niks, maar dan ook helemaal niks dat er op wijst, dat dit in de toekomst zou veranderen. Integendeel eiden de Walen nu weer zonder schromen ST.Genesius-Rode als aansluiten bij het Waals gewest enkel en alleen omdat de Vlamingen vragen waar ze recht op hebben. Een recht dat beschreven is in de grondwet, bevestigd door de Raad van State en opgenomen in het regeerakkoord. De splitsing van de kieskring BHV… Snap je het een beetje? Wordt je al een beetje wakker? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal dus bij deze de eerder gestelde maar nooit beantwoorde vraag: welke CONCRETE verdiensten kunnen op rekening van koning Albert II en prins Filips geschreven worden? Wat hebben die mensen dus concreet gedaan opdat we kunnen spreken van "verdiensten", d.i. zaken die ze uitvoerden en waarvoor wij dankbaar, erkentelijk moeten zijn. Hopelijk komt er deze keer een antwoord. |
|
![]() |
![]() |