![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#402 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja het zij zo. Liever een vrij robinson dan dan een slaaf van de meerderheid of van een minderheid. ik sta achter het idee van het positief individualisme van de VLD - maar heb wel een andere visie over de invulling daarvan.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
natuurlijk ontstaat van daaruit een gemeenschappelijk belang vanuit de lagere klassen - het is echter niet ik die de klassentegenstelling cultiveer - dat doet het kapitalisme. Mij daar als arme ook nog eens de schuld van geven is werkelijk het toppunt. Citaat:
dat is dus al tenminste 20 jaar achterstand tov iemand die bvb gewoon een huis erft nu zelfs daar wil ik nog niet moeilijk over doen - wat ik eis is gewoon een basispakket aan kansen die voor iedereen gegarandeert is - wat gelijk staat aan een gegarandeerde economische soevereiniteit
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#405 |
|
![]() ik ben er toch zeker van dat het werkelijke eiland ( dus niet dat vanuit de boekjes ) waarop jij zit eenzamer is dan het mijne.
jij bent best ook een individualist de meerderheid verwerpt het anarchisme - toch hou je er individualistisch aan vast en onderwerp je je niet aan de dictatuur vd meerderheid waar ik achter sta trouwens
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zoontje van een dokter,notaris,deurwaarde, noem maar op, zal altijd hogere studies doen. Papa zal zijn diploma wel kopen. Zelfs al moet hij 10 jaar doen over een studie die normaal maar 5 jaar duurt. Papa heeft genoeg centen om zijn zoontje ongelimitteerd te laten studeren. Anders koopt hij hem wel in, in een of ander bedrijfje waar hij zijn tijd wat zit te verniksen.
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als kind van de VERBORGEN armoede roep ik op tot een strijd tegen de armoede!!!!! Via het internet roep ik al mijn mede armen op tot de strijd tegen de pijnen die wij hebben moeten verwerken/verdragen kom op gasten !!!!! ROEP NU /ROEP NU/ !!!!!!! duveltje382
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
|
![]() Citaat:
armen die niet eens beseffen dat ze een natuurlijk erfdeel waard zijn zonder slavenarbeid te moeten verrichten voor een ander hakken ze zo in de pan - hun gebrek aan eigenwaarde blokkeert hen volledig in hun emancipatie je moet en zal me niet geloven he - maar ik heb je proberen waarschuwen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
|
![]() Citaat:
het zal je goed doen en veel inzicht geven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Men heeft er dus alle belang bij om iets aan de huidige situatie te doen voor het te laat is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee,niet mij,maar al mijn mede vrienden,de armen,al dan niet van geboorten. Ik roep hun nog eens op tot verzet!!!! Via het internet verzet u TEGEN DE DOMME REGELS VA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee,niet mij,maar al mijn mede vrienden,de armen,al dan niet van geboorten. Ik roep hun nog eens op tot verzet!!!! Via het internet verzet u TEGEN DE DOMME REGELS VAN SAMENLEVING WIJ ZIJN OOK MENSEN!!!!! Wij hebben recht op leven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
|
![]() Citaat:
PS gollem die heeft geen recht op leven want bestaat niet smeagol wel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#417 | |
|
![]() Citaat:
Je was ook niet bereid om het compromis van de meerderheid van drie stellingen te aanvaarden als basisideologie - dus weer individualisme mag je van mij gerust maar kom ons niet verwijten dat we je aangevallen hebben he PS ook individualisme verwijt ik je niet hoor - maar verwijt het mij dan ook niet he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Minister
|
![]() Gollem bestaat wel als een typeke voor een schizofreen iemand.
![]() |
#419 | |
|
![]() Citaat:
denk je dat je duvel helpt met hem te zeggen dat hij is zoals hij nu is ? ik geloof dat niet er bestaan zo geen mensen wel mensen die denken dat ze zo zijn het is aan ons hen erop te wijzen dat ze dat niet echt zijn - daarom verwerp ik gollem en wacht ik op smeagol
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 januari 2007 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die axie was een staking boycot en idd omdat mijn individualisme niet gehoord werd kon ik het niet zo laten
![]() |