Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 januari 2007, 14:19   #241
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp Bekijk bericht
Dus nu ben je weer van mening veranderd ? Ga je nu weer gaan beweren dat 9:5 geen oproep om te moorden is ? Want sommigen geloven letterlijk zoals je hier zegt.
Ik ben nog nooit van mening veranderd, Tom. Ik zeg dat jouw vers geen oproep om te moorden is. Je kan het lezen als een oproep om te moorden, zeker als je het letterlijk gaat geloven. Dat zijn dan de fundamentalisten, Tom. Moeilijk, hè ?

Citaat:
Fijn dat je denkt dat je dat al eens weerlegd hebt. Je gaf 1 voorbeeld van duizend jaar geleden dat door niemand als authoratief wordt aanvaard. Dat heb je gedaan.
Dat is uiteraard niet hetzelfde als het als authoratief voorbeeld geven van het verkrachten van meisjes, zoals de islam doet. Maarja. Je gaat toch weer het tegendeel beweren.
Prachtig Het gebruiken van een voorbeeld van vroeger weegt niet op tegen het gebruiken van een voorbeeld van vroeger...

Citaat:
Jij hebt al gezegd dat jouw visie op moslims niet op de koran en niet op de hadith en niet op het nieuws gebaseerd is, en ook niet op moslims. Dus wat zit jij hier nu eigenlijk nog dingen te zeggen over moslims ?
Ik heb weer gezegd. Ik heb dat niet gezegd. Ik zou het op prijs stellen als je daarmee zou ophouden. Moet ik het echt elke keer weerleggen ? Mijn visie is gebaseerd op zowel de Koran, als op het nieuws, en most importantly op de moslims.

Citaat:
En jij hebt voor de zoveelste keer bewezen dat er geen gematigde moslims zijn, behalve die die niet in de koran geloven. Zo ongeveer alle moslims op dit eigenste forum zijn fundamentalistische moslims. Yahya, Uh-Huh, lincoln, geloven allemaal letterlijk.
Hoe heb ik dat bewezen ? Zeg het me dan eens, dan weet ik eindelijk ook wat ik gezegd heb. Want jij weet dat duidelijk beter dan ik.

Citaat:
Er waren NUL moslims aan het protesteren tegen zelfmoordaanslagen. Uiteraard. Want die zijn VOOR zelfmoordaanslagen.
Maar alle afwezige moslims waren natuurlijk akkoord met jou zeker ? Is dat is het punt dat je weeral wilt maken ? Het blijft even dom, ook de 5000ste keer hoor.
Tom, het wordt echt niet beter met je, hoor. De afwezige moslims waren het eens met jou, zeker ?
Kom op, waar blijven de argumenten ? Ik vraag er nu al een tiental posts om, maar ze zijn op. Je blijft alles herhalen, doorbomen en mij dingen in de mond leggen. Ik wil dat punt helemaal niet maken. Dit laatste stuk is gebaseerd op een misverstand. Ik dacht dat je het had over een betoging van Westerlingen tegen de zelfmoordaanslagen, en dat je je afvroeg of er ook moslims zouden betogen tegen die zelfmoordaanslagen. Negeer dat stukje dan ook maar. Maar dat doet niks af aan de rest van mijn betoog.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 14:40   #242
tomcpp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Ik ben nog nooit van mening veranderd, Tom. Ik zeg dat jouw vers geen oproep om te moorden is. Je kan het lezen als een oproep om te moorden, zeker als je het letterlijk gaat geloven. Dat zijn dan de fundamentalisten, Tom. Moeilijk, hè ?
Inderdaad. En wie zijn de fundamentalisten ? Iedere moslim die je niet op straat ziet ?
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 14:43   #243
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. En wie zijn de fundamentalisten ? Iedere moslim die je niet op straat ziet ?
Wat voor onzin loop je nu weer uit te kramen ? Wie zijn de fundamentalisten ? Waarom zou je die niet op straat zien, dan ?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 15:07   #244
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Is er iemand die op die drie postjes wilt reageren en subjectief a.u.b
ben benieuwd hoe de mensen van verschillende achtergronden en opleidigen, kennis, ... redeneren ...

groetjes

Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 15:08.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 15:08   #245
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Je leest vanalles en nogwat over Aïsha, honderden verschillende interpretaties maw NIEMAND weet wat toen echt is gebeurd en daar maar constant over doorbomen. Hoe zat het hier bij ons toendertijd?
Ik heb even gepolst bij mijn man of het in Syrië normaal is om met kinderen te trouwen: niet dus. Ken jij moslims die getrouwd zijn met kinderen?
Ik niet. Tom heeft 100% gelijk moesten die dingen nu nog gebeuren maar dat is niet zo. Ik ga niet ontkennen dat sommige bruiden bij moslims heel jong zijn, 15 is geen uitzondering
Khomeini

Citaat:
maar hoeveel 'verkeren' er bij ons op hun 15de? What's the difference?
VINGERTJE WIJS gecombineerd met foutieve vergelijking.
Bij ons verkeren 15jarigen onder mekaar. Geen ouwe venten met jonge meisjes.
Als ze rijk zijn ook omgekeerd: zie rmp(*) mohamed eerste vrouw, al de anderen ware veel jonger dan hijzelf, tot zijn eind'prestatie':
Aisha, die getrouwd werd -tegen de zin van haar vader, maar dankzij een bericht van allah aan rmp(*) mohamed- op haar 6de.
Het huwelijk werd geconsumeerd (ik kan verkeerd zijn, maar dat betekent volgens mij sexueel contact) op haar 9de.

Citaat:
Hoeveel mannen volgen Mo zijn voorbeeld?
Ik ga zeker niet ontkennen dat pedo moslims bestaan, maar er bestaan OVERAL pedo mannen. Tom is selectief en zielig.
Je hebt gelijk er bestaan overal pedo mannen. Maar alle niet-moslim pedomannen gaan serieus in de fout volgens de heersende normen.
De pedo moslim-mannen worden geruggesteund door de islam.
Laya: je bent niet eerlijk, selectief en zielig.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 15:26   #246
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Khomeini

VINGERTJE WIJS gecombineerd met foutieve vergelijking.
Bij ons verkeren 15jarigen onder mekaar. Geen ouwe venten met jonge meisjes.
Als ze rijk zijn ook omgekeerd: zie rmp(*) mohamed eerste vrouw, al de anderen ware veel jonger dan hijzelf, tot zijn eind'prestatie':
Aisha, die getrouwd werd -tegen de zin van haar vader, maar dankzij een bericht van allah aan rmp(*) mohamed- op haar 6de.
Het huwelijk werd geconsumeerd (ik kan verkeerd zijn, maar dat betekent volgens mij sexueel contact) op haar 9de.

Je hebt gelijk er bestaan overal pedo mannen. Maar alle niet-moslim pedomannen gaan serieus in de fout volgens de heersende normen.
De pedo moslim-mannen worden geruggesteund door de islam.
Laya: je bent niet eerlijk, selectief en zielig.
Alle komaan, 15 jarigen onder mekaar? Dan ben ik weer een uitzondering, mijn eerste lief met wie ik meer dan 15 jaar samen was is stukken ouder dan mij, mijn man nu stukken jonger maar die pakt mij dus voor mijn geld? Ik ken genoeg relaties met 20/25 jaar verschil... jij niet (rijke ondernemers die hun vrouw ruilen voor jonge blaadjes)? Maar ja, ik kom buiten en zie dingen he... al die moslims die in navolging van hun profeet met kinderen zijn getrouwd die heb ik echter nog niet gezien. Er zullen er mss zijn maar bitter weinig.
Vingertje wijs.... dus jullie mogen alles en nogwat zeggen over moslims maar anderen niet over ons eigen volk? Mss omdat jullie met de neus op de feiten worden gedrukt, er zijn onder ons ook pippo's! Wake up! Moslims die met jongvolwassenen trouwen zijn er, christenen ook, enzovoort enzoverder.
Waaruit blijkt dat ik selectief ben of niet eerlijk, geef mij daar nu es één voorbeeld van? Dat jij me zielig vind is niet erg, mensen irl vinden dat niet, das het belangrijkste.

Laatst gewijzigd door Laya : 30 januari 2007 om 15:27.
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 15:39   #247
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Is er nog iemand die iets anders heeft en die mij een bewijs komt leven dat een belgische 9-jarige meisje is dizelfde 9-jarige meisjes uit Arabië 1400 jaar geleden?

Dus ??
Oud 30 januari 2007, 15:45   #248
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Is er nog iemand die iets anders heeft en die mij een bewijs komt leven dat een belgische 9-jarige meisje is dizelfde 9-jarige meisjes uit Arabië 1400 jaar geleden?

Dus ??
Euh.... voor mijn part is een 9-jarig meisje nu hetzelfde dan eender welk 9-jarig meisje in om het even welke eeuw. Alleen werden die dingen toen blijkbaar als 'normaal' beschouwd, moet men het gebeurde in het juiste tijdperk plaatsen en moet men dit niet op de kap van alle nu levende moslims schuiven. Mss wel op de kap van alle nu levende pedo moslims die het gebeurde gebruiken om wat ze nu doen te rechtvaardigen. Maar waarop gaan we het dan steken dat er onder ons, christenen, ook pedo's zijn?
Oud 30 januari 2007, 15:48   #249
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Euh.... voor mijn part is een 9-jarig meisje nu hetzelfde dan eender welk 9-jarig meisje in om het even welke eeuw. Alleen werden die dingen toen blijkbaar als 'normaal' beschouwd, moet men het gebeurde in het juiste tijdperk plaatsen en moet men dit niet op de kap van alle nu levende moslims schuiven. Mss wel op de kap van alle nu levende pedo moslims die het gebeurde gebruiken om wat ze nu doen te rechtvaardigen. Maar waarop gaan we het dan steken dat er onder ons, christenen, ook pedo's zijn?

En wat is het probleem dan ??

One important point we have to clarify here is that the Prophet, peace and blessings be upon him, when proposing to `Aisha, was not the first suitor, for, according to many historians, Jubair ibn Mut`am proposed to her before the Prophet, peace and blessings for him. This gives an indication that `Aisha, may Allah be pleased with her, was mature enough for marriage at that age.

http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=45
http://forum.politics.be/showpost.ph...46&postcount=1
http://forum.politics.be/showpost.ph...03&postcount=6
Oud 30 januari 2007, 15:51   #250
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
En wat is het probleem dan ??
Heb ik een probleem?
Oud 30 januari 2007, 15:55   #251
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Heb ik een probleem?

Blijf proberen, blijft jou tijd verspillen om een fout in de islam te vinden want dat bestaat soweiso niet en je kunt dat NOOIT vinden en dit is een bewijs dat jij jou tijd verspilt ipv jou ogen open doen om de waarheid te gaan zoeken en volgen.

-------------------------------------------:

One important point we have to clarify here is that the Prophet, peace and blessings be upon him, when proposing to `Aisha, was not the first suitor, for, according to many historians, Jubair ibn Mut`am proposed to her before the Prophet, peace and blessings for him. This gives an indication that `Aisha, may Allah be pleased with her, was mature enough for marriage at that age.

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 15:55.
Oud 30 januari 2007, 16:01   #252
Laya
Minister

Standaard

Citaat:

Blijf proberen, blijft jou tijd verspillen om een fout in de islam te vinden want dat bestaat soweiso niet en je kunt dat NOOIT vinden en dit is een bewijs dat jij jou tijd verspilt ipv jou ogen open doen om de waarheid te gaan zoeken en volgen.

Das een goei.

Weet je Yahya, niemand is perfect, ik niet, jij niet en Mohammed nog veel minder.
Fijne avond nog.

Salaam
Oud 30 januari 2007, 16:06   #253
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Das een goei.

Weet je Yahya, niemand is perfect, ik niet, jij niet en Mohammed nog veel minder.
Fijne avond nog.

Salaam
Natuurlijk is niemand perfect dat doet mij trouwens denken aan Jezus (vzmh) in de Bijbel:

As he was setting out on a journey a man came running up, knelt down before him and asked, ``Good Teacher, what must I do to share in everlasting life?'' Jesus answered, ``Why do you call me good? No one is good but God alone.''

[ Mark 10:17-18 ]

La ilaha illa Allah, Muhammadun rasoel Allah

Er is geen god, dan de Enige, Muhammed is zijn boodschapper.

Jij ook een fijne avond toegewenst!

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 16:06.
Oud 30 januari 2007, 16:16   #254
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mohamed verkrachtte de 9-jarige aisha tegen haar wil. Zie haar ouderdom en wat ze deden.
Het zou misschien niet slecht zijn om eerst een beetje Engels te leren... Daar staat namelijk nergens iets over seksuele handelingen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 16:28   #255
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het zou misschien niet slecht zijn om eerst een beetje Engels te leren... Daar staat namelijk nergens iets over seksuele handelingen.
Dat heb ik al laaaang tegen hem gezegd, want zijn doel is proberen een gat te vinden ... maar jammer bestaat dat niet !!

Groetjes

Yahya

Oud 30 januari 2007, 22:42   #256
tomcpp
Banneling

Standaard

Jij bent een veel betere demonstratie van een gigantisch gat in de islam. Veel beter dan ik ooit elders zou vinden.

Blijf vooral posten. Jij bent, persoonlijk, de beste reden die ik ooit gezien heb om de islam te veroordelen. Nog beter dan de verachtelijke teksten, de islam zelf.

Iedereen hier heeft je bezig gezien de verschrikkelijkste dingen verdedigen, gewoon omdat ze in een dom boekje staan. Vervolgens zien ze jouw weigeren om een simpele vraag te beantwoorden. Zou jij iemand afmaken omdat het jouw specifiek domme boekje dat vraagt ? Ik denk dat zelfs de ozymandias hier niet meer overtuigd "nee" zal durven zeggen. Dat wist ik al bij je 2de post, maar nu staat er dermate veel materiaal op deze site dat iedereen kan zien wat een monster jij bent.

En niemand kan ontkennen dat jij enkel een monster bent, omwille van de islam. Jij maakt iedereen hier duidelijk wat exact in het Christendom dat rare "verlossing" gedoe is, en waar het goed voor is. Veel beter dan ik dat ooit zou kunnen. Niets demonstreert zo goed wat de hemel is, dan de hel. Jij zit in de hel. Jij hebt die verlossing nodig.

Als je 1 zin die ik zeg onder consideratie neemt in je hele leven. Laat het dan deze ene zijn. Vraag de Heer om verlossing, want iedereen ziet dat jij gevangen zit. Of niet. Je moet het zelf weten.
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 07:21   #257
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Alle komaan, 15 jarigen onder mekaar? Dan ben ik weer een uitzondering, mijn eerste lief met wie ik meer dan 15 jaar samen was is stukken ouder dan mij, mijn man nu stukken jonger maar die pakt mij dus voor mijn geld?
Waarom pak je dit zo persoonlijk op?
Als je dan toch wilt vergelijken met jezelf, waarom spreek je dan over 15 jaar samen, ipv te stellen hoe oud jij was en hoe oud je eerste lief was toen jullie jullie relatie begonnen.
Voor de rest moeten jullie zelf maar uitmaken waarom wie wie pakt als er een leeftijdverschil is.
Ik ben 4 jaar ouder dan mijn vrouw.
Vrienden (de uitzonderingen) van ons:
-vrouw 4 jaar ouder dan man
-vrouw 35, man 45
-vrouw achter in de veertig, man gepensioneerd (65+)
Al de rest is 'normaal':
Mijn dochter en haar boyfriend schelen 1 jaar.
Mijn zoon en zijn girlfriend hetzelfde jaar.
Alle andere koppels uit mijn kennissenkring vallen binnen de 2 jaar verschil.

Citaat:
Ik ken genoeg relaties met 20/25 jaar verschil... jij niet
Citaat:
(rijke ondernemers die hun vrouw ruilen voor jonge blaadjes)? Maar ja, ik kom buiten en zie dingen he... al die moslims die in navolging van hun profeet met kinderen zijn getrouwd die heb ik echter nog niet gezien. Er zullen er mss zijn maar bitter weinig.
En waar is je antwoord op khomeini?
Een hele boel nonsens over van alles en nog wat, maar een simpel antwoord op je vraag of dit nu nog gebeurt, met een reeel voorbeeld beantwoord en je zwijgt DAARover.

Citaat:
Vingertje wijs.... dus jullie mogen alles en nogwat zeggen over moslims maar anderen niet over ons eigen volk? Mss omdat jullie met de neus op de feiten worden gedrukt, er zijn onder ons ook pippo's! Wake up! Moslims die met jongvolwassenen trouwen zijn er, christenen ook, enzovoort enzoverder.
Niet daarom, maar omdat de VINGERTJE WIJS politiek telkens opnieuw wordt gebruikt als een islamofiel in het nauw komt... telkens opnieuw.

Citaat:
Waaruit blijkt dat ik selectief ben of niet eerlijk, geef mij daar nu es één voorbeeld van? Dat jij me zielig vind is niet erg, mensen irl vinden dat niet, das het belangrijkste.
Op je eerste vraag heb ik zelfs geen goesting meer om te antwoorden. Het is laat en tijd om te gaan slapen.
Dat zielig was juist het citeren van je eigen post naar iemand toe (het kan mezelf geweest zijn). Jij pretendeerde iemand zielig te mogen noemen en 'returned the favour'.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2007, 08:34   #258
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Als je dan toch wilt vergelijken met jezelf, waarom spreek je dan over 15 jaar samen, ipv te stellen hoe oud jij was en hoe oud je eerste lief was toen jullie jullie relatie begonnen.
Ik was 14, mijn 'lief' was al meer dan 10 jaar aan't werken, mijn man nu is 8 jaar jonger.
En waar is je antwoord op khomeini?
Een hele boel nonsens over van alles en nog wat, maar een simpel antwoord op je vraag of dit nu nog gebeurt, met een reeel voorbeeld beantwoord en je zwijgt DAARover.
Ik zwijg daar niet over, als je beter leest wat ik zeg zal je dat merken. En kan je niet beter? Eén voorbeeld?? Je geeft me enkel gelijk, zoals ik zei: er zijn er maar niet veel.
Niet daarom, maar omdat de VINGERTJE WIJS politiek telkens opnieuw wordt gebruikt als een islamofiel in het nauw komt... telkens opnieuw.
In het nauw? Wie? Wat? Waar? Ben het alleen beu hier altijd dezelfde zever te moeten lezen en hetzelfde te moeten antwoorden. En dat vingertjewijs zoals jij het noemt is enkel om aan te tonen dat jullie moslims verwijten wat ons eigen volk ook doet, hypocriet als je't mij vraagt.

Laatst gewijzigd door Laya : 31 januari 2007 om 08:34.
Oud 31 januari 2007, 14:03   #259
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Als er probleem is, dan moet je zeggen wat het probleem is!
is dat onmogelijk?
hoe kan dan een vrouw van een kind bevallen zonder vader??
het moet een kind van overspel zijn..

Los het op!

ik speel ook graag spelltjes trouwens

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 31 januari 2007 om 14:06.
Oud 31 januari 2007, 14:40   #260
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Als er probleem is, dan moet je zeggen wat het probleem is!
is dat onmogelijk?
hoe kan dan een vrouw van een kind bevallen zonder vader??
het moet een kind van overspel zijn..

Los het op!

ik speel ook graag spelltjes trouwens

Heb je het over Marjam? Staat dat antwoord niet in de Koran? 19 Soerat Marjam
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be