![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5561 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik gebruik gewoon de definities uit het woordenboek, als die jou niet aanstaan, dan moet je bij Van Daele gaan klagen. Vanzelfsprekend kan je over het onderscheid tussen beide discussïëren, maar daar ging het niet over hier. Dacht je nu werkelijk dat ik de natuur als vijand beschouw? Of dat ik me er niet van bewust ben dat het grote probleem juist is dat de mens zich buiten of beter nog boven de natuur plaatst? Lees misschien eens wat van mijn andere posten ofzo voor je dergelijke verwijten begint te maken. En zich boven de natuur plaatsen, daar bezondig jij je duidelijk ook aan. Je schijnt te denken dat de mens sowieso in staat om elk ecologsich evenwicht te herstellen. De realiteit bewijst het tegendeel jammer genoeg. De natuur is immers niet onfeilbaar. ![]() Laatst gewijzigd door Edina : 31 januari 2007 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5562 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar allez, we zijn terug bij af. Want je komt opnieuw op de proppen met de idiote stelling dat homoseksualiteit wordt aangeleerd door voorbeelden van homoseksualiteit te zien. Pffff... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5563 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De talrijke voorbeelden uit het dierenrijk bewijzen het tegendeel. Net zoals het feit dat het altijd heeft bestaan, ook toen het een groot taboe was. Het is immers niet omdat homoseksualiteit niet aanvaard wordt in sommige culturen en dus schijnaar niet voorkomt, dat het er niet bestaat hé. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles wat in de natuur voorkomt is natuurlijk volgens sommigen...dus een tak zonder bladeren geveld door apen is natuurlijk. Kernfusie komt in de natuur voor dus indien wij kernfusie onder de knie krijgen is het natuurlijk.
Deze defenitie klopt dus niet als je met de rest niet akkoord gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#5565 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe geen moeite, Edina. Je verspilt tijd en energie... Paulus was al een stijfkop en van slechte wil, maar zelfs Paulus komt wat dat betreft nog niet tot aan de hielen van dit creatuur. Zijn nicknaam zegt alles, me dunkt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5567 |
Minister
|
![]() Gelieve niet op de man (of vrouw) te spelen en on topic te blijven. Al begrijp ik dat dat na 279 pagina's niet altijd meer even makkelijk is.
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5569 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5570 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bartje, als ik jou was zou ik me niks van dit soort typetjes aantrekken. Hij is degene met het probleem. Sommigen hebben het nodig anderen neer te halen om zelf een klein beetje zelfrespect te verdienen. Zielig gewoon. Weet dat als het gaat om homoseksualiteit, dat de argumenten niet aan de kant staan van Truder en co... kijk maar naar Paulus, die heeft sinds mijn betoog geen zinnig woord meer gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5572 |
Minister-President
|
![]() Ik weet het Liberalist, maar tja eenmaal de aard van het beestje zeker, het is gewoon mijn stokpaardje en die fobie moet gewoon aangepakt worden!
![]() |
#5573 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Homoseksualiteit is beslist onnatuurlijk, maar het is niet zo erg want iedereen heeft zijn kleine gebreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5574 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5575 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik onderbouwen dat homoseksualiteit voortplanting uitsluit?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Homoseksualiteit heeft helemaal geen functie. Je droomt. Als ik mis ben zeg me dan welke functie ze heeft of zwijg erover. Ik kan alleen maar hetzelfde herhalen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5577 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5578 | ||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is alleen maar moeilijk als het geen functie heeft denk ik. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oftewel is homofilie onnatuurlijk oftewel is de defenitie van natuurlijk verkeerd...zeg het maar welke van de 2.
![]() |
![]() |
![]() |
#5580 |
Minister-President
|
![]() Lap nu begint m'n hier al op de kap te zitten van autisten, jawatte zeg... WALGELIJK, hoe sommigen bijna over lijken gaan om hun gelijk te halen.