![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Van de politieke partijen die de lijsten bij de verkiezingen opzetten. En die hebben het op hun beurt weer gekregen van het grootkapitaal. Of geloof je dat die de politiek partijen uit naasteliefde sponsoren? En wiens brood men eet.............. Probeer als kamerlid maar eens nee te stemmen als je partijtop zegt dat je ja moet stemmen. ![]()
![]() |
![]() |
#463 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En gezien de democratie zijn bestaanrecht fundamenteel hecht aan de rechtmatige uitvoering van de kieswet beschouw ik mijzelf als verplicht politiek vluchteling in eigen land zolang ik niet minimum correct parket-rechtelijk gehoord wordt in deze! Het cgkr (Centrale Grote Kansen Roulette) is trouwens in naam van de bevolking automatisch verplicht bovenstaande aan te klagen. http://democratie.startpagina.eu Laatst gewijzigd door FRoNT-international : 31 januari 2007 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik had graag geweten waarom deze draad tweemaal verplaatst wordt
als hij niet wordt terug gezet plaats ik andermaal een nieuwe ook al is de forumsessie al voorbij topics waar politici niet op kunnen antwoorden zijn een schandvlek voor deze politici deze schandvlekken tijdens of achteraf verwijderen staat gelijk aan censuur
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 februari 2007 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werklozen zijn lui en zijn profiteurs, werkzoekenden niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() Ik ken een forum (van een wereld organisatie), waar de armen zogezegd geen woorden in de mond worden gelegd, waar zelfs leden, die een ander standpunt durven verkondigen als de stichter, verbannen worden...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
|
![]() Citaat:
PS dit is niet mijn mening he - gewoon hetzelfde als wat jij zegt maar dan in een andere vorm gegoten waarmee je wellicht beter zal begrijpen wat je zelf net gezegd hebt
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
|
![]() Citaat:
alleen op die manier krijgen we een pamperstalkervrij forum ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 februari 2007 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://democratie.startpagina.eu/ Laatst gewijzigd door FRoNT-international : 1 februari 2007 om 12:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle rascistische VB'ers zijn rasisten, alle vb'ers zijn vb'ers
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Citaat:
alle luie werklozen zijn luiaarden. alle werklozen zijn werklozen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
heb er geen probleem mee dat men mij racist noemt , eerder een kompliment |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, of alle werkzoekenden zijn werkloos maar niet alle werklozen zijn werkzoekend. En net die zijn luie profiteurs.
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu, ik vind het heel erg dat je werkloosheid gaat promoten onder de armen,ik vond dan ook dat deze bepaalde woordvoeder met armen is aan het sollen,wat heel erg is, ik zou mij schamen moest ik in zijn schoenen staan
![]() |
![]() |
#478 |
|
![]() alleen mentaal minderwaardigen schamen zich
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En alleen de echte ervaringsdeskundige in de armoede kan een armen helpen en begrijpen,niet een GEWILDE armen die uit luiheid ARM wilt blijven....
![]() |
#480 |
Minister
|
![]() Waar komt die haat van?