![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
| Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
| dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
|
47 | 20,70% |
| dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
|
30 | 13,22% |
| dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
|
115 | 50,66% |
| dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
|
35 | 15,42% |
| Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1661 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dit noemt men vanaf nu: Alternatief video bekijken voor Parcifal |
|
|
|
|
|
|
#1662 |
|
|
Dit is de video dat Parcifal "later" (lees: nooit meer) ging bekijken en becomentariëren.
Laatst gewijzigd door exodus : 1 februari 2007 om 21:38. |
|
|
|
|
|
#1663 |
|
Staatssecretaris
|
Wel dan zal ik parcifal een plezier doen en er nog een paar posten, dan moet hij zelfs niet van site verwisselen en kan hij alles meer in detail verklaren.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De rest voor later |
|
|
|
|
|
#1664 |
|
|
Charlie Sheen, die een van de eerste bekendere personen was die publiek ging met zijn overtuiging dat 9/11 een isnide job was, heeft gezegd dat er nog meerdere bekenden zijn, zelfs megasterren tot de grote namen in Hollywoord, die overtuigt zijn dat het een inside job is, maar dat ze dat niet publiekelijk durven zeggen omdat ze bang zijn van hun carriere op het spel te zetten. Charlie Sheen zei dit tegen Alex Jones met wie hij bevriendt is en wiens webite en radioshow heeft gebruikt om voor het eerst te zeggen wat hij echt van 9/11 vindt.
Recentelijk heeft David Lynch op de Nederlandse tv en op de Alex Jones show zijn twijfels geuit bij het officiële 9/11 verhaal. Lynch zei van het feit dat er meerdere sterren dit wisten: "We'll see what happens". http://www.prisonplanet.com/articles...hsuperhero.htm
|
|
|
|
#1665 |
|
Minister
|
Niet verkeerd opvatten wat ik nu ga vragen, Exodus, maar ik ga ervan uit dat je een reeks celebreties die in 9/11 een samenzwering zien, niet gaat opwerpen als bewijsmateriaal?
Ik zie bijvoorbeeld niet in wat het geloof in een 9/11-samenzwering door bijv. Charlie Sheen extra zou aantonen of zelfs maar waarschijnlijker maken. Als jij zegt te geloven in een 9/11-samenzwering, heeft jou bewering - voor mij althans - dezelfde waarde als die van een bekend artiest. Of wil je hiermee aantonen dat jullie overtuiging terrein wint? Dan zou ik hierop antwoorden dat een stijgend aantal roependen evenmin een versterking van deze of gene bewijsvoering betekent. Mocht dit het geval zijn dan zou ik mij verlagen tot standrechtelijke principes waarbij de luidst roepende en/of grootste groep automatisch gelijk zou krijgen, zonder rekening te houden met deze of gene feiten.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 2 februari 2007 om 17:48. |
|
|
|
|
|
#1666 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#1667 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1668 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Je weet het antwoord en toch stel je de vraag. Van suggestie gesproken, ook al schrijf je het niet met zoveel woorden. |
|
|
|
|
|
|
#1669 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Heeft iemand hier anders beweerd? |
|
|
|
|
|
|
#1670 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
De 'believers' (van de officiële versie) denken dat dat vooral is om het eigen beschamende falen te verhullen. De 'disbelievers' gaan willen aantonen dat de leugens een doorzichtige poging zijn om de eigen medeplichtigheid te verbergen. In een land met dergelijk machtige, gezagsgetrouwe media als de VS zijn deze onwaarheden tot nog toe nauwelijks aan het daglicht gesteld (tenzij via internet) of ernstig onderzocht door de aangestelde onderzoekscommissies. De enige manier om dat te doorbreken is werken via de grote media. Het lijkt me dat daar enkel door te komen is als dusdanig veel 'celebrities' voor hun opvatting uitkomen dat het niet meer genegeerd kan worden. Dat zou alvast de verdienste hebben dat er misschien een echt onafhankelijk onderzoek kan komen en desgevallend een rechtzaak, op basis van alle verifiëerbare feiten en getuigenissen. |
|
|
|
|
|
|
#1671 | |
|
Minister
|
Citaat:
Deze terroristen boorden twee vliegtuigen in de WTC-torens, één in het Pentagon en één stortte neer in Pennsylvania nog voor het feitelijk doel kon worden bereikt. Deze aanslagen werden autonoom door Al Qaeda beraamd en uitgevoerd zonder inmenging van noch enige officiële, noch enige officieuze VS-dienst. Mijn mening is ook dat die aanslagen konden doorgaan omdat: a. de verantwoordelijken binnen de VS zo zelfzeker waren en aanwijzingen dat aanslagen - zoals die van 9/11 - konden doorgaan gewoon negeerden. Nochthans waren er mensen - binnen inlichtingendiensten - die de kans op een dergelijke aanslag als zeer waarschijnlijk bestempelden. Konden de aanslagen worden voorkomen? Dat is natuurlijk een hypothesische vraag maar men had - naar mijn mening - voldoende aanwijzingen ter beschikking die tot enige actie hadden moeten aanzetten. Hiermee zeg ik niet - en dat wil ik sterk benadrukken - dat, ondanks de aanwijzingen, moedwillig niks werd ondernomen om de aanslagen te voorkomen, om zo een achterliggend doel te realiseren (een aspect van de samenzweringen); ik stel dat zelfzekere arrogantie verantwoordelijken blind maakte voor de evidente conclusie die na de analyse van de aanwijzingen had moeten volgen. b. de verdediging van het luchtruim was vooral gericht op aanvallen met vliegtuigen die van buiten het VS-luchtruim datzelfde luchtruim zouden penetreren en niet zozeer gericht op dergelijke aanvallen die geïnitieerd werden vanop VS-bodem. Zo waren er richtlijnen die bepaalden dat een vliegtuig - zelfs een burgertoestel - kon worden neergehaald als een reële bedreiging voor de VS ontstond. Deze richtlijnen handelden echter over vliegtuigen die het VS-luchtruim binnenvlogen en niemand wist wat te doen met vliegtuigen die dat niet deden. Eens geconfronteerd met deze protocolair, onvoorziene omstandigheden stortte de 'waterdichte' verdediging als een kaartenhuisje in elkaar omdat niemand wist hoe te reageren en alles stond pal. Er was, geloof ik, de dag van de aanslagen een speciaal executive order nodig - ik denk door Cheney gegeven - om ook binnenlandse vluchten neer te halen indien nodig. Een order dat - zoals bleek - rijkelijk laat kwam. c. de communicatie liep - wanneer de vliegtuigen werden gekaapt en deze kapingen bekend werden - totaal fout omdat niemand eigenlijk goed en wel wist wat te doen, wie te contacteren en dis meer. Er waren - als ik me goed herinner - zelfs vragen welke organisatie en welk echelon bevoegdheid had om de leiding op zich te nemen. Toen duidelijk werd wie wat moest doen, was kostbare tijd verloren gegaan en was het te laat. Dat is zowat mijn mening omtrent de 9/11-aanslagen. Wat echter ook interessant is, is na te gaan hoe de overheid n�* de aanslagen reageerde. Het waren die reacties die voeding hebben gegeven aan de samenzweringstheorieën. Niemand wilde enige verantwoordelijkheid nemen voor het grootste trauma dat de VS opliep. Mensen - zowel in hoge als lage regeringskringen - begonnen zich in te dekken en er werd gedesinformeerd, er werd informatie achtergehouden (misschien zelfs vernietigd) en er werd gelogen. Wat ontstond was een kakofonie van geen steekhoudende berichten die mekaar tegenspraken. Naarmate de tijd vorderde kwamen meer en meer feitelijke elementen aan het licht die de desinformatie en leugens weerlegden of ontbloten en verloor de overheid haar geloofwaardigheid. De samenzweringstheorieën rond 9/11 zijn eigenlijk een logisch gevolg hiervan. Ik begrijp dus wel dat ze bestaan, het zou me eerder verwonderd hebben als ze niet als paddestoelen uit de grond waren geschoten. Nog verder in de tijd, werden de emoties, die volgden op de aanslagen, door de Bush-regering misbruikt om vrijheidsbeperkende maatregelen in te voeren (Patriot Act) en uiteindelijk ook om oorlog te gaan voeren (Afghanistan en Irak). Het is niet zo dat 9/11 door de VS-regering werd opgezet om deze laatste zaken te kunnen uitvoeren. Omdat de samenzweringscarroussel toen al op volle toeren draaide, was het niet meer dan normaal dat ook al deze zaken een plaats kregen op die molen. Zo dat is in een notedop mijn mening rond 9/11 en de ermee samenhangende samenzweringstheorieën.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 3 februari 2007 om 00:46. |
|
|
|
|
|
|
#1672 | |
|
|
Citaat:
Uit wat je schrijft blijkt des te meer dat jij niet de geïnformeerde poster bent aangaande 9-11, daarom neem ik het je ook niet kwalijk dat je dit denkt. Wat jou echter wel kan aangesmeerd worden is net dat je hier je mening redelijk uitgebreid verkondigt zonder die noodzakelijke informatie. Lees de NIST raporten of Pentagon raporten eens en laat me weten of je na het lezen nog steeds dezelfde nonsens durft verkondigen. Indien Steve hier eens zou doorwandelen en zijn feedback geven zou dit waarschijnlijk enorm veel voer leveren om de vingers van af te likken |
|
|
|
|
|
|
#1673 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 3 februari 2007 om 05:08. |
|
|
|
|
|
|
#1674 |
|
Minister
|
Mijn mening werd gevraagd ik heb ze gegeven. Ik weet dat jullie moeilijkheden hebben met meningen die niet de lijn van jullie samenzweringen volgen.
Na op dit forum ellenlange discussie gevolgd te hebben, heb ik bovenstaande mening gevormd. Geen van zij die een samenzweringstheorie aanhouden, kon me van het tegendeel overtuigen via onderbouwde bewijsvoering. Ik discussieer hier niet meer over, maar volg deze draad zo nu en dan nog wel eens op en - mochten overtuigende, nieuwe elementen opduiken - pas ik indien nodig mijn mening aan. Toch wens ik jullie vanzelfsprekend nog veel plezier tijdens jullie 9/11-queest! Mijn mening omtrent NWO kennen jullie onderhand ook wel, dus ook daar geldt dat ik zo nu en dan in jullie thread kom piepen, maar wens ik me niet meer in non-discussies te mengen. Ook daar geldt dat ik jullie nog veel plezier wens tijdens jullie NWO-queest.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 3 februari 2007 om 08:24. |
|
|
|
|
|
#1675 | |
|
|
Citaat:
9/11-gezaag |
|
|
|
|
|
|
#1676 | |
|
|
Citaat:
Ze hebben niet alleen de emoties misbruikt, ze hebben net die emoties gecreerd door 9/11 op te zetten om hun acties te rechtvaardigen. Manipulatie.
|
|
|
|
|
#1677 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik zou toch maar eens uitzoeken wanneer ze die aanval op Afghanistan zijn beginnen voorbereiden. http://www.wsws.org/articles/2001/no...afgh-n20.shtml Citaat:
http://www.newamericancentury.org/ir...t2000-1997.htm http://s3.amazonaws.com/911timeline/...afghanwar.html |
||
|
|
|
|
|
#1678 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1679 |
|
Minister
|
Ik weet niet of dit hier al gepost is. Maar een paar zaken op een rijtje om mensen aan het denken te zetten, een nederlandse site:
http://www.eqgen.nl/html/aanslagen911_bewijzen.html |
|
|
|
|
|
#1680 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Er staan teveel onjuistheden of niet hard te maken beweringen in. |