![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5621 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5622 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#5623 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, heel simpel, oftewel is de defenitie van "natuurlijk" verkeerd oftewel is homosexualiteit onnatuurlijk. Deze defenitie is tot stand gekomen veronderstel ik door wetenschappelijke feiten..?
|
|
|
|
|
#5624 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In principe is alles wat teweeg gebracht is door de natuur natuurlijk. Waar we het nu over hebben is of homoseksualiteit slechts een afwijking is, of dat er een evolutionaire reden voor is geweest. Zoals ik al 282 pagina's heb gezegd, is dat m.i. het tweede.
|
|
|
|
|
|
#5625 |
|
|
De wetenschappelijke feiten geven aan dat homoseksualiteit veelvuldig voorkomt in de dierenwereld.
|
|
|
|
|
|
#5626 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja en? Dat was mijn punt niet.
|
|
|
|
|
#5627 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5628 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5629 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5630 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5631 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5632 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hoe kan een discussie het 282 pagina's uithouden?
|
|
|
|
|
|
#5633 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5634 |
|
Burgemeester
|
Homoseksualiteit is niet onnatuurlijk, maar meer een afwijking van de natuur zelf. Aangezien homoseksualiteit ook onder het dierenrijk voorkomt kan het niet onnatuurlijk zijn, maar is gewoon iets wat door de natuur gecreerd is. Dat neemt niet weg dat homoseksualiteit wel een afwijking blijft aangezien een onderzoek heeft geconstateerd dat de hersenen van een homoseksueel verschillen in vergelijking met de heteroseksuelen.
|
|
|
|
|
|
#5635 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar staat: redenering die bij haar uigangspunt terugkeert.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...rkelredenering Mijn "dat is niet waar" is geen uitgangspunt, maar een normale reactie op wat u beweert dat de evolutietheorie zou leren. Vanuit deze leugen tracht u verder te redeneren of deze als argument te gaan gebruiken. Maar dat pakt bij mij niet. De evolutietheorie leert niet dat foutjes weggeëvolueerd worden. Hazenlippen, mongolisme, autisme, kleurenblindheid enz... blijven steeds terugkomen. Bovendien is het niet zo dat alles een functie zou hebben binnen de evolutietheorie. Want wat is de functie van Hazenlippen, mongolisme, autisme, kleurenblindheid enz... ? Er bestaan nu eenmaal aangeboren afwijkingen en als je dat niet wil aanvaarden, komen we inderdaad geen stap verder. Zoals je weet is niemand 100% heteroseksueel. Men is altijd een zeker percentage homoseksueel ook. Alleen is het zo dat bij homoseksuelen de verhouding te ver is doorgeslagen. Met als gevolg dat zij zich niet kunnen voortplanten met hun geaardheid te praktiseren. De natuur heeft daar geen bedoeling mee uiteraard. Noch geeft ze daar een speciale functie aan. Dat is gewoon een foutje. Niemand is volmaakt. Paulus. |
|
|
|
|
|
#5636 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Homoseksuelen kunnen zich wel voortplanten voor de 458945989ste keer... ik wacht nog steeds op het tegendeel als zou dat niet mogelijk zijn.
|
|
|
|
#5637 |
|
Burgemeester
|
Werkelijk? Hoe dan? Homoseksuelen kunnen met elkaar geen kinderen verwekken dus dan zie ik ook niet hoe ze kunnen bijdragen aan de voorplanting.
|
|
|
|
|
|
#5638 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan kun je net zo goed stellen dat homoseksuelen wel mochten trouwen. Alleen niet met elkaar. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 3 februari 2007 om 17:22. |
|
|
|
|
|
|
#5639 |
|
Burgemeester
|
Dat klopt ook. Iedere persoon heeft het volste recht om met iemand van het andere geslacht te trouwen welke geaardheid je ook hebt. Alleen trouwen met iemand van hetzelfde geslacht vind ik idd niet kloppen en onjuist, net zoals je ook niet met een kind of familielid kan trouwen. Huwelijk kan enkel openstaan tussen man en vrouw.
|
|
|
|
|
|
#5640 |
|
|
|
|