![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb idd hier niemand van de linkse ratten toen horen zeggen/vragen om deze daarvoor te straffen voor racisme,in den bak te steken ect... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu probeer je gewoon een beetje de aandacht af te leiden van deze topic, vrij doorzichtig.
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een algemene bedenking die ik me maakte over het feit dat er tegenwoordig zoveel zogenaamd "zinloos geweld" in het nieuws komt.
Kan je dit niet gewoon onder de noemer caféruzies plaatsen, en is het inderdaad niet zo dat caféruzies een verschijnsel van alledag zijn. Het bestond tien, twintig en veertig jaar geleden ook al. Een bijkomende omstandigheid is natuurlijk dat wanneer er vreemdelingen bij betrokken zijn, er ook racisme in het spel kan zijn, maar niettemin: niets nieuws onder de zon met dit "zinloos geweld".
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen het hier dan wel te zien krijgen als het nog eens zover komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom gaat het plotseling over iets anders?
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals de Vlaming eerst mocht beschikken nadat hij de man en zijn vriendin had aangevallen zeker?
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Om de aandacht af te leiden van de topic om hun eigen waanideeën te promoten.
![]() |
#48 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men moest beiden om te beginnen al een aantal uur vast gehouden hebben en daarna eerst die rwandees naar huis geleid hebben en dan de andere.Zo simpel is dat maarja,ik ben geen flik en maar goed ook want ik wil het niet zijn ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alleen al het maar weer eens uit de mottenballen halen van die term zou wmb kunnen leiden tot bijzonder zinvol geweld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Misschien is de politie in de fout gegaan door de dader de eerste keer te laten gaan. Dat kan ik niet beoordelen. Maar het slachtoffer vasthouden, waar is dat goed voor? Indien met de dader had vastgehouden, hadden de slachtoffers rustig naar huis kunnen gaan en had het tweede incident nooit plaatsgevonden. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En allochtonen zijn blijkbaar goed mee ijzeren staven;in schaarbeek zovele jaren gelden werd patrick mombaert door uw vriendjes de kop ingeslagen en de man overleed.De dader heeft nauwelijks een straf gekregen en loopt doodleuk vrij rond. Patrick mombaerts had niets misdaan trouwens en werd achtervolgd door uw allochtone vriendjes en ze wilden z'n geld en tja,wat is makkelijker in feite om iemand te bestelen;tuurlijk,je slaat deze dood,dan kan deze zich niet verweren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk zulke dingen zijn gewoon te belachelijk voor woorden. Gewoon omdat ik niet in uw waanideeën opga begint u met 'uw vriendjes blablabla'. Moest u mij toen gekend hebben zo u zien dat ik zulke daden ook afkeur, evenals wat er gebeurde in Beringen. Maar zulke dingen leest u niet of wilt u niet lezen. U duwt mensen gewoon in hokjes omdat ze niet zover gaan in hun gedachten als u. Daarom begint u met kinderlijke opmerkingen die een echte discussie uit de weg gaan.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 4 februari 2007 om 14:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We merken echter niet dat het geweld afneemt omdat het in de media steeds meer toeneemt. Op een doornsee tv-avond maak je gemakkelijk vier, vijf fictieve moorden mee. Dat staat niet in verhouding tot onze echte ervaring, maar het doet wel iets met onze perceptie. Het is ook omdat het geweld afneemt dat onze verontwaardiging toeneemt. Als er tegenwoordig iemand vermoord wordt, dan krijg je een stille mars van ettelijke duizenden. Moorden vind men vadaag duidelijk minder normaal dan vroeger. Ondermeer omdat het steeds minder frequent voorkomt. Je merkt dat ook aan bijvoorbeeld de tolerantie ten opzichte van huiselijk geweld. Waar een man die zijn vrouw regelmatig afroste vroeger hooguit de roddel van de buurt over zich heen kreeg, loopt hij vandaag het risico op een gerechtelijke procedure en zelfs therapeutische doorverwijzing. Onze tolerantie ten opzichte van geweld in het algemeen is veel kleiner geworden omdat het steeds minder deel uitmaakt van onze leefwereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Kay-geel:een koekje van eigen deeg?Nogmaals,een helm gaan vergelijken mee een ijzeren staaf is een enorm verschil en ik zeg het nogmaals;die 31 jarige pipo is een dommerik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liggen die ijzeren staven in Aalst in feite zomaar voor het oprapen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |