![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niks, ik ga alleen maar voort op hetgeen u hier neerzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() Uw uitspraken gingen over het onderzoek niet over wat mijn mening was.
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vraagje: waar komt die staaf vandaan? Lag deze ergens op straat op de Rwandees te wachten? Of had deze de staaf bij. Dat staat nergens vermeld. Indien de Rwandees met deze staaf rondliep, was die motorrijder wel erg dom om hem uit te dagen. Anderzijds vraag ik me af wie er een avondje gaat stappen met zijn vrienden met een metalen staaf op zak. Wie heeft eigenlijk wie uitgedaagd? De motorrijder heeft onbeleefde dingen gezegd tegen de Rwandees, daar is iedereen unaniem over. Maar wat als die Rwandees eerst tegen de motorrijder was begonnen? Wat als deze zijn opmerkingen maakte na provocatie van iemand die zich stoer voelde met een metalen staaf? Laatst gewijzigd door Boadicea : 4 februari 2007 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() De motorijder zou dus geslagen hebben met zijn helm, dat is alvast datgene wat ik uit dat nerveuze linkse gekrakeel kan opmaken. Dan vraag ik mij af wat daartoe de aanleiding was. Dat element missen we nog steeds. Bovendien, ik denk dat het best moeilijk is om een harde slag te geven met een helm. Een flinke zwaai met de arm zou al veel harder aankomen. Volgens de linkse reacties op het forum zouden er getuigen aanwezig geweest zijn. Nu, stel in het geval dat dit correct zou zijn (wat mij toch al zou verbazen daar niemand het nodig zou geacht hebben om in te grijpen wanneer de zwarte het slachtoffer met een "toevallig" rondslingerende ijzeren staaf het hoofd insloeg), wel, stel dat dit correct zou zijn, dan kan ik mij voorstellen dat die getuigen best ook allochtonen zouden zijn kunnen geweest. En die zijn wél solidair met hun eigen volk. Wat dat racisme betreft, ik denk niet dat racisme toch geen wetenschappelijk omschreven ding is, het is dus subjectief, en eigenlijk is er pas sprake van wanneer de tegenpartij zich aldus bejegend zou voelen. Maar we weten allemaal hoe lichtzinnig men tegenwoordig daarmee omgaat, tegenwoordig is alles racisme en men overdrijft en overdrijft. Neen, naar mijn gevoel verzwijgt men iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Rwandees en zijn vriendin werden belaagd door de motorrijder die hen uitschold en vervolgens afstapte en de vriendin met zijn helm sloeg. Toen is de politie tussen gekomen en mochten ze beschikken. De motorrijder is hen opnieuw achterna gereden en heeft hen opnieuw aangevallen en nu de Rwandees geslagen met zijn helm. Die greep op zijn beurt een staaf die daar lag en sloeg hem neer. De motorrijder lokte dus zelf het geweld uit en sloeg ook als eerste. Met zijn helm dan nog ook De man heeft de vriendin geslagen en de man. Hij is hen ook nog eens achterna gegaan. De staaf lag in de buurt op de grond toen de man hen een tweede keer aanviel. Dat wist het parket allemaal te vertellen op het journaal.
![]() |
![]() |
#147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() selectief blind:
Citaat:
Dat is wat mij betreft niet hetzelfde als een belediging, nee.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot twee keer toe zelfs, na tussenkomst van de politie ging de motorrijder de man nog eens achterna.
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Nu ge't zegt. Er is er hier precies ene heel zenuwachtig en druk bezig alles wat op een zinnige discussie lijkt onder te sneeuwen onder een laag van oeverloos gezwam.
Ene met een avatar van een "kindervriend" Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 februari 2007 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hola , dat AANVALLEN komt van jullie .
Het begint allebei met BELEDIGEN !!! De rest zijn je eigen woordjes.
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() Verklaar u nader en leg ook het nut eens uit van uw opmerking die volledig naast de kwestie en belachelijk is.
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee,die van het parket en de getuigen.
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Dan is het dus gerechtvaardigd dat de stoere zwarte het wapen opraapt en zijn belager er mee aanvalt. In mijn ogen zijn de twee kemphanen elkaar waard. Wat de wapens betreft: de motorhelm: logisch. De metalen staaf: zeer toevallig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() Om eerlijk te zijn en daar doe ik alle "moeite" voor, moet ik zeggen nee. Zal zeker aan mijn "rechtse ideologie liggen" maar daar kan ik mee leven en zelfs geweldig goed mee leven. Om in deze lijn verder te gaan rechts, zoals u wilt extreem rechts is het medicijn tegen een zieke/verziekte samenleving dat verzwakt en ondergraven is door een linkse bacterie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die net de kop is ingeslagen zal IDD geen zinnige verklaring kunnen geven. Dus ... Wat is dan de echte aanleiding van heel de zever geweest ? Waar zijn die getuigen dan.
Waren ze ervoor in hetzelfde cafe en hebben ze daar al woorden gehad of zo ? En als die mep met z'n helm zo hard was had de politie hem er wel over aangepakt , dikke zever dus want ze hebben zelfs geen pv opgemaakt.
![]() |
#160 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |