![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5741 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij zijn een deel van de natuur en iets onnatuurlijks maken kan niet volgens mij. Het enigste wat volgens mij gemaakt kan worden dat onnatuurlijk is is AI
|
|
|
|
|
#5742 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
(over de rest ga ik hier niet verder discussiëren, maar ik deel je mening totaal niet... ) Laatst gewijzigd door Edina : 5 februari 2007 om 12:32. |
|
|
|
|
|
|
#5743 | |
|
Vreemdeling
|
[quote]
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5744 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is jou keuze.
Laatst gewijzigd door illwill : 5 februari 2007 om 12:36. |
||
|
|
|
|
|
#5745 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5746 |
|
|
Qua kromme redenering kan dat tellen! Dat volgt er helemaal niet uit. Uit al je gezever blijkt alleen maar dat je kost wat kost homoseksualiteit als onnatuurlijk wil bestempelen zonder daarvoor enig zinnig argument te hebben. Ofwel aanvaard je de bestaande definities over wat natuurlijk is, ofwel geeft je zelf een definitie van wat voor jou natuurlijk is. En itt wat je beweert, heb je geen van beide hier al gedaan.
Laatst gewijzigd door Edina : 5 februari 2007 om 13:04. |
|
|
|
|
|
#5747 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5748 |
|
Vreemdeling
|
Ja, maar dat papierke kent wel een boeiende geschiedenis met een grote waarde. Langs de andere kant moet je de mensenrechten niet onnodig gaan uitbreiden. Het vervalt dan in een pragmatisch luxegoed.
|
|
|
|
|
|
#5749 |
|
Vreemdeling
|
Hiermee heb ik niet gezegd dat deze jongeren (en die zijn er echt hoor) homofiel zijn. Twee tienermeisjes die zich als lesbisch koppel voordoen kunnen echt evengoed hetero zijn hoor. Uiteraard ben je dat en wordt je dat niet!
|
|
|
|
|
|
#5750 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#5751 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op de helft van wat ik zeg reageer je niet omdat je er geen antwoord op hebt en om je er gemakelijk vanaf te maken zeg je dat het er niet toe doet, of dat ik het niet begrijp of dat het zever is...tja,... dat is jou keuze. Ik aanvaard de definitie helemaal, altijd en overal, jij bent degene die uitzonderingen erop wil maken vanaf bepaalde punten. Tja, jij bent dus ook degene die een definitie moet geven.
|
|
|
|
|
#5752 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je het bent en niet word kom je er niet pas later achter.
|
|
|
|
|
#5753 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ Edina
Never argue with an idiot; he wil drag you down to his level and then beat you with experience!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#5754 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan het gewoonweg niet laten é Rafke.
|
|
|
|
|
#5755 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5756 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, maar dan spreken we toch eerder over "homoseksueel gedrag", zoals zich dat in bepaalde omstandigheden manifesteert (bvb. bij gebrek aan gezelschap van het andere geslacht in gevangenschap), en niet zozeer over "homoseksualiteit".
|
|
|
|
|
#5757 | |
|
|
Citaat:
Ik weet het wel, what's in a name, homoseksueel gedrag is dan misschien inderdaad eerder de naam die erop van toepassing is, zoals je zegt. Misschien was het experimenteren. Ik weet het niet. |
|
|
|
|
|
|
#5758 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5759 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5760 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=dwaalspoor;2404381]
Citaat:
Citaat:
des temeer men af komt 'zagen' met heel dat gedoe ( zoals de dag van vandaag )( zowel voor als tegenstanders ) des temeer lijkt het mij ook waarschijnlijk dat een groter deel zich terecht zal afzetten van heel dien 'zever' ... en dat doe je net door de boven beschreven reacties ? 'ik ben er vrij zeker van' lijkt me alvast iets te subjectief ... behoor je soms tot de groep van jongeren ? dat je dat zo stellig kan beweren ? |
||
|
|
|