![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5801 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Probleem is: ik trek mij geen reet aan van wat gij zegt.
NAH! |
|
|
|
|
|
#5802 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5803 |
|
|
Straks wordt deze thread nog langer dan de NWO-thread.
|
|
|
|
|
|
#5804 |
|
|
Is eens wat anders.
|
|
|
|
|
|
#5805 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Das mijn probleem niet.
|
|
|
|
|
#5806 |
|
Minister-President
|
Wat een vergelijkingen zijn me dat nu weer, nu ja sommigen halen er graag alles bij hé om homo's te kleineren!
|
|
|
#5807 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
De geschiedenis leert ons dat dit een gevaarlijke uitspraak is |
|
|
|
|
|
|
#5808 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5809 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zou er geen goeie scriptie te distilleeren zijn deze monsterthread? Voor een doctoraat pscychiatrie? |
|
|
|
|
|
|
#5810 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5811 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#5812 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Homo's zeggen alles 3 keer en t' is er aan te merken hier.
|
|
|
#5813 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5814 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enkele dagen geleden drong u er op aan dat ik snel zou antwoorden. Niet met zoveel woorden maar daar kwam het toch op neer. Maar dit terzijde... De reden dat ik honderd keer hetzelfde moet zeggen is omdat jij 99 keer met veronderstellingen komt aan draven als argument, terwijl veronderstellingen nooit als argument kunnen aanvaard worden in een rationele discussie. Ooit veronderstelde men zelfs dat de wereld plat was. Ik daarentegen, probeer om tot een doorbraak te komen op de punten waar we vast zitten. Ik daag je uit, en ik durf daar iets tegenover stellen, wat de discussie tussen ons zou kunnen beëindigen. Kijk maar naar mijn laatste http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5721 Maar wat doe je? In plaats van op mijn uitdaging in te gaan? Je laat me in de kou staan en vertelt anderen dat ik toch honderd keer hetzelfde zeg. Van jou kant heb ik nog geen enkele poging gezien om tot een doorbraak te komen van dat kaliber. Ik heb daar zo mijn eigen mening over. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5815 |
|
Lokaal Raadslid
|
Man, man .. al dat negativisme en die enorme thread bewijzen dat homoseksualiteit nog in de verdomhoek zit ... dat er nog werk aan de winkel is om aanvaarding te krijgen.
Daarom is het een uitstekend signaal dat het homohuwelijk en homo-adoptie een feit zijn geworden. Zo is het debat tenminste weer wat verder en kan men langzaam aan aanvaarding creeëren. Over 100 jaar als er vele gezonde, normale kinderen zijn opgevoed door holebi's en de homohuwelijken even functioneel of dysfunctioneel blijken dan heterohuwelijken ... dan zal mss de rede triomferen. Tot dan is het wachten op het uitsterven van Paulus en andere dinosaurussen. |
|
|
|
|
|
#5816 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#5817 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5818 |
|
|
Even de titel terug vastpakken.
"homoseksualiteit is DOODnormaal in de dierenwereld." Vergeet al die theoriekes over meteoorinslagen en andere natuurrampen die het einde van de dinosaurussentijdperk hebben ingeleid...... Het was gewoon dat al die dinokes homo waren geworden...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#5819 |
|
|
Hebben die dino's er nu spijt van?
|
|
|
|
|
|
#5820 |
|
|
Zou het niet eerder correct zijn om te stellen:
Ook in de dierenwereld is homoseksualiteit een eerder marginaal randfenomeem ... amai nu ga ik wat over mij krijgen.... Vandaar nog even deze grap. Vrouw klaagt bij de dokter dat ze moeilijk kan slapen. Als ze op haar linkerzij ligt doet haar lever zeer en als ze op haar rechterzij ligt dan heeft ze last van haar nieren. Warop de dokter : dan stel ik voor dat je op je rug slaapt. Jamaar zegt de vrouw: dan heb ik last van mijne vent. Tja zegt de dokter : dan stel ik voor dat je op je buik gaat liggen he. Waarop de vrouw zegt: gij kent duidelijk mijne vent nie he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|