![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5881 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt mij hier niets voor te schrijven; jij bent hier een gebruiker zoals een ander. Bemoei je met je eigen zaken en beperk je tot het onderwerp; daar zal je je handen al meer dan vol mee hebben.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5882 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees maar zeer zeker dat hij dat doet. Meer zelfs: ik durf er wat op te verwedden dat hij dat ondertussen al gedaan heeft.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5883 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fijn dat je het zelf al toegeeft, en ja! Er zijn andere forums waarop je kunt doen en laten wat je wil.
![]() |
![]() |
![]() |
#5884 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrijf je niets voor, ik vraag jou dingen. Als jij je nu net eens wat meer met het onderwerp zou bezig houden ipv persoonlijke aanvallen naar mij te doen of te provoceren dan zaten we hier nu niet over te zagen ok. Klaag dus niet over iets waar je zelf voor kiest zoals je hier duidelijk maakt.
Laatst gewijzigd door illwill : 8 februari 2007 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5885 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5886 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef niet te schelden ed, jij blijkbaar wel, nu moet je mij dus niet komen beschuldigen van vanalles.
![]() |
![]() |
![]() |
#5887 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5888 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt aan mij niets te vragen. Nogmaals: bemoei je met je eigen zaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#5889 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke vette leugens.
![]() |
![]() |
![]() |
#5890 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een kwakkels, ook door zogenaamde wetenschappers, om toch maar proberen goed te praten dat homogedrag normaal is en niet gewoon ziekelijk en zuiver psychisch ontstaat. Moest het normaal zijn, dan bestond er al lang géén leven meer op aarde! En nu gij!
Je moet ten overvloede maar eens kijken naar de fameuse bron! Homo' die homo's verdedigen! Wat een mop! Laatst gewijzigd door havik : 8 februari 2007 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5891 |
|
![]() Oh neen, wat ben jij toch provocerend. We gaan er allemaal inlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, ik vraag jou wat ik wil, jij hebt mij niet op te leggen wat ik mag of niet mag.
![]() |
![]() |
![]() |
#5893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij loopt in waar je zelf wil inlopen. Maar iedereen gelijk hier op dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#5895 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5896 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5897 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5898 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Er lopen namelijk meer gekken vrij rond dan er opgesloten zijn! Er hoeft helemaal geen wetenschap aan te pas te komen om abnormale toestanden te zien! Maar dat zullen homo's die hier antwoorden, zeker niet aanvaarden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5899 | ||||||
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5900 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is niet omdat "jij" zo bent, als niet-gediscrimineerd lid van een meerderheidsgroep, dat iemand anders ook zo is, zeker niet als gediscrimineerd lid van een minderheidsgroep. Dat kan je toch ook niet verlangen ? Dat alle homo's hetzelfde karakter hebben ? En dan nog wel dat van jou. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Edit: Few, het was niet zo makkelijk om te reageren op deze post. Vooral omwille van je opmaak. Laatst gewijzigd door Ozymandias : 8 februari 2007 om 12:09. |
|||||
![]() |
![]() |