![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Partijlid
|
![]() Mensen zonder verstand dan vermoedelijk
![]() Radikaliteit heeft alles van doen met een idee en niet hoe je het idee verpakt.
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen Laatst gewijzigd door HFV : 7 februari 2007 om 19:45. |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De mensen die VB stemmen willen een onafhankelijk Vlaanderen en een streng vreemdelingenbeleid. Dat is echt wat anders dan: jezelf buitenspel zetten bij de eerstvolgende communautaire onderhandelingen en een onménselijk vreemdelingenbeleid. Op dit forum is het al lang duidelijk: De VB-stemmers zijn wat dat betreft al verder dan de partij zélf. De militanten en radicale politici die jij noemt zijn maar een klein percentage van het VB-electoraat maar een onmens blok aan het been. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terug on topic : Abir Aramin.
Zoek daar maar eens iets over, en kom d�*n nog eens klagen. |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bij mijn weten heeft het VB nochtans geen fractie in het EP gevormd met deze verrader: ![]() Maar wel met onder andere deze dame en heren: ![]() ![]() Pech voor jou, beste vriend... ![]()
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Jammer dat de beste VB'ers naar het EP "verbannen" zijn... Of misschien ook niet: ze kunnen daar échte bondgenootschappen smeden. Dan spreek ik niet over "bondgenootschappen" met liberaal vlaktaks-rechts uit Vlaanderen... Je ziet: als het VB iets goed doet, zeg ik het ook! ![]()
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je hebt waarschijnlijk geen idee hoe repressief de zionistische bezetting werkelijk is. Citaat:
![]() Militaire doelwitten zijn gewoon te goed beschermd. Citaat:
Bij de volgende verkiezingen zal ik waarschijnlijk eerder Lijst Dedecker of NEE stemmen. De corruptie in het VB, de intellectuele en morele zwakheid dan de VB-top en het binnenhalen van een zionistische pseudolibertariër als Verstrepen is mij net iets teveel geworden om nog op die partij te stemmen. U toont weeral hoe onverdraagzaam en vooringenomen u bent, heer Hertog. Citaat:
![]() Eerst Dewinter. Zijn lakeien (waaronder DeMan) kunnen daarna. Voorlopig regeert Dewinter echter als een keizer over het VB. Citaat:
Citaat:
![]() Verder zet je je per definitie buitenspel als je werkelijk voor een onafhankelijk Vlaanderen gaat. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Jullie zouden allemaal een het boek Vlaams Geblokkeerd moeten lezen. Dit boek bevestigt alles wat ik al enige tijd vermoed en toont een gapende wonde in het hart van het VB. Het is een absolute aanrader voor zowel tegenstanders als sympathisanten van de partij. |
||||||||||
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Ik constateer dat veel Belangers het zat zijn om voor fascist of racist te worden uitgemaakt terwijl ze dat niet zijn. Natuurlijk is dat ook een politiek spelletje van de andere partijen maar het wordt er niet makkelijker op als elke fascist, neo-nazi, nationaal solidarist, racist, 'anti-zionist' of anderzins extreem-rechtse luidkeels gaat lopen verkondigen dat zij de harde kern van de partij zijn. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En mocht het toch zo zijn, dan ben ik er zeker van dat je je "nationaal-revolutionaire" sympathiëen wel voor jezelf houdt.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Wat voor de één een extremist is, is voor de ander een democraat. Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Zionisten hebben nochtans nooit zichzelf tot pulp laten blazen om zoveel mogelijk mensen mee te sleuren in hun dood.... Laatst gewijzigd door Sinistra : 8 februari 2007 om 12:58. |
|||||||
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Integendeel, u bent degene die beweert tot de "gematigde" achterban te behoren! ![]() Ik wens u veel succes als liberale missionaris bij het VB... ![]()
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]()
#74 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar voor de goede orde: Ik ga honderdmaal liever in discussie met jou, dwz iemand die openlijk voor zijn standpunten uitkomt, dan met iemand als De Man die met zijn gedraai, zijn 'bedekte termen' en 'slimme uitspraakjes' de radicalen wil paaien. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 8 februari 2007 om 14:29. |
|||
![]() |
![]() |
#75 | ||
Minister-President
|
![]() Kan zijn, maar u staat ideologisch nochtans dichterbij het VB dan ik.
Citaat:
Ik zal bijvoorbeeld nooit vergeten dat een van de stichters van het Franse Front National, François Duprat, door een zionistisch commando is vermoord. Citaat:
Wat ik hem verwijt, is dat hij te dol is op Bat Ye'or. Dat maakt hem tot een partizaan van atlantisten en zionisten. (Niet de Oliecrisis is dé oorzaak van de gezinshereniging en de erkenning van de islam, maar wél de mensenrechtendoctrine met haar "godsdienstvrijheid" en haar "familiale rechten".)
![]() |
#76 | ||
Banneling
|
![]() Je kunt op een partij stemmen omdat je achter hun programma staat of omwille van gebrek aan beter. In het geval van Volksstormer vermoed ik het laatste, omdat wij op erg veel vlakken op dezelfde lijn staan.
Citaat:
Waarom zou u niet mogen? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het Atlantisme waar u over spreekt, is helaas een eigenschap van de hele VB-top. Rivalen Dewinter en Annemans, voorzitter Vanhecke en mindere goden als De Man, Colen en Verstrepen zijn stuk voor stuk Atlantisten. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 8 februari 2007 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Maar jullie standpunten zijn radicaal tegengesteld aan die van mij. Jullie 'volksnationalisme' kent een te enge definitie van 'volk'. Verder heb ik geen enkel begrip voor racisme, in welke vorm dan ook. Ook antisemitisme (of in modern jargon: anti-zionisme) is een vorm van racisme, IlluSSion. |
|
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Hertog, deze is er ferm over hoor. De superioriteit van het joodse ras niet willen aanvaarden is geen racisme.