Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 november 2003, 21:12   #201
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voorpost Dilbeek
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heksken
Dat er af en toe is getoeterd wordt (bij het winnen van voetbalwedstrijden bv) daar kan ik wel inkomen, dat doen we zelf trouwens ook. Maar het wordt werkelijk een echte plaag bij huwelijksfeesten.
Dat het misschien een traditie is, wil ik begrijpen maar men moet begrijpen dat men samenleeft met anderen. Het is daarom misschien aangewezen de blijheid en het gelukkig zijn, op andere manieren te uiten.
Robrecht Verreycken, die dit forum opstartte is zwartblokgemeenteraadslid, zoon van Wim Verreycken, zwartblokkopstuk en -mandataris. Zuster Ragna doet het "goede werk" bij de politie...
Robbrechtje wordt door zijn vriendjes "Rob Klop" Verreycken genoemd, omwille van zijn losse pollekes en werd onder meer veroordeeld voor het aftuigen van een medeburger met turkse roots in Antwerpen, in de Brederodestraat: Rob Klop was zomaar wat met een zwartblokploeg in een camionette wat aan 't cruisen in de wijk, op zoek naar een slachtoffer.
Ik weet niet of hij toeterde, die nacht...
Ik weet ook niet of hij toeterde na zijn veroordeling...
Er zijn nog een paar andere akkefietjes van hem in die genre gekend, zoals het uiteenrammelen van een 11 julifeest met Alida Neslo en Willem Vermandere in Brussel.
Geef eens "verreycken saga" in in Google: leerrijk!!
Wat een zever allemaal. Ga u eens inlichten alvorens mensen persoonlijk aan te vallen.

Ohja, wij noemen Rob gewoon Rob.

mvg
Hij kan het moeilijk ontkennen: hij is er voor veroordeeld....
En u kent de omstandigheden waarin dit voorviel?
Betweter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2003, 21:46   #202
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voorpost Dilbeek
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heksken
Dat er af en toe is getoeterd wordt (bij het winnen van voetbalwedstrijden bv) daar kan ik wel inkomen, dat doen we zelf trouwens ook. Maar het wordt werkelijk een echte plaag bij huwelijksfeesten.
Dat het misschien een traditie is, wil ik begrijpen maar men moet begrijpen dat men samenleeft met anderen. Het is daarom misschien aangewezen de blijheid en het gelukkig zijn, op andere manieren te uiten.
Robrecht Verreycken, die dit forum opstartte is zwartblokgemeenteraadslid, zoon van Wim Verreycken, zwartblokkopstuk en -mandataris. Zuster Ragna doet het "goede werk" bij de politie...
Robbrechtje wordt door zijn vriendjes "Rob Klop" Verreycken genoemd, omwille van zijn losse pollekes en werd onder meer veroordeeld voor het aftuigen van een medeburger met turkse roots in Antwerpen, in de Brederodestraat: Rob Klop was zomaar wat met een zwartblokploeg in een camionette wat aan 't cruisen in de wijk, op zoek naar een slachtoffer.
Ik weet niet of hij toeterde, die nacht...
Ik weet ook niet of hij toeterde na zijn veroordeling...
Er zijn nog een paar andere akkefietjes van hem in die genre gekend, zoals het uiteenrammelen van een 11 julifeest met Alida Neslo en Willem Vermandere in Brussel.
Geef eens "verreycken saga" in in Google: leerrijk!!
Wat een zever allemaal. Ga u eens inlichten alvorens mensen persoonlijk aan te vallen.

Ohja, wij noemen Rob gewoon Rob.

mvg
Hij kan het moeilijk ontkennen: hij is er voor veroordeeld....
En u kent de omstandigheden waarin dit voorviel?
Die werden ter zitting lang besproken...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be