![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6121 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ha nee zeker door wat bedoel je dan wel?
Evolutie op zich kan niks doen hoor. En mag ik je er op wijzen dat de oorzaak van homoseksuele geaardheid nog steeds onbekend is? Ik zie niet in waarom het hier niet om een foutje zou kunnen gaan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 februari 2007 om 01:31. |
|
|
|
|
|
#6122 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Een rede te meer voor jou om op te houden met homoseksualiteit als onnatuurlijk te catalogeren. Je hebt zonet jezelf de strop omgedaan. Mijn gelukwensen en oprechte dank.
|
|
|
|
|
|
#6123 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
zonder linkje ditmaal... om het me wat moeilijker te maken dingen op te snorren
ach man dat kan ik eveneens zeggen telke male je over wat anders begint te zeveren Citaat:
Citaat:
doch vreemd dat je in het verder verloop van heel dit topic na dat punt waar ik je menigmaal op dat dingetje wees nooit eerder enige bezwaren had niet te min ... als je dit zegt includeert dit ook 'in de natuur', of niet soms ? dus waar zit je nu wer over te muggeziften ? Citaat:
Citaat:
het vette... daar gaat 'm nu net over se is die stelling ooit bewezen ? ik dacht het niet dus hoeft ze ook niet weerlegd te worden Citaat:
doet zeker ter zake Paulus want ófwel heb je daar weel een blunder van formaat neergepent en moet dat wat anders zijn ófwel is die uitspraak totaal fout isomorf de beginselen van de klasieke natuurkunde ( minder lang geleden dan 800 jaar ) : en kunnen we daar weer een paar uur over gaan palveren Citaat:
er is nog steeds geen consensus over noch is jouw uitspraak niet, laat staan dat alles wat waarneembaar is erop zou wijzen dat het zo zou zijn Citaat:
je bent echt triestig Paulus, sorry hoor en vreselijk hoog op je bol gevallen wil je me nog een laatste 'gunst' verlenen alvorens je me gaat negeren ofzo ? kan je wat links naar die vele forums waar je blijkbaar actief over zulke materie doorratelt leveren...kan ik daar eens kijken hoe geloofwaardig je daar overkomt Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#6124 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
doe gerust
Citaat:
Citaat:
of was dit je uiteindelijke bedoeling ? |
||
|
|
|
|
|
#6125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6126 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ik ga die nog even in de verf zetten liberalist_NL naast deze van Paulus Citaat:
'k vraag me af wat ie nog tot hier drijft ? |
||
|
|
|
|
|
#6127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eveneens mijn gelukwensen. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6128 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zeg je hier nu terzelfdertijd dat het een beetje in de natuur voorkomt en dat de moderne mens met 'Het is aan ieder zelf te bepalen wat hij/zij met zijn leven doet' fout zit als hij denkt dat er sprake is van een natuurlijke drang ? lijkt me een contradictie ... of misschien beter ik begrijp je niet helemaal |
|
|
|
|
|
|
#6129 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar ja wij zijn hier dan op dit forum dan ook zo'n lastige en onduidelijke mensen ... dat probleem heeft ie op andere fora niet |
|
|
|
|
|
|
#6130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ff een eerlijk vraag aan u praha,heb jij als man nog nooit iets gevoeld voor een man
|
|
|
|
#6131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
wat is je punt ? ga je nu vervolgens alle opvoedingen van dierouders die hun nageslacht niet als perfect heteroseksueel, perfect dit... of dat, nu falingen noemen ? |
|
|
|
|
|
|
#6132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6133 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
je moet het kind het basispakket afleveren dat ie nodig heeft om op eigen benen te staan, niet meer ... niet minder weet van wettelijke restricties en mogelijke consequenties als je je er niet aan houdt horen daar evident bij die 18 is dus al ergens bediscussierbaar, maar kom Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 10 februari 2007 om 02:06. |
||
|
|
|
|
|
#6134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar hoe bepaal je wat normaal en ziek is ? als homofilie in de natuur voorkomt bij een jong : - vanwaar komt het dan ? - is het 'fout' in zin van .... ? tjah van wat ? in naam van procreatie ofzo ? - hebben de ouders dan gefaald bij hun opvoeding ? - etc |
|
|
|
|
|
|
#6135 | |
|
|
Mag ik deze hier in de strijd werpen?
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6136 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6137 |
|
|
Uiteraard. Niet dat er een rapport nodig was om zulk een evidentie te bewijzen, maar soit. Bedankt!
Laatst gewijzigd door Heftruck : 10 februari 2007 om 03:43. |
|
|
|
|
|
#6138 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat jij beter eens terug dit topic doorneemt. De vergelijking met pedofilie werd hier immers al meermaals met de grond gelijk gemaakt. Ze blijven oprakelen kan dus alleen maar als een teken van slechte wil opgevat worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 februari 2007 om 09:25. |
|
|
|
|
|
#6139 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#6140 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|