![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je verdraait mijn woorden zoals gewoonlijk en dat weet je best. Er is een verschil tussen homoseksueel gedrag en de homoseksuele geaardheid. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 februari 2007 om 11:14. |
|
|
|
|
|
|
#6162 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Paulus, het huwelijk is een samenlevingsvorm geen georganiseerde instelling om kinderen te maken. Als mensen beslissen om hun liefde te betuigen door zich te onderwerpen aan die samenlevingsvorm is dat hun zaak. En huwelijken zijn er niet vooral voor kinderen, ze komen er omdat twee mensen elkaar lief hebben en zo verbonden willen zijn.
|
|
|
|
#6163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus vind ik dat in de opvoeding van jongeren moet gewezen worden op het abnormaal gedrag,maar ook gewezen worden dat deze handicap bestaat ,en men zich niet hoeft te schamen voor een handicap
|
|
|
|
#6164 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dus je wil eigenlijk zeggen dat het normaal beschouwen van homoseksualiteit, homoseksueel gedrag zal doen toenemen en en dat we zo in een decadente samenleving terecht zullen komen!Maar paulus is niet homofoob zene |
|
|
|
|
|
|
#6165 | |||||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
|
|
|
|
|
#6166 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of hoe de natuur als argument gebruikt of afgestoten wordt in het eigenbelang van homoseksuelen. Zo veel is duidelijk. Paulus. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#6167 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#6168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat zeg ik nu juist?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 februari 2007 om 13:17. |
|
|
|
|
|
#6169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, dat heeft hij niet. Het zou namelijk impliceren dat mensen er vrijwillig voor kiezen om homoseksueel te zijn en die keuze ook naar believen kunnen wijzigen, quod non.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 februari 2007 om 13:29. |
|
|
|
|
|
#6171 |
|
|
Ik vind het vooroordeel van de holebi's dat een homokoppel aan een kind dezelfde diversiteit in benadering van maatschappelijke problemen kan aanleren niet zo héél erg.
|
|
|
#6172 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mode = maatschappelijke aanvaarding. Ben blij voor al die jongens en meisjes dat zij nu 'zonder' problemen hun gevoelens kunnen uiten. En ik blijf de mening toebedeeld dat elke mens op de één of de andere manier bisexueel is. |
|
|
|
|
|
|
#6173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 10 februari 2007 om 13:52. |
|
|
|
|
|
|
#6174 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#6175 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wens toch ook heterosexualiteit te nuanceren, denk als je eerlijk bent tov je eigen en je niet laat leiden door conservatieve opvattingen welke schaamte enz opwekken, je toch wel tot de conclussie mag komen dat je ook wel 'bi' bent...in welke mate dan ook. Maar om het aan 'de mode' toe te schrijven vind ik een brug te ver. Het is maatschappelijk aanvaard bij het merendeel van de bevolking, daarom ook de outing van de sexualiteit heden ten dage. Waarom is het nu wel meer aanvaardbaar en bespreekbaar? Invloed van de kerk is sterk afgenomen. Naar mijn mening moet er over de sexuele voorkeur geen discussie meer gevoerd worden. Just accept it en laat iedereen genieten op zijn manier en waar hij/zij zich het beste bij voelen. Daarom ook dat er aan deze discussie ook geen eind zal komen, omdat deze gebouwd is op ideologische en conservatieve punten. Blijkbaar is sexualiteit nog steeds een probleem bij veel mensen en hier speelt schaamte en andere gevoelens toch een grote rol blijkbaar. Laatst gewijzigd door jurgen79 : 10 februari 2007 om 14:08. |
|
|
|
|
|
|
#6176 | |||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
En wat is er nu eigenlijk van die "stabiliteit"? Zeg je nu dat homokoppels minder stabiel zijn dan heterokoppels, of wat zal het zijn? En wat doe je met de homokoppels die wel een stabiele relatie hebben? Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#6177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U negeert overduidelijk alles wat ik zeg. De twee wetenschappers zeiden dat er speciale functies aan homoseksualiteit verbonden moeten zijn, anders was het wel weggeëvolueerd. Nu, ik kan door blijven gaan tot ik een ons weeg maar wat heeft dat voor zin als u de evolutietheorie niet eens accepteert?
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 10 februari 2007 om 15:21. |
|
|
|
|
|
#6178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6179 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#6180 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
jij bent echt wel het einde Paulus... - je komt met 0.0 argumentatie af wat betreft je zienswijzen... dat gaat tot middeleeuws aristoteles denken toe - je gehanteerde logica is verder om te schreeuwen - iederen verdraait in jouw ogen hier je woorden of verstaat je verkeerd - en waarnemingen spreken je radicaal tegen op tal van zaken die je vertelt en toch blijf je hardnekkig vasthouden je doet maar hoor Citaat:
|
|||
|
|
|