![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#761 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#762 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Maar wat milieu-problematiek betreft, is er geen enkele partij die "echte" maatregelen durft treffen. (Agalev buiten beschouwing, die hebben dwaze, onrealistische maatregelenen)
|
|
|
|
#763 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://aps.vlaanderen.be/statistiek/...ongevallen.htm |
|
|
|
|
|
|
#764 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#765 |
|
Parlementslid
|
Hola... Groen! is niet voor het communisme! Maar een sociaal-ecologische omvorming van het kapitalisme! Groen! is een sociale, solidaire, rechtvaardige en vooral ecologische partij, niet communistisch.
|
|
|
#766 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#767 |
|
Parlementslid
|
Wanneer gaan jullie extreemrechtse en conservatieve maniaken nu eens een keertje stoppen met iedereen die de wereld op een linkse manier beter wilt maken te beschuldigen van communist? Ok, alle linksen zijn communistisch. Als je vind dat holebi's even veel rechten hebben als heteros, ben je dus een communist! Ik vind dat jij echt gewoonweg niet nadenkt over wat je zegt! Jouw mentaliteit is lager als dat van een 13-jarige! Volgens mij weet jij niet eens wat communisme is!
|
|
|
#768 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#769 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence encourages the tormentor, never the tormented. - Elie Wiesel. Laatst gewijzigd door Linkse Vogel : 9 februari 2007 om 21:02. |
|
|
|
|
|
|
#770 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#771 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#772 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vogel ik ben zelfs niet rechts, dus zeker niet extreem-rechts en helemaal niet conservatief. En wees er maar gerus van dat Groen! communistisch is, dat is ook de reden waarom ze zosnel de snel-belg-wet hebben goedgekeurd en waarom ze voor open in grenzen zijn. Hoe meer sukkelaars er hier zijn, hoe sneller ze de rest onder de duim krijgen. En waarom denk je dat niet zij voor de 32 urenweek zijn en net zij zo hard roepen over de te hoge lonen en inkomsten van zelfstandigen en bedrijfsleiders. Als ze konden zouden ze zelfs gaan zeggen hoeveel broden en bakker mag bakken. Ook gehaardheid heeft niets met politiek te maken, maar met gevoelens en Goddienst. En als je echt met het milieu inzit, dan gebruik je de politiek om iets te bereiken voor de natuur en onderzoek je eerst of je voorstellen wel deugen. En jij bent nu nog heel jong, maar op jou leeftijd was ik reeds met het milieu bezig en zocht ik wegen die zowel economisch als ecologisch verantwoord waren. En het eerste probleem dat ik steeds tegen kwam, was de overbevolking en de groene politieke partij die alles wat niet volgens hun idee was tegenwerkten en afkeurden. Pas op mijn 25ste kwam ik achter de waren ideologie van agelev(Groen!). Zij zijn echte watermeloenen, groen van buiten en knal rood van binnen en verder geen stamp onder hun kont waard. |
|
|
|
|
|
|
#773 |
|
Banneling
|
Misschien moet jij eens naar Antwerpen of Brussel verhuizen, dan zal je de gevolgen van een links beleid zin, Leuven heeft maar 9.43% buitenlanders, en ik neem aan dat Westerse buitenlanders daar ook mee gerekend worden, typisch links, voor de multicultuur zijn maar wel ergens wonen waar nauwelijks buitenlanders zitten.
|
|
|
|
|
|
#774 | |
|
|
Citaat:
TOch kan een externe motivering van overheidswege dus ook misgaan, als het voor het volk niet duidelijk genoeg is dat men iets aan het milieu wil doen (dan wel een goedkope manier zoekt om de kas te spijzen)/het volk niet bewust genoeg is van de milieuproblematiek. Tja, het ene probleem is het andere niet... de boetes op sluikstorten zijn dacht ik ook vrij hoog tegenwoordig. (?) Het grootste nadeel dat tegen het milieu zelf speelt en op lange termijn ook wel tegen de mens is dat de gevolgen van mlieuschade zich pas op lange termijn kenbaar maken. Op zo lange termijn dat mensen er in het heden geen aandacht aan wensen te besteden wegens belangrijkere zaken aan het hoofd die wèl een korte termijn impact hebben. Op zo lange termijn dat men wetenschappelijk of als gewone burger slechts heel moeizaam tot niet een verband kan vaststellen dat milieuschade x aan probleem y van tien jaar later linkt.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 februari 2007 om 23:56. |
|
|
|
|
|
|
#775 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In de praktijk komt het neer op een vorm van communisme. Vandaar ook dat een Versteylen afstand heeft gedaan van Agalev, omdat hij de partij ontrouw vond aan de eerste beginselen. Die waren toen volks, groen en Vlaams.
|
|
|
|
|
|
#776 | |
|
|
Citaat:
Iedereen heeft een zeer korte tijd het recht om een postje te nemen, daarna plaats maken voor iemand anders. Tot de gieren kwamen hé. Mieke Vogels, Jos Gheysels... in plaats van dat zij opstapten, hebben ze de stichter eruit gesmeten. Hoe dat "linkse vogel" dat kan passen in z'n visie over solidariteit & democratie is me echt een raadsel.
|
|
|
|
#777 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#778 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#779 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#780 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar ere wie ere toekomt,M.Volgels heeft hier in het Antwerpse al heel wat gedaan voor de armen en minder bedeelde mensen,en zij is dan lokaal gezien één van de beste politica's van de Stad
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 11 februari 2007 om 07:25. |
|
|
|