![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geert Lambert (Spirit) - 12 tot 18 februari Geert Lambert (Oostende, 28 februari 1967) is een Vlaams politicus en advocaat. Lambert werd na de verkiezingen van 2003 voorzitter van de spirit-fractie in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. In oktober 2004 volgde hij Els Van Weert op als partijvoorzitter. Tegenwoordig zetelt hij in het bestuur van het Vlaams & Neutraal Ziekenfonds, de Vlaamse mutualiteit. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() geachte heer Lambert
Vindt u niet dat de heer bert anciaux nog wel bekwaam is voor de post van minister. |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ik weet dat Bert vaak controversieel is, maar wie Bert als politicus kent, weet dat het iemand is die vecht voor zijn zaak en duidelijke ideeen poneert. Echt wel een klassebak hoor. Dus: ja
Geert |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat meen je toch niet hoop ik.
![]() Voor en tegenstanders zijn het vrijwel unaniem eens dat ''den bleiter'' wel een van de meest onkundige politieker is die men zich kan indenken. En de mensen beginnen dat nu meer en meer in te zien nu het jongensachtige uitzicht dat hij vroeger had verdwenen is en niet meer in staat is zijn onkunde te verbloemen. Overal waar hij is langs geweest heeft hij een puinhoop achtergelaten. Laatst gewijzigd door daiwa : 14 februari 2007 om 03:03. |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik blijf bij mijn stelling. Bert heeft op Cultuur geen wanbeleid nagelaten, heeft dit evenmin gedaan in zijn Brusselse periode en doet dat ook nu niet op Jeugd, sport, cultuur en Brussel. Och ja, we hebben best wel af en toe meningsverschillen hoor met elkaar, maar hij is nen klassebak politicus die zijn ideeen steeds verdedigt, en dat siert hem. Voila!
|
![]() |