![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6541 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
dan raad ik u dringend het gezelschap van kwezels en begijnen, Opus Dei-aanhangers en charismatici. Dat stel zal jou nog vaak gelijk geven. Je zal je er vast in thuis voelen.
|
|
|
#6542 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6543 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En heteroseksualiteit kan niet tegemoetkomen aan de reden dat sommigen met homoseksualiteit zijn uitgerust. De twee, natuurlijk verwaterd door bi-seksualiteit, zijn complementair.
|
|
|
|
|
|
#6544 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is erom vragen. Dat homoseksualiteit niet tegemoet kan komen aan de procreatie van de soort of aan de eigenlijke reden waarom de soort met seksualiteit is uitgerust, is een vaststelling van de feiten. Het is niet zomaar iets dat voortdurend gezegd wordt. Het is een eerlijke vaststelling waar niemand omheen kan. Dat maakt deze vorm van seksualiteit minder functioneel en dus ook minderwaardig. Let wél en dat wil ik benadrukken. Niet de homoseksuele mens is minderwaardig, maar wel zijn seksualiteit. Net als de kleurenblinde mens niet minderwaardig is, maar wel zijn manier van zien. Hoe graag je ook zou hebben dat ik het anders zeg. Want dat heb je nu wel heel duidelijk gemaakt. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6545 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of met andere woorden... Je bewering steunt nergens op en valt als een kaartenhuisje in elkaar. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die van jou niet? Ik kan het tenminste verklaren m.b.v. evolutie.
|
|
|
|
|
|
#6547 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heb je goed gezien. Ze steunt op vaststellingen. Homoseksualiteit sluit procreatie uit.
Citaat:
Volgens de evolutietheorie beste vriend, is simpel gezien DNA de code die elke cel in een organisme bevat en die de eigenschappen van een organisme bepalen. Bij de voortplanting worden de eigenschappen van de ouders doorgegeven aan het nageslacht. Als een zaadcel van bijvoorbeeld een mens, met de code van de vader, samensmelt met een eicel, met de code van de moeder, worden de codes aan elkaar geplakt tot een nieuwe code van het kind. Als in die codes 'letters' veranderen en er nieuwe soorten letters ontstaan, ontstaan er dus nieuwe eigenschappen. Die veranderingen in de letters worden mutaties genoemd. Mutaties veroorzaken dus overerfbare veranderingen in een soort. Mutaties kunnen gunstig en ongunstig zijn. Gunstige mutaties maken in het algemeen een organisme sterker. Een gunstig gemuteerd organisme is beter aangepast aan zijn leefmilieu. Als de mutaties gunstig zijn, zullen de mutanten zich makkelijker voortplanten dan de oorspronkelijke soort. Uiteindelijk zal de oorspronkelijke soort uitsterven en is de soort geëvolueerd. Dit is het principe van het overleven van de sterkste (survival of the fittest) en natuurlijke selectie. De meeste mutaties echter zijn ongunstig en kunnen een vernietigend effect hebben op de soort. Alles wijst erop dat homoseksualiteit een ongunstige mutatie is. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 februari 2007 om 19:07. |
|
|
|
|
|
|
#6548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6549 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar begrijp ik nu goed dat je wilt beweren dat homoseksualiteit iets van de laatste tien jaar is ? Daar zou ik toch maar mee oppassen... |
|
|
|
|
|
|
#6550 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6551 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#6552 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerlijk gezegd... ik ook niet...
Kun je jezelf wat verduidelijken duveltje382? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 februari 2007 om 21:16. |
|
|
|
|
|
#6553 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat versta ik wel van U hoor !!!!
|
|
|
#6554 | |
|
Minister
|
Citaat:
Hier geef ik je volmondig gelijk geven Eric. Een andergeaarde is niet minderwaardig als mens, maar zijn anders zijn wel? De mens niet, maar zijn anders zijn is wel minderwaardig is de verwarrende uitleg over 20.0000 paginas van Dhr. Paulus. Want wat is de norm? En WIE bepaalt de norm? Sexualiteit is méér dan alleen voortplanting, het zal wel nog lang duren vooralleer de meeste mensen dat kunnen loskoppelen.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 14 februari 2007 om 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#6555 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alles wat juist was was taboe,en daar moest je tegen zijn,breek de taboe's Ben ik duidelijk genoeg ...... Ik ben niet bereid om hier nu wel aan mee te werken duveltje382
|
|
|
|
#6556 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het minderwaardig vinden omdat het afwijkt van de norm is hetzelfde als een kind op de vingers te tikken omdat het linkshandig is. Doordat alles in de maatschappij uitgerust is op rechtshandigen, moet dus in jouw redenering de linkshandigheid een minderwaardigheid zijn. Dat maakt die mens niet minderwaardigheid, maar wel zijn linkshandigheid is minderwaardig. Homos willen best deelnemen (en dat doen ze ook) aan de wetenschappelijke debatten en onderzoeken over hun geaardheid. Maar mensen zoals jij, die een verwarrende mening hebben (enderzijds zijn ze als mens niet minderwaardig,maar één van hun primaire behoeften is wel minderwaardig), maken zulke onderzoeken omstreden en zorgen voor onnodige spanning.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 14 februari 2007 om 21:29. |
|
|
|
|
|
|
#6557 |
|
Vreemdeling
|
Laten we vanaf nu dan een voorbeeld nemen aan de dieren en ons natuurlijke instinct volgen... Het uiteindelijke doel van de natuur is en blijft nog steeds de voortplanting wat volgens mij zo goed als onmogelijk is bij homoseksuelen zonder inmenging van de wetenschap.
Geen reden tot paniek dus, want vroeg of laat komt alles weer op zijn pootjes terecht! Maar om tot die conclusie te komen maak ik liever niet zo een omweg dus blijf ik hetero... |
|
|
|
|
|
#6558 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|