![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6701 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Pim Fortuin een homo was wat maakt dit dan verschil met andere politiekers,ik vond Pim zelfs een blaaskaak en een betweterke.
Ik moet wel toegeven dat in mijn vak de homo's beter werk leveren dan de hetro's,in mijn vorige job was dit ook al zo,dus ja er is verschil ....
![]() |
#6704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6705 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zit wel wat in hé(maar ik onthou voornamelijk dat na zijn dood er een politiek van vervolging werdt gevoerd) zie maar naar de herkeuringen van de gehandicapte bv.....enz....
![]() |
#6706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6708 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, nu ben ik de jonge snaak, en helaas is D66 een beetje meegezakt in die traditionele machtsspelletjespolitiek. Taak om daar iets aan te doen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6709 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Paulus blijft rotsvast geloven dat homo's gebrekkig zijn, en verkondigt dat hier in alle toonaarden. Maar hij houdt het wel beschaafd. CG daarentegen legt zichzelf geen grenzen van welvoeglijkheid of enige andere vorm van zelfcensuur op, en schuimbekt erop los dat het een aard heeft. Nu wil ik de twee niet in dezelfde zak steken, dat heeft Paulus niet verdiend, maar ze zijn wel alletwee bezig met het verkondigen van hun mening. Ze beoefenen met andere woorden hun recht op vrije meningsuiting. Dat het recht op vrije meningsuiting een belangrijk principe is, daarover hoeven we het hier niet te hebben, maar waar ligt de grens? Moet er een grens zijn? Persoonlijk hebben de tirades van CG op mij evenveel effect als water dat over het verendek van een eend loopt, maar misschien zijn er andere mensen die zich door het gebruik van de term 'janet' aangevallen voelen. Heeft dat knopje onderaan de forum-bijdrage interface, om misbruik te melden, dan nut? Of moet dat knopje weg, en moeten we daar maar tegen kunnen? Ik geloof dat er wel grenzen zijn aan de vrije meningsuiting. Bijvoorbeeld als men de pers gebruik om valse feiten de wereld in te sturen, of als een gezaghebbend persoon in functie een aanvallende uitspraak doet. De moeite die ik soms heb met Paulus' bijdragen ligt dan ook meer in de speudo-wetenschappelijke manier waarop hij zijn mening presenteert dan in de eigenlijke inhoud, die slechts hemzelf aangaat. Wat vinden jullie hiervan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6710 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Paulus : 18 februari 2007 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6711 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Paulus : 18 februari 2007 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier niet om iets wat ik geloof. Het gaat hier evenmin over een meningsuiting, evenmin om pseudowetenschap... Dat homoseksualiteit niet tot procreatie van de soort kan leiden is een biologische zekerheid. Het is een feit! Of je dat nu gelooft of er een andere mening op nahoudt of dat geen echte wetenschappelijke vaststelling kan vinden, doet daarbij eigenlijk niet veel ter zake. Dat homoseksualiteit niet tot procreatie van de soort kan leiden blijft een biologische zekerheid. Het blijft een feit. En of je me daarom graag ziet of me daarom haat, vertelt veel meer over jou dan over mij. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 februari 2007 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zolang men mij of de mijnen deze auto, niet tracht te verkopen of op te dringen als zijnde een normale auto, heb ik daar ook geen enkel probleem mee. Maar de waarheid is, dat de verkoper er een probleem mee heeft, dat ik het niet als een normale auto wil aanvaarden. Hij neemt me dat zeer kwalijk en vindt mij een autofoob. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6716 | |
|
![]() Citaat:
Hoeveel homosexuele mannen zijn er niet die kinderen hebben verwekt? Ik denk dat je niet mag stellen dat homosexuelen zich niet kunnen voortplanten: ze zijn er alleen niet zo enthousiast over. Je bewering is dus totaal misplaatst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dus dat homoseksualiteit niet kan leiden tot procreatie. Ik zeg niet dat homoseksuelen geen kinderen kunnen krijgen; dit is wat jij ervan maakt, en dan reageert alsof ik zo gezegd zou hebben. Om dan te eindigen met de conclusie dat mijn bewering misplaatst is. Ik kan net zo goed stellen dat homoseksuelen weldegelijk dezelfde rechten hebben als hetero's. Ze mochten net als een hetero trouwen en kinderen adopteren met iemand van het ander geslacht. Snap je wat je verdraait? Ik heb het niet over de homoseksuele mens, want dat is een mens gelijk een ander. Niemand is volmaakt en het is totaal uit den boze om mensen te gaan beoordelen op grond van hun seksuele geaardheid. Ik heb het over homoseksualiteit op zich. Snap dat nu toch eens. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar laten we wel wezen. De auto is daar in de eerste plaats voor gemaakt. Ik zei het al eerder dat je het verschil moet kunnen maken tussen de reden waarom de soort met sekualiteit is uitgerust, dan wel de manier waarop het individu het invult. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6720 | |
|
![]() Citaat:
Homosexualiteit is iets dat zich buiten homosexuelen afspeelt volgens de Paulistische onwijsbegeert. Het is iets dat een leven op zich heeft, los van homosexuelen en derhalve niet tot procreatie kan leiden! Het speelt zich namelijk af in de twee hersensferen van Paulus! Eigenlijk bestaat het dus niet! Logica! |
|
![]() |
![]() |