Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2007, 13:48   #61
Dogbert
Lokaal Raadslid

Dogbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik heb al jaren lang een vrouw, en meerdere kinderen,
'K heb er medelijden mee

Ach komaan ... loverboys ... sappig verhaal om te lezen maar hier lig ik toch niet wakker van
Oud 18 februari 2007, 12:42   #62
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Ik dacht dat het vooral zwetende zwarte negers uit Amerika en Brazilië zijn die onze pubermeisjes omzeep helpen.

Ik heb een nichtje van 15 en die pimpt zichzelf en shaket de godgansen dag haar steeds leuker wordende booty, al rappend. Wanneer ze een telefoontje over haar GSM doet gaat het bijna altijd over booty-calls. Vijftien en al booty-calls krijgen. Tssss.

Enfin, ik vind dat persoonlijk allemaal zeer boeiend. Van mij mogen die zwetende jedoch zwoele zwarte negers gerust onze jonge blanke pubermeisjes nog wat meer omzeep helpen.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2007, 13:23   #63
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Ik ben es uitgeweest in the Africa club nabij Sint-Anna (te gent).

Was wel een grappig zicht. Allemaal Vlaamse meisjes, en allemaal Centraal-Afrikanen (uiteraard niet braafjes hun cola aan't sippen). En buiten allemaal Vlaamse mannen die niet binnenmochten.

Niet dat me dat stoorde, wel dat ik maar binnenmocht omdat de buitenwipper evenzeer Algerijn was, of ik stond nog tussen dat bolo manvolk ook.
en geen haan die er naar kraait, ze moesten eens een centraal-Afrikaan weigeren, dan was het kot weer te klein en de gazetten vol.

Met dat soort "blanke" meisjes heb ik hoedanook geen zaken mee.
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2007, 16:36   #64
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik noem het een vaststelling.
eigenlijk kan het me niets schelen wat jij vind, of dat je me uitmaakt voor rotte vis.Op jouw niveau is dat normaal.Maar als ik zo iets doe geven ze me daar strafpunten voor?! Vraag me af voor wat?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2007, 16:38   #65
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
M�*�*r: carlgustaaf is uiteraard (enkel in ZIJN ogen) géén racist...
:kots:

FYI,
ja, getrouwd
ja, geïnteresseerd in meisjes
néén, nooit voor een meisje gevochten
néén,niet laf, wél verdraagzaam
en méér kennis van psychologie dan carlgustaaf ooit zal menen te hebben.

néén, dat begrijpt carlgustaaf niet...
Arm Vlaanderen!!

.
bescheiden ben je ook nog, filosoof.Dat had je vergeten
Oud 18 februari 2007, 16:43   #66
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

Was wel een grappig zicht. Allemaal Vlaamse meisjes, en allemaal Centraal-Afrikanen (uiteraard niet braafjes hun cola aan't sippen). En buiten allemaal Vlaamse mannen die niet binnenmochten.

Niet dat me dat stoorde, wel dat ik maar binnenmocht omdat de buitenwipper evenzeer Algerijn was, of ik stond nog tussen dat bolo manvolk ook.
ach, dat kot zal wel afbranden op één of andere dag zeker...Afrika club als ge daar als blank meisje binnengaat weet ge wel waarom zeker...Ja, die jongens zijn mischien wél in staat om voor een schoon meiske te vechten.En desondanks al onze zogezegde beschaafdheid, vinden meisjes dat leuk, zelfs als ze het niet willen bekennen.Vrouwen hebben een afkeer van lafaards.
Oud 18 februari 2007, 20:20   #67
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In Leuven ligt de zaak lichtjes anders. Er is daar een Salsa-bar - de Blacks on Blondes noemen wij ze - en daar *durven* de blanke jongens niet binnen.

Doen ze dat wel, dan bevestigen ze alleen maar de clichés:
-blanke jongens zijn nukkig, zwarte kerels zijn charmeurs
-blanke jongens zijn koud en lomp, zwarte mannen zijn sensueel en handig
-blanke jongens zijn uiteraard klein geschapen, zwarte reuzen hebben gigantisch gerief
-blanke boertjes kunnen niet dansen, enkel zuipen; zwarte lovers zijn fantastisch met de heupen en trakteren de meisjes op iets zoet

Alle clichés kloppen. Vandaar dat er daar in die bar elk weekend horden bloedmooie blanke meisjes staan te vechten om die paar arme zwarten. Terwijl hun vriendjes zich van miserie gaan bezatten in een of andere donkere kelder.

Alle clichés kloppen. Ik begrijp dan ook het enorme minderwaardigheidscomplex van de gemiddelde blanke Vlaming. Niks aan te doen, want uiteindelijk zijn het de blanke Vlaamse meisjes die over de ganse zaak beslissen. De autochtone witte boys zitten dus muurvast.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2007, 21:14   #68
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
In Leuven ligt de zaak lichtjes anders. Er is daar een Salsa-bar - de Blacks on Blondes noemen wij ze - en daar *durven* de blanke jongens niet binnen.

Doen ze dat wel, dan bevestigen ze alleen maar de clichés:
-blanke jongens zijn nukkig, zwarte kerels zijn charmeurs
-blanke jongens zijn koud en lomp, zwarte mannen zijn sensueel en handig
-blanke jongens zijn uiteraard klein geschapen, zwarte reuzen hebben gigantisch gerief
-blanke boertjes kunnen niet dansen, enkel zuipen; zwarte lovers zijn fantastisch met de heupen en trakteren de meisjes op iets zoet

Alle clichés kloppen. Vandaar dat er daar in die bar elk weekend horden bloedmooie blanke meisjes staan te vechten om die paar arme zwarten. Terwijl hun vriendjes zich van miserie gaan bezatten in een of andere donkere kelder.

Alle clichés kloppen. Ik begrijp dan ook het enorme minderwaardigheidscomplex van de gemiddelde blanke Vlaming. Niks aan te doen, want uiteindelijk zijn het de blanke Vlaamse meisjes die over de ganse zaak beslissen. De autochtone witte boys zitten dus muurvast.
Zwarten zijn handig?lol.Kom eens bij mij op m'n werk;de meesten van uw vriendjes staan beide handen links.

Hebt gelijk;zwarten zijn idd bedcharmeurs en daarmee zie je hoe dom vele vlaamse meiskes zijn want uiteindelijk word de overgrote meerderheid misbruikt maarja,da vind gij niet erg natuurlijk.Hopelijk voor u hebt ge geen dochter die dat tegen komt,eens zien of ge dan nog zulke domme zever zal verkopen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2007, 22:12   #69
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dogbert Bekijk bericht
'K heb er medelijden mee

Ach komaan ... loverboys ... sappig verhaal om te lezen maar hier lig ik toch niet wakker van
ja, gij ligt van niet veel wakker hé.Ik heb kompassie met u, zogezegd "verstandige", en hoop dat er niet al te veel jonge gasten op u trekken.Anders kan Vlaanderen inderdaad beter ten onder gaan...Triestige plant...
Oud 19 februari 2007, 00:54   #70
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Laat ik het zo stellen: het is een kwestie van smaak. Nee, ik val niet op mannen met een andere culturele achtergrond,
ik vroeg eigelijk achter 't kleurtje, het type dus
maar je hebt gelijk hoor... die culturele achtergrond krijg je er 9 op 10 gratuit bij en dat is meestal een grote hinderpaal

Citaat:
maar ik zou nooit de relatie van een ander boycotten, omdat die dat wel zou doen.
oki
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 00:57   #71
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik heb al jaren lang een vrouw, en meerdere kinderen, op dat gebied geen probleem dus. Maar eh...de middelleeuwen??? Moet ik nu geloven dat onze jongens vandaag geen ruzie meer maken over een schoon meiske? Dan is het toch ver gekomen, nog erger als ik dacht!Maar ik heb daar mijn twijfels over hoor, vooral als ik de jonge gasten bezig hoor en zie, en dat gebeurt nogal dikwijls.Maar in uw milieu is dat mischien anders, ik weet niet wat voor een soort dat gij zijt...ziet me er iets bizar uit...
jij stamt nog vanuit die tijd dat het nog niet jongerenbendes van vreemde origine waren die de straten onveilig maakten maar clubjes jongeren die elkaar na een voetbammatch of pensenfeest te lijf gingen met getrokken messen ?
Oud 19 februari 2007, 01:05   #72
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Zwarten zijn handig?lol.Kom eens bij mij op m'n werk;de meesten van uw vriendjes staan beide handen links.

Hebt gelijk;zwarten zijn idd bedcharmeurs en daarmee zie je hoe dom vele vlaamse meiskes zijn want uiteindelijk word de overgrote meerderheid misbruikt maarja,da vind gij niet erg natuurlijk.Hopelijk voor u hebt ge geen dochter die dat tegen komt,eens zien of ge dan nog zulke domme zever zal verkopen.
( uitzonderingen exclusief beschouwende )

dat woordje 'misbruik' is wel erg subjectief
gék hoor ... die vlaamse meiskes kiezen ervoor eens goe gedekt te worden door zo'n zwarte of pracht van een latino ipv van zo'n snullig vlaams knulletje en dat heet dan gelijk 'misbruik'
Oud 19 februari 2007, 08:43   #73
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
gewoon verbieden dat niet-blanke mannen met blanke meisjes/vrouwen omgaan. Op straffe van gevangenis & onmiddelllijk daaropvolgende, definitieve uitwijzing.Voor pooiers die blanke minderjarigen uitbuiten= doodstraf.De kogel...
Jij zou een goeie moslim zijn, het onder de knoet houden van vrouwen ligt je wel he
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2007, 13:59   #74
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Jij zou een goeie moslim zijn, het onder de knoet houden van vrouwen ligt je wel he
ik wil ze enkel beschermen hé
Oud 19 februari 2007, 14:02   #75
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht

gék hoor ... die vlaamse meiskes kiezen ervoor eens goe gedekt te worden door zo'n zwarte of pracht van een latino ipv van zo'n snullig vlaams knulletje en dat heet dan gelijk 'misbruik'
ik denk dat gij jaloers bent , niet op die negers, maar op de jeugd.Daarom scheit ge onze jonge gasten uit voor "vlaamse snulletjes".Want héél jong ben je ook niet meer hé?Ge verdraagt niet dat ge een ouwe vent word.
Oud 19 februari 2007, 14:17   #76
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
jij stamt nog vanuit die tijd dat het nog niet jongerenbendes van vreemde origine waren die de straten onveilig maakten maar clubjes jongeren die elkaar na een voetbammatch of pensenfeest te lijf gingen met getrokken messen ?
pensenfeesten heb ik nooit gekend, ik ben opgegroeid in de stad.In een zogeheten populaire buurt, waar inderdaad weinig tot géén bruine mannekkes woonden toens.Elke buurt had wel een bendekke ja, en gevochten werd daar ook soms, zelfs met messen of velokettingen soms.Alhoewel dat laatste toch redelijk zeldzaam was.In ieder geval heb ik nooit monsters gekend in onze buurt, die zoals geile beesten alles verkrachtten wat in hun beurt verscheen, 80-jarige dames inbegrepen, zoals ge dat vandaag tegen komt.Dieven woonden er ook in onze buurt, van die jonge (blanke) nozems, met brommers, windjakken, en lange haren. Maar ik heb nooit gehoord dat die kerels oude vrouwtjes hun knieschijven met hamers in duigen sloegen om hen te laten opbiechten waar hun poen verstopt lag...
Wat ik zeggen wil is dat de zaken er zeker niet op gebeterd zijn sinds onze "leiders" massaal bruin "werk"volk ingevoerd hebben.Wel integendeel.Men kan spreken van een échte regressie, daar waar het "beschaving" betreft.En de manier dat vrouwen behandeld worden door die mannen, onze vrouwen dus, bewijst mijn stelling.
Mijn jeugd is ook nog niet zo lang voorbij, ik ben nog geen vijftig, dit om aan te tonen in hoe weinig tijd een land de dieperik in kan gaan door een wanbeleid.Binnenkort wonen we in een Derde Wereld land.Geen Derde Rijk dus, zoals velen vrezen hier...maar de Derde Wereld...Of het zou hard moeten veranderen...Wie gaat daar voor zorgen?
Oud 19 februari 2007, 14:19   #77
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
is dat uw foto? Ik wed van niet...Waarom een foto van iemand anders kiezen? Gekomplexeerd?
Oud 19 februari 2007, 14:45   #78
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
ik wil ze enkel beschermen hé
Lief van je, maar ik ben al een flinke meid, ik bescherm mezelf wel en kies dus liever zelf met wie ik al of niet de lakens deel
Oud 19 februari 2007, 14:46   #79
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
is dat uw foto? Ik wed van niet...Waarom een foto van iemand anders kiezen? Gekomplexeerd?
nee hoor, is jouw avatar een weerspiegeling van jezelf?

(met al die weirdo's hier blijf ik liever anoniem, zoals ik al zei, ik bescherm mezelf wel)
Oud 19 februari 2007, 17:46   #80
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Vraag dat eens aan de vele meiskes die in hasselt telkens opnieuw misleid werden door uw allochtone vriendjes?Ik hoop echt voor u dat je geen dochter hebt en die zoiets niet tegen komt.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be