![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Ach komaan ... loverboys ... sappig verhaal om te lezen maar hier lig ik toch niet wakker van ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat het vooral zwetende zwarte negers uit Amerika en Brazilië zijn die onze pubermeisjes omzeep helpen.
Ik heb een nichtje van 15 en die pimpt zichzelf en shaket de godgansen dag haar steeds leuker wordende booty, al rappend. Wanneer ze een telefoontje over haar GSM doet gaat het bijna altijd over booty-calls. Vijftien en al booty-calls krijgen. Tssss. Enfin, ik vind dat persoonlijk allemaal zeer boeiend. Van mij mogen die zwetende jedoch zwoele zwarte negers gerust onze jonge blanke pubermeisjes nog wat meer omzeep helpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dat soort "blanke" meisjes heb ik hoedanook geen zaken mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Doen ze dat wel, dan bevestigen ze alleen maar de clichés: -blanke jongens zijn nukkig, zwarte kerels zijn charmeurs -blanke jongens zijn koud en lomp, zwarte mannen zijn sensueel en handig -blanke jongens zijn uiteraard klein geschapen, zwarte reuzen hebben gigantisch gerief -blanke boertjes kunnen niet dansen, enkel zuipen; zwarte lovers zijn fantastisch met de heupen en trakteren de meisjes op iets zoet Alle clichés kloppen. Vandaar dat er daar in die bar elk weekend horden bloedmooie blanke meisjes staan te vechten om die paar arme zwarten. Terwijl hun vriendjes zich van miserie gaan bezatten in een of andere donkere kelder. Alle clichés kloppen. Ik begrijp dan ook het enorme minderwaardigheidscomplex van de gemiddelde blanke Vlaming. Niks aan te doen, want uiteindelijk zijn het de blanke Vlaamse meisjes die over de ganse zaak beslissen. De autochtone witte boys zitten dus muurvast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebt gelijk;zwarten zijn idd bedcharmeurs en daarmee zie je hoe dom vele vlaamse meiskes zijn want uiteindelijk word de overgrote meerderheid misbruikt maarja,da vind gij niet erg natuurlijk.Hopelijk voor u hebt ge geen dochter die dat tegen komt,eens zien of ge dan nog zulke domme zever zal verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() ja, gij ligt van niet veel wakker hé.Ik heb kompassie met u, zogezegd "verstandige", en hoop dat er niet al te veel jonge gasten op u trekken.Anders kan Vlaanderen inderdaad beter ten onder gaan...Triestige plant...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar je hebt gelijk hoor... die culturele achtergrond krijg je er 9 op 10 gratuit bij en dat is meestal een grote hinderpaal Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat woordje 'misbruik' is wel erg subjectief gék hoor ... die vlaamse meiskes kiezen ervoor eens goe gedekt te worden door zo'n zwarte of pracht van een latino ipv van zo'n snullig vlaams knulletje en dat heet dan gelijk 'misbruik' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik zeggen wil is dat de zaken er zeker niet op gebeterd zijn sinds onze "leiders" massaal bruin "werk"volk ingevoerd hebben.Wel integendeel.Men kan spreken van een échte regressie, daar waar het "beschaving" betreft.En de manier dat vrouwen behandeld worden door die mannen, onze vrouwen dus, bewijst mijn stelling. Mijn jeugd is ook nog niet zo lang voorbij, ik ben nog geen vijftig, dit om aan te tonen in hoe weinig tijd een land de dieperik in kan gaan door een wanbeleid.Binnenkort wonen we in een Derde Wereld land.Geen Derde Rijk dus, zoals velen vrezen hier...maar de Derde Wereld...Of het zou hard moeten veranderen...Wie gaat daar voor zorgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |