![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6821 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6822 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jouw bewering was dat ik zou toegegeven hebben een Blokker te zijn en zelfs op partijcongressen aanwezig was. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6818 Je moet nu niet doen alsof je het warm water hebt uitgevonden en afkomen met met citaten die totaal uit hun context gerukt zijn en bovendien helemaal niet bevestigen wat je zegt. Ik heb nooit gezegd een Blokker te zijn, evenmin op hun partijcongressen aanwezig te zijn geweest, zoals jij beweert. Thats the point. Je hebt je suf gezocht en helaas voor jou helemaaal niks gevonden. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6823 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Aaah, mijn vriendje Illwill verveelt zich en komt nog een beetje ruzie zoeken se...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#6824 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik veronderstel dat jij ook niet graag zou hebben dat men dit van jou zou beweren op een publiek forum. Het is volkomen terecht dat ik dat ontken. En volkomen onterecht dat men dingen in mijn mond legt die ik nooit gezegd heb. Wat gaan we nog allemaal krijgen zeg? Ik weet wel dat het een wederkerend fenomeen is dat wanneer men geen argumenten meer heeft, men uit zwakte op de man begint te spelen ipv op de bal, maar dit is hier toch wel wat anders. Dit is er over. Dat hoef ik niet te nemen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 februari 2007 om 08:23. |
|
|
|
|
|
|
#6825 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben jij Illwill?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#6826 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#6827 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6828 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dus laat ons ernstig blijven: - je bent niet voor het VB - je bent niet tegen de vakbonden - je bent niet homofoob. PDW is daar ook zo goed in hé, in radicaal negationisme (kijk eens naar mijn filmpje onderaan). Hij voegde er nog dit aan toe: Laatst gewijzigd door ericferemans : 21 februari 2007 om 10:49. |
|
|
|
|
|
|
#6829 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#6830 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2) Blijkbaar mag het van de moderatie...jij bent dit nm al aan het doen vanaf het moment je terug bent op dit forum. 3) Als een smily plaatsen op een forum al ruzie zoeken is...ik heb de smily niet gemaakt.
|
|
|
|
|
#6831 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dus mijn vragen zijn dan: Ben je een VB'er? Maw stem je op de partij? Heb je ooit hun partijcongressen bijgewoond? Dan kunnen we dat voor eens en altijd opklaren.
|
|
|
|
#6832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ofwel toon je aan waar ik gezegd zou hebben een Blokker te zijn en op partijcongressen van het Vlaams Belang aanwezig was, zoals je beweert. Ofwel ben je een dikke leugenaar en lasteraar. Dat is geen verwijt maar een vaststelling. Een negationist is iemand die dingen ontkent die weldegelijk waar zijn. In deze discussie ben jij dat meet dan ik. Wat ik ontken is weldegelijk niet waar. Ik ben geen Blokker en ben nog nooit op partijcongressen geweest. Tenzij je, je beweren over mijn persoon kunt hard maken, ben jij de negationist. En de lasteraar. En de leugenaar. De foto's ter illustratie vertellen meer over jou dan over mij. Moest je het kunnen funderen zou je het zeker doen. Ik zal maar niet zeggen wat jou houding vertelt over je groot gelijk en je zogezegde argumenten in de eigenlijke discussie over homosekualiteit. Als je, je discussiepartner voortdurend moet beledigen, lasteren en dingen in zijn mond leggen die nooit gezegd zijn geweest, spotten ook nog, in een poging nog een beetje geloofwaardig over te komen... Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6833 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
|
|
|
|
|
#6834 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Tja...
||
|
|
|
|
|
#6835 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#6836 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bemoei je nu toch eens met je eigen zaken, moeial!
|
|
|
|
|
#6837 |
|
Europees Commissaris
|
Voila,dat is dat dan.
|
|
|
#6838 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of hoe je iets kan bevestigen door het te ontkennen.
|
|
|
|
|
#6839 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je wil dat mensen zich niet met u zaken bemoeien...dan ben je op een openbaar forum op het internet niet op de juiste plaats ok.
|
|
|
|
|
#6840 |
|
Europees Commissaris
|
Hij beroept zich op zijn stemrecht,dat mag hij. En dat zou ik ook doen.
De rest van de antwoorden lijkt mij duidelijk.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 februari 2007 om 12:47. |
|
|
|