Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2007, 09:35   #12761
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
What is the Secret?

"I am whole, perfect, strong, powerful, loving, harmonious and happy."

Say it. Believe it. Pass it along
Mensen zouden bovenstaande eens regelmatig tegen zichzelf kunnen gaan zeggen er nog in gaan geloven ook. Maar eerst zullen de conditioneringen door het controle-systeem omhoog komen.
Ja, daar horen de ridiculisaties ook toe.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 21 februari 2007 om 09:36.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 10:07   #12762
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis Bekijk bericht
Om even terug te komen opd ie 'global warming'. Er is een reden waarom men het 'global warming' noemt en niet zo graag 'climat change'. Op langere termijn (als iedereen met de gedachte van 'global warming' geïndoctrineerd is) kan de VN een 'global tax' innen, hun redenering zal zijn: het gaat erom de Aarde te redden. Op deze manier is de eerste 'wereld-belasting een feit'. 'Global tax' is voor hen een makkelijk te verdedigen onderwerp, aleja, wie is er nu neit voor om de Aarde te 'redden'. Een heel dordacht lange-termijns-plan waarover ik niet twijfel dat het werkelijkheid wordt.
De VN kán geen 'global tax' opleggen omdat de VN daar simpelweg het recht niet toe heeft.
Het zijn de mensen die u en ik verkiezen (indien u meerderjarig bent en in bezit van uw burgerrechten) die de belastingen via fiscale wetgeving kunnen aanpassen.
Bent u tegen democratie, Krizis?

Laatst gewijzigd door parcifal : 21 februari 2007 om 10:08.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 10:10   #12763
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De VN kán geen 'global tax' opleggen omdat de VN daar simpelweg het recht niet toe heeft.
Het zijn de mensen die u en ik verkiezen (indien u meerderjarig bent en in bezit van uw burgerrechten) die de belastingen via fiscale wetgeving kunnen aanpassen.

Of ie snap het nie of ie wil ie nie snappen

Pin d'Ar
Oud 21 februari 2007, 10:12   #12764
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hahaha, "het zijn de mensen die u en ik verkiezen".

Laatst gewijzigd door exodus : 21 februari 2007 om 10:12.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 10:14   #12765
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ja, we kunnen alleen maar vastellen dat een systeem is opgezet om de menselijke expressie te fnuiken. Vooral op globaal niveau.
Dat kunnen we helemaal niet vaststellen.
Er is nog nooit zoveel ruimte geweest voor menselijke expressie als vandaag de dag.

Wat vond u trouwens van de tekst van Etienne Vermeersch, Exodus?
Daar blijf je natuurlijk weer opvallend stil over...
Of zit je te broeden op een techniek om Vermeersch zijn geloofwaardigheid af te breken? (marionnet, oogkleppen, dichtgetimmerd.... )
Oud 21 februari 2007, 10:29   #12766
exodus

Standaard

Citaat:
Wat vond u trouwens van de tekst van Etienne Vermeersch, Exodus?
Daar blijf je natuurlijk weer opvallend stil over...
Of zit je te broeden op een techniek om Vermeersch zijn geloofwaardigheid af te breken? (marionnet, oogkleppen, dichtgetimmerd.... )
Ik had hem eerlijk gezegd nog niet gezien... Ik vind Vermeersch wel een toffe, de manier hoe hij overkomt op tv enzo. Maar helaas .... er zitten serieuze flaters in zijn tekst, namelijk dat hij er ook zoiezo van uitgaat dat de het materialistisch beeld van de wetenschap het enige echte is.

Zie bijvoorbeeld dit.

Citaat:
vooraleer in deze materies een ruime consensus is ontstaan is het verlies van tijd en geld, en op medisch vlak, van mensenlevens, om geloof te hechten aan bakerpraatjes...waarom dan niet onmiddellijk Harry Potter erbij halen: daar is er tenminste "method in the madness".
Dit statement is geladen met een subjecitieve mening.
Oud 21 februari 2007, 10:48   #12767
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dat neit waar, de VN kan dat nu niet inderdaad, maar ik heb erbij gezegd dat eht ene lange-termijn-plan is. We meoten eerst geïndoctrineerd en gemanipuleerd worden? Kijk eens naar een niveau lager. De Europese grondwet. Na referenda in meerdere Europese landen (Nederland en Frankrijk) is het wel duidelijk dat de mensen tegen zo'n Europese grondwet zijn omdat het de souvereniteit van hun land aantast. Dit was democratisch, zo'n referendum. MAAR, wat zegt Europa hierop dat ervan overtuigd is dat die grondwet er meot komen? Ze zeggen dat de mensen 'het niet begrijpen'. Kijk mar wat de EU-voorzitster laatst nog zei, ze wil er haal levenswerk van maken om die grondwet er door te krijgen ... ze gaan dat door onze strot duwen, als het niet lukt door verkiezingen danwel door propaganda en manipulatie om de nood van die grondwet aan te tonen.

Zo ook, zal de VN (of dan heet het misschien al anders) de hele wereld manipuleren door op lange termijn deze 'global tax' te implementeren. Ik heb op geen enkel moment gezegd dat ze dat nu al kunnen. Ik zeg dat we daar naartoe gaan!
Oud 21 februari 2007, 10:51   #12768
exodus

Standaard

Citaat:
ze gaan dat door onze strot duwen, als het niet lukt door verkiezingen danwel door propaganda en manipulatie om de nood van die grondwet aan te tonen.
Anders gaan ze het wel over de terroristisvhe boeg gooien. Net als ze nu al een beetje doen. Ze gaan zeggen dat we de grondwet nodig hebben voor de strijd tegen het terrorisme... (of hebben ze dat al niet gezegd?)

Excuseer aan al de naieve kloten die erin trappen. Diegene die van niets weten tot daar aan toe. Maar diegen die het op een bordje gepresenteerd krijgen en nog altijd halstarrig zijn.

Laatst gewijzigd door exodus : 21 februari 2007 om 11:09.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 13:07   #12769
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

De bond vooor vloeken neemt aanstoot aan het nr Oma's aan de top (Grote massamoord, tis godverdomme leuk) van K3.

http://www.bondtegenvloeken.nl/index...34&paginaID=27
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 13:10   #12770
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Als je zegt "wat weet jij ervan onnozelaar?" stel je jezelf voor als een baken van kennis op het betreffende gebied.
In dit geval lijkt een doctoraat in de fysica me een minimum-vereiste.
Nee, daarmee stel je jezelf helemaal niet voor als baken van kennis. Sterker, het was louter een tegenreactie omdat hij het debiel noemde.
Ik had van hem in de plaats ook een doctoraat fysica kunnen verlangen, maar dat zou effectief debiel geweest zijn.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 februari 2007 om 13:12.
Oud 21 februari 2007, 13:18   #12771
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Om even terug te komen opd ie 'global warming'. Er is een reden waarom men het 'global warming' noemt en niet zo graag 'climat change'. Op langere termijn (als iedereen met de gedachte van 'global warming' geïndoctrineerd is) kan de VN een 'global tax' innen, hun redenering zal zijn: het gaat erom de Aarde te redden. Op deze manier is de eerste 'wereld-belasting een feit'. 'Global tax' is voor hen een makkelijk te verdedigen onderwerp, aleja, wie is er nu neit voor om de Aarde te 'redden'. Een heel dordacht lange-termijns-plan waarover ik niet twijfel dat het werkelijkheid wordt. De overheidsmanipulatie laat ons al langer weten dat we dit probleem om grote schaal (: wereldlijk) moeten aanpakken, ze zullen als voorbeeld de VS gebruiken om aan te duiden dat zij te weinig doen ...
Hier kan ik me wel in vinden.
Het zit namelijk zo: de UN Foundation heeft het IPCC gefinancierd. Het IPCC geeft hen de conclusie die ze willen (weliswaar met onvolledige en onjuiste data, die reeds ontkracht is door wetenschappers en klimatologen) en de VN innt de globale tax.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 februari 2007 om 13:22.
Oud 21 februari 2007, 13:25   #12772
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Dan stel ik het volgende voor: beschrijf me hoe je kan aantonen dat die zogenaamde vrije energie bestaat. Het hoeft niet in staat te zijn iets aan te drijven, gewoon een simpel experiment dat onweerlegbaar aantoont dat het verschijnsel bestaat.
Hier een goede documentaire erover met experimenten etc. Ik weet niet of het 100% is wat je zoekt, maar ik denk toch wel ongeveer.

http://video.google.nl/videoplay?doc...o+point+energy
Oud 21 februari 2007, 14:13   #12773
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Ik had hem eerlijk gezegd nog niet gezien... Ik vind Vermeersch wel een toffe, de manier hoe hij overkomt op tv enzo. Maar helaas .... er zitten serieuze flaters in zijn tekst, namelijk dat hij er ook zoiezo van uitgaat dat de het materialistisch beeld van de wetenschap het enige echte is.
Het is ook het enige echte 'beeld' dat bewijsbaar is, dat is net zijn punt.

Er kunnen nog een ziljoen andere 'beelden' zijn maar die zijn per definitie niet verifieerbaar en dus kan je daar geen uitspraken over doen behalve bakerpraatjes.

U bewijst hier dus gewoon wat Vermeersch schrijft.
Oud 21 februari 2007, 14:38   #12774
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Dan stel ik het volgende voor: beschrijf me hoe je kan aantonen dat die zogenaamde vrije energie bestaat. Het hoeft niet in staat te zijn iets aan te drijven, gewoon een simpel experiment dat onweerlegbaar aantoont dat het verschijnsel bestaat. Ik wil geen eindeloos gezwam over samenzweringen en vage omschrijvingen maar een gedetailleerde beschrijving van alle materialen die nodig zijn, hoe het toestel gebouwd kan worden en hoe het werkt. Als jij er toch zo overtuigd van bent dat dat bestaat moet je toch ooit zoiets tegen gekomen zijn!
U wordt op uw wenken bedient!:

Citaat:
A 10 year(!!!!!!!!!!!!!!!) old girl builds a science fair project that appears to be unusually efficient.

Here is a little girl that I talked to about a motor and she built it with a little help on the phone, it generates power and runs at 4000 rpm. Here is the MPG of all the since fair awards she took with one of My Motors. Still plugging away through schools now with the kids.

VIDEO: http://www.keelynet.com/bedmot/mvc-093v.mpg

http://www.keelynet.com/bedmot/bedmot.htm

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 21 februari 2007 om 14:42.
Oud 21 februari 2007, 14:41   #12775
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

BedienT?
Oud 21 februari 2007, 14:54   #12776
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
U wordt op uw wenken bedient!:

http://www.keelynet.com/bedmot/bedmot.htm

Pin d'Ar
Ik krijg stilaan echt medelijden met u, Pindar.
Een meisje van 10 en een vent (john Bedini) bouwen 'samen' een eenvoudige DC-motor.
(wat geen fluit te maken heeft met free of zero point energy. Je moet maar eens kijken naar de batterij die erbij staat.)

Ik bouwde ook electromagneten toen ik 10 jaar was.
Dus wat wil je hier nu mee aantonen?

Trouwens zoals Vermeersch al schreef zijn de basispostulaten van de natuurwetenschappen dusdanig onbetwist dat men geen belang hoeft te hechten aan theorien of experimenten die ertegenin gaan.
(zoals free energy devices).
Als de techniek echt werkt, moeten de 'uitvinders' eerst een onbetwistbaar bewijs leveren.
Tot dus gaat het dus allemaal linea recta de prullenmand in.
Waarom daar immers tijd aan verspillen terwijl er echte wetenschap kan bedreven worden?
Oud 21 februari 2007, 15:10   #12777
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Wetenschappers die de onwaarheden uit Al Gores An Unconveniant Truth belichten. Het zijn er heel wat.

http://www.cei.org/pdf/5539.pdf

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 21 februari 2007 om 15:10.
Oud 21 februari 2007, 15:18   #12778
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Wetenschappers die de onwaarheden uit Al Gores An Unconveniant Truth belichten. Het zijn er heel wat.

Pin d'Ar
Oud 21 februari 2007, 15:43   #12779
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:

Heel wat?
Ik zie 1 artikel van een wetenschapper van het zeer omstreden CEI.

Het CEI, dat is ongeveer zo conservatief als je maar kan zijn.
Zie bvb. hun optreden rond de Endangered Species Act.
http://www.exxonsecrets.org/html/orgfactsheet.php?id=2

Bovendien wordt het CEI gesponsord door o.a. Exxon (2 miljoen dollar de laatste 11 jaar), Dow chemical en andere.
Echt onafhankelijk kun je ze dus niet noemen.

Dat kun je toch -in alle eerlijkheid- totaal niet vergelijken met het wetenschappelijke gewicht van het IPCC rapport?

Citaat:
The report was produced by some 600 authors from 40 countries.
Over 620 expert reviewers and a large number of government reviewers also participated.
Representatives from 113 governments reviewed and revised the Summary line-by-line during the course of this week before adopting it and accepting the underlying report

Laatst gewijzigd door parcifal : 21 februari 2007 om 15:46.
Oud 21 februari 2007, 15:47   #12780
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een hele goei Lex ...

Het besluit ff:
Citaat:
Conclusion.

Vice President Gore calls global warming a “moral issue” but for him it is a moralizing issue—a license to castigate political adversaries and blame America first for everything from hurricanes to floods to wildfires to tick-borne disease. Somehow Gore sees nothing immoral in the attempt to make fossil energy scarcer and more costly in a world where 1.6 billion people still have no access to electricity and billions more are too poor to own a car.

Nearly every significant statement that Vice President Gore makes regarding climate science and climate policy is either one sided, misleading, exaggerated, speculative, or wrong. In light of these numerous distortions, AIT is ill-suited to serve as a guide to climate science and climate policy for the American people.

Note: This is a brief overview of author Marlo Lewis’s critique of An Inconvenient Truth.

For further documentation, please read his upcoming full-length monograph, “A Skeptic’s Guide to An Inconvenient Truth.”

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be