Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2007, 19:33   #6901
bartje
Minister-President

Standaard

OK onvruchtbare koppels mogen dus ook niet huwen, koppels die geen kinderen wensen te krijgen ook al niet, oudere koppels ook al niet en koppels die bv. al 2 of 3 kinderen hebben en besluiten geen kinderen meer bij te krijgen die zouden dan weer moeten scheiden misschien?
Van absolute waanzin gesproken.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 19:37   #6902
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik doe dat niet met opzet, als u een lang bericht post dan zal ik daar uitvoerig op antwoorden. Op korte antwoorden kan u een kort antwoord verwachten. Maar u moet weten dat het van twee kanten komt. Ik heb vaak ook het gevoel dat u onwaarheden vertelt, terwijl u mij dat verwijt.
Je mag niet op een publiek forum vertellen dat ik onwaarheden verkondig, louter omdat je dat zo aanvoelt. Als je meent dat ik ergens een onwaarheid verkondig, dan moet je dat aanvechten. Net zoals ik dat doe bij jou. Leugens kunnen niet dienen als geldig argument.

Citaat:
U hebt nu al duidelijk gemaakt tegen homohuwelijk te zijn, tegen homoadoptie,
En u weet ook waarom ik daar tegen ben. Ik vind dat ik daarvoor gerede redens heb, als je vindt van niet, moet je me zeggen waar ik onredelijk ben. Zo werkt een discussie.

Citaat:
en tegen de aanvaarding van het hebben van een functie van homoseksualiteit. Als ik u daarnaar vraag, dan komt er elke keer weer iets anders uit, en dan heb ik het ineens verdraaid?
Ik ben helemaal niet tegen de aarvaarding van het hebben van een functie van homoseksualiteit. Wat zeg je nu toch weer?

Ik beweer dat homoseksualiteit geen functie heeft waaraan heteroseksualiteit geen soelaas zou kunnen bieden. Geen speciale functie dus die homoseksualiteit op de één of andere manier evolutionair noodzakelijk zou maken.

Ik weet dat u daar anders over denkt, maar je zegt niet welke functie. Je weet het niet en blijkbaar weet niemand het en kent niemand die speciale functie.

Jij zegt dat de evolutietheorie leert dat homoseksualiteit wel een functie moet hebben, aangezien het al zo lang bestaat. Ik zeg neen dat is niet waar, de evolutietheorie leert dat niet, je kunt dat zeker niet funderen. (En je fundeert dat ook al meer dan twee maanden niet. Ook anderen hebben erop gezocht maar niks gevonden.) Kijk om je heen. Er gebeuren wel meer foutjes in de natuur die telkens weer terugkomen.

Maar de waarheid is dat jij homoseksualiteit niet als een foutje kan/wil zien en daarom moet het wel een functie hebben ook al kan je die niet duiden.
Waar of niet?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 21 februari 2007 om 19:50.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 20:07   #6903
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 20:16   #6904
bartje
Minister-President

Standaard

Voila homoseksualiteit is fout dus ... homo's zijn ook fout en je bent tegen homo's is nu wel héél duidelijk bewezen maar je blijft hier alle tegenstand pal negeren en gaat maar door en door met alles en nog wat te kleineren.

Oud 21 februari 2007, 20:34   #6905
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Voila homoseksualiteit is fout dus ... homo's zijn ook fout en je bent tegen homo's is nu wel héél duidelijk bewezen maar je blijft hier alle tegenstand pal negeren en gaat maar door en door met alles en nog wat te kleineren.
Nee bartje,dit is niet juist van U,ik roep hier alle mensen die eerlijk willen discussieren op om ff eerlijk te blijven, en het te proberen,geen onzin dus ...
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 20:40   #6906
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
are you talking to me?

PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 20:42   #6907
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
are you talking to me?

Nopes hoor, was vergeten te quoten, maar was zeker niet tegen jou .

Oud 21 februari 2007, 20:43   #6908
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Je mag niet op een publiek forum vertellen dat ik onwaarheden verkondig, louter omdat je dat zo aanvoelt. Als je meent dat ik ergens een onwaarheid verkondig, dan moet je dat aanvechten. Net zoals ik dat doe bij jou. Leugens kunnen niet dienen als geldig argument.
Ja, maar zeggen dat iets niet waar is terwijl dat niet zo is, is ook liegen, toch?
Citaat:
En u weet ook waarom ik daar tegen ben. Ik vind dat ik daarvoor gerede redens heb, als je vindt van niet, moet je me zeggen waar ik onredelijk ben. Zo werkt een discussie.
Dat heb ik u meermaals uitgelegd. Ik vind homoadoptie terecht omdat het alle koppels gelijke rechten geeft, en kinderen een betere mogelijkheid op een gezin geeft. Ik ben voor een homohuwelijk omdat het de discriminatie van partnerkeus en seksuele voorkeur weghaalt uit het systeem. U zegt dat homoseksuelen altijd mochten kiezen, dat is waar, maar trouwen met partner van eigen keuze mocht niet omdat het iemand van hetzelfde geslacht was. Dat is dus discriminatie.
Citaat:
Ik ben helemaal niet tegen de aarvaarding van het hebben van een functie van homoseksualiteit. Wat zeg je nu toch weer?
Aanvaard u het nu wel of niet?
Citaat:
Ik beweer dat homoseksualiteit geen functie heeft waaraan heteroseksualiteit geen soelaas zou kunnen bieden. Geen speciale functie dus die homoseksualiteit op de één of andere manier evolutionair noodzakelijk zou maken.
Mij zegt hetgeen dat het niet door externe invloeden totstandkomt genoeg.
Citaat:
Ik weet dat u daar anders over denkt, maar je zegt niet welke functie. Je weet het niet en blijkbaar weet niemand het en kent niemand die speciale functie.
Hoe kán je dat weten? Niet, althans nooit zeker.
Citaat:
Jij zegt dat de evolutietheorie leert dat homoseksualiteit wel een functie moet hebben, aangezien het al zo lang bestaat.
En dat het een constante factor is.
Citaat:
Ik zeg neen dat is niet waar, de evolutietheorie leert dat niet, je kunt dat zeker niet funderen. (En je fundeert dat ook al meer dan twee maanden niet. Ook anderen hebben erop gezocht maar niks gevonden.) Kijk om je heen. Er gebeuren wel meer foutjes in de natuur die telkens weer terugkomen.
Met dezelfde voorspelbaarheidsfactor? Als je rookt tijdens de zwangerschap kan een kind astma krijgen, als je narcotica gebruikt kan het kind geestelijke aandoeningen krijgen, als je van de trap valt kan het kind lichamelijke aandoeningen krijgen. Dat je kind homoseksueel wordt hangt geheel van toeval af.
Citaat:
Maar de waarheid is dat jij homoseksualiteit niet als een foutje kan/wil zien en daarom moet het wel een functie hebben ook al kan je die niet duiden.
Waar of niet?

Paulus.
Waar zou jij beginnen met zoeken? Het is wat mij betreft hetzelfde als zoeken naar God. Je weet (niet in mijn geval dan) dat het er is, alleen niet waar, wie of hoe.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 20:47   #6909
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Ok, begrepen ,duveltje382
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 21:13   #6910
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Welke dogma's?

Paulus.
de klassieke homofobe dogma's.
Moeten we die nu blijven herhalen? Jij doet dat immer!
Ontken nu nog eens. Schattig!
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 21:30   #6911
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Herhaling: homo's kunnen zich op een perfect normale manier voortplanten!

Hug?
Das nieuw?Leg eens uit aub want nu ben ik toch wel echt benieuwd zenne.
Naar junior gekeken waar arnold gattelekker zwanger raakt?Je moet niet alles geloven wat ze in films tonen zenne.Ik zeg het er maar voor het zekerste bij.

Achja,natuurlijk zijn er manieren maar das dan simpelweg puur uit egoisme en op een niet natuurlijke manier.

Proficiat als je dat allemaal al doodnormaal vind en je moet niet beginnen over vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen want dat zijn uitzonderingen en die vrouwen hebben het daar dikwijls zeer moeilijk mee dat ze zelf geen kinderen kunnen krijgen.

Een man kan sowieso zelf geen kinderen krijgen,toch wel een groot verschil me dunkt.

Vele homo's zijn egoisten,sorry dat ik het moet zeggen bart maar het is gewoonweg zo.
Maar tegen mij zeggen dat ik tegen homo's zou zijn daar zou of zit je sowieso totaal verkeerd.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 21:40   #6912
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Homseksualiteit is normaal, niemand kan de klok terug keren naar de tijd dat mensen gestenigd werden louter en alleen omdat ze vielen op iemand van hetzelfde geslacht. Zelfs de christenen komen meer en meer tot het besef hoe onzinnig het is om negatief tegenover homoseksualiteit te staan. Het is slechts een kwestie van tijd voordat iedereen doordrongen is van het feit dat de één nu eenmaal valt op iemand van het ander geslacht en een ander op iemand van hetzelfde geslacht.

Wie kan er in hemelsnaam iets hebben tegen een liefdevolle relatie? Wat maakt het nu toch uit of dat tussen een man en een vrouw is of tussen twee mensen van hetzelfde geslacht? Gelukkig is er veel veranderd de laatste jaren en al de homofoben, ach.... laat ze maar negatief doen. Ze kunnen er toch niets aan veranderen.

En kinderen krijgen? Mogelijkheden genoeg. Héél wat kinderen groeien nu op in eenoudergezinnen, dat is tegenwoordig heel normaal. Waarom niet bij twee moeders of twee vaders? Lijkt me heel wat beter dan een eenoudergezin.

Laatst gewijzigd door debbie : 21 februari 2007 om 21:41.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2007, 21:43   #6913
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Homseksualiteit is normaal, niemand kan de klok terug keren naar de tijd dat mensen gestenigd werden louter en alleen omdat ze vielen op iemand van hetzelfde geslacht. Zelfs de christenen komen meer en meer tot het besef hoe onzinnig het is om negatief tegenover homoseksualiteit te staan. Het is slechts een kwestie van tijd voordat iedereen doordrongen is van het feit dat de één nu eenmal valt op iemand van het ander geslacht en een ander op iemand van hetzelfde geslacht.

Wie kan er in hemelsnaam iets hebben tegen een liefdevolle relatie? Wat maakt het nu toch uit of dat tussen een man en een vrouw is of tussen twee mensen van hetzelfde geslacht? Gelukkig is er veel veranderd de laatste jaren en al de homofoben, ach.... laat ze maar negatief doen. Ze kunnen er toch niets aan veranderen.

En kinderen krijgen? Mogelijkheden genoeg. Héél wat kinderen groeien nu op in eenoudergezinnen, dat is tegenwoordig heel normaal. Waarom niet bij twee moeders of twee vaders? Lijkt me heel wat beter dan een eenoudergezin.
Homoseksualiteit is niet normaal maar wil ik wel aanvaarden.Het is niet mijn zaak dat wat iemand in de slaapkamer doet.

Man en vrouw;dat is normaal en zo is het nu eenmaal en leer dat nu maar eens aanvaarden.

Tja,kinderen krijgen,leuk voor je eigen en/of je partner.Het kind zla er maar mee moeten leven niewaar

En ik meerdere mensen die ondertussen mja,2 vaders en moeders hebben doordat ze gescheiden zijn en dus allemaal iemand anders hebben leren kennen en bij de meesten is dat echt een dikke miserie,een vervelende situatie.
Oud 21 februari 2007, 21:44   #6914
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Vele homo's zijn egoisten,sorry dat ik het moet zeggen bart maar het is gewoonweg zo.
Onzin, iedereen probeert zijn dromen waar te maken, of je nu homo of hetero bent.

Laatst gewijzigd door debbie : 21 februari 2007 om 21:44.
Oud 21 februari 2007, 21:52   #6915
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit is niet normaal maar wil ik wel aanvaarden.Het is niet mijn zaak dat wat iemand in de slaapkamer doet.

Man en vrouw;dat is normaal en zo is het nu eenmaal en leer dat nu maar eens aanvaarden.

Tja,kinderen krijgen,leuk voor je eigen en/of je partner.Het kind zla er maar mee moeten leven niewaar

En ik meerdere mensen die ondertussen mja,2 vaders en moeders hebben doordat ze gescheiden zijn en dus allemaal iemand anders hebben leren kennen en bij de meesten is dat echt een dikke miserie,een vervelende situatie.
Homoseksualiteit is wel normaal. Typisch dat veel mensen pas iets normaal vinden eens ze er zelf ervaring mee hebben.

Waar haal je het trouwens dat het zo rot is voor een kind om homoseksuele ouders te hebben? Een kind heeft geborgenheid, veiligheid en liefde nodig en dat kan een homoseksueel koppel evengoed geven als een heteroseksueel koppel.

Scheiding kan idd misserie betekenen, dat is zo. Maar dat wat heeft dat ermee te maken? Dat geldt zowel voor homoseksuele als hetereseksuele koppels. Of associeer je een homoseksueel koppel automatisch met een gescheiden heteroseksueel koppel met nieuwe partner?
Oud 21 februari 2007, 21:53   #6916
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hug?
Das nieuw?Leg eens uit aub want nu ben ik toch wel echt benieuwd zenne.
Naar junior gekeken waar arnold gattelekker zwanger raakt?Je moet niet alles geloven wat ze in films tonen zenne.Ik zeg het er maar voor het zekerste bij.

Achja,natuurlijk zijn er manieren maar das dan simpelweg puur uit egoisme en op een niet natuurlijke manier.

Proficiat als je dat allemaal al doodnormaal vind en je moet niet beginnen over vrouwen die geen kinderen kunnen krijgen want dat zijn uitzonderingen en die vrouwen hebben het daar dikwijls zeer moeilijk mee dat ze zelf geen kinderen kunnen krijgen.

Een man kan sowieso zelf geen kinderen krijgen,toch wel een groot verschil me dunkt.

Maar tegen mij zeggen dat ik tegen homo's zou zijn daar zou of zit je sowieso totaal verkeerd.
En toch blijf ik erbij dat homo's op een perfect normale manier kinderen kunnen krijgen, het tegendeel moet daarvan nog altijd bewezen worden.
Oh ja maar sommige homohaters zeggen dan dat homo's voordien ook konden trouwen, getuigenis van hun ongelofelijk homohaat en alles wat ook maar met homo's te maken heeft.

En lap nu zijn we al egoïsten ook, blijkbaar mag een homo echt maar dan ook echt niet gelukkig zijn hé .

Laatst gewijzigd door bartje : 21 februari 2007 om 21:54.
Oud 21 februari 2007, 21:55   #6917
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Onzin, iedereen probeert zijn dromen waar te maken, of je nu homo of hetero bent.
Dat is helemaal geen onzin en dat is ook niet verkeerd bedoelt.
Er zijn zeer zeker homo's die het zeer goed menen en willen maar er zijn er veel bij;de ene die ze kennen heeft nen kleinen kunnen regelen zalk ma zeggen,den anderen moet dan ook maar hebben.
Das slechts één simpel voorbeeldje die ik hier nu aanhaal.
Dus pin u niet vast op dat ene voorbeeldje ik nu aanhaal.
Oud 21 februari 2007, 21:59   #6918
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
En toch blijf ik erbij dat homo's op een perfect normale manier kinderen kunnen krijgen, het tegendeel moet daarvan nog altijd bewezen worden.
Oh ja maar sommige homohaters zeggen dan dat homo's voordien ook konden trouwen, getuigenis van hun ongelofelijk homohaat en alles wat ook maar met homo's te maken heeft.

En lap nu zijn we al egoïsten ook, blijkbaar mag een homo echt maar dan ook echt niet gelukkig zijn hé .
Neen,de perfect normale manier gaat alleen tussen man en vrouw;dat is de normale en vooral natuurlijke manier.ERg dat men dat zelfs al durft ontkennen.Zeer erg zelfs.

Homo's kunnen in belgie nu wel trouwen al is dat allemaal niet nodig vind ik.Ondertussen zijn er wel 7/10 homokoppels al uit elkaar en zitten ze te vechten om een ......................hond,lol.Is nog op het nieuwe en/of telefacts geweest.

Feit is dat homo's zonder enige probleem ook al vroeger konden gaan samen wonen,noemen ze alsk mij niet vergis simpelweg een samenlevingscontract.

Een homo mag wel gelukkig zijn alleen zijn er jammer genoeg tal van homo's bij die het alleen maar doen om inmijn ogen dus verkeerde redenen.

Ik zeg het nogmaals;jij zit zelf steeds verkeerd door te beweren dat ik of het vlaams belang TEGEN HOMO'S ZOUDEN ZIJN en daar zit je echt volledig verkeerd en ik zal het toch wel weten zekers,lol.
Ik zeg het u nog eens;er werken zelfs homo's bij het vb en ik ken zelfs eentje die gewoon lid is en ook altijd mee gaat naar betogingen en dergelijke meer.Niemand heeft problemen mee die persoon,die gast gedraagt zich zoals mij en anderen en ik kan daar zonder probleem mee babbelen en discussieren.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 21 februari 2007 om 22:01.
Oud 21 februari 2007, 22:02   #6919
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Neen,de perfect normale manier gaat alleen tussen man en vrouw;dat is de normale en vooral natuurlijke manier.ERg dat men dat zelfs al durft ontkennen.Zeer erg zelfs.

Homo's kunnen in belgie nu wel trouwen al is dat allemaal niet nodig vind ik.Ondertussen zijn er wel 7/10 homokoppels al uit elkaar en zitten ze te vechten om een ......................hond,lol.Is nog op het nieuwe en/of telefacts geweest.

Feit is dat homo's zonder enige probleem ook al vroeger konden gaan samen wonen,noemen ze alsk mij niet vergis simpelweg een samenlevingscontract.

Een homo mag wel gelukkig zijn alleen zijn er jammer genoeg tal van homo's bij die het alleen maar doen om inmijn ogen dus verkeerde redenen.
Amai, uit welke eeuw kom jij? Natuurlijk zijn er homosekuele relaties die mis lopen, net zoals er heteroseksuele relaties mis lopen. Kijk eens wat minder naar VTM en vorm je eigen mening.
Oud 21 februari 2007, 22:14   #6920
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Amai, uit welke eeuw kom jij? Natuurlijk zijn er homosekuele relaties die mis lopen, net zoals er heteroseksuele relaties mis lopen. Kijk eens wat minder naar VTM en vorm je eigen mening.
Wauw,wat een post van u

7/10 is in mijn ogen zeer veel zeker als je weet dat er niet zo overdreven veel homohuwelijken zijn bij ons.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be