Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2007, 18:38   #6981
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Tuurlijk dat ... jij niet ?
Hoe denk je anders dat ik aan zoveel kinderen kom...
Alexandra zal trots zijn op u! En Papa Ratzi ook!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 18:56   #6982
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik vind dit een leuke draad....

Alleen op tijd oppassen voor rondzwaaiende sjakosjen.... en zien waar je je voeten zet, want sommigen hebben hele lange l*llen ... euh tenen bedoel ik...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 18:57   #6983
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Alexandra zal trots zijn op u! En Papa Ratzi ook!
Bwa ik ben ook wel redelijk trots op mijn eigen hoor.... Ik heb mijn functies dan ook ten volle benut tot hiertoe.... LOL
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 19:29   #6984
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Ik vind dit een leuke draad....

Alleen op tijd oppassen voor rondzwaaiende sjakosjen.... en zien waar je je voeten zet, want sommigen hebben hele lange l*llen ... euh tenen bedoel ik...
Soms is het hier geen toffe draad hoor,het zijn niet enkel homo's die hier langst komen, Weet je wel !!!!!!
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 19:31   #6985
PAJOT
Banneling

Standaard

Homofilie is des duivels en wordt in bijna de gehele wereld ook als zodanig beschouwd. Nu België nog.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 19:38   #6986
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Homofilie is des duivels en wordt in bijna de gehele wereld ook als zodanig beschouwd. Nu België nog.
...zei Dutroux tegen zijn celmaat.
Oud 22 februari 2007, 19:43   #6987
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homofilie werd als des duivels beschouwd en wordt in bijna de gehele wereld, waar men één van de monotheïstische godsdiensten aanhangt, ook als zodanig beschouwd. Nu België niet meer.
Zie in uw citaat de volgende door mij aangebrachte wijzigingen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 19:55   #6988
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Homoseksuelen zijn nu eenmaal mensen die hun eigen waarheden geloven, en naast de waarheid leven. Niet moeilijk dat niemand met hem wil praten....
Oud 22 februari 2007, 20:07   #6989
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
In de gehele wereld, hmmm in meer en meer landen worden homoseksualiteit bespreekbaar.
Laat ons op de ingeslagen weg verder gaan maar er is wel nog héél veel werk aan de winkel want het kan nog altijd beter!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 20:08   #6990
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Homoseksuelen zijn nu eenmaal mensen die hun eigen waarheden geloven, en naast de waarheid leven. Niet moeilijk dat niemand met hem wil praten....
Hmmmm kan je dat misschien eens verduidelijken aub? Ik heb nu toevallig wel een pak mensen die met mij wel willen praten, en die me nemen zoals ik ben, d'n Bart.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 20:16   #6991
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Hmmmm kan je dat misschien eens verduidelijken aub? Ik heb nu toevallig wel een pak mensen die met mij wel willen praten, en die me nemen zoals ik ben, d'n Bart.
En zelfs het duveltje382 wou den Bart ff geloven,omdat het zeker bij den Bart niet allemaal onzin is,integenstelling tot .....
Oud 22 februari 2007, 20:44   #6992
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Wie is ''hem''?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 21:23   #6993
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Waarom hebben sommigen hier zo een hekel aan homo's?
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 21:50   #6994
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Waarom hebben sommigen hier zo een hekel aan homo's?
Er is een veel gehoorde theorie die zegt dat veel mensen die homo's haten zelf homoseksuele gevoelens kennen maar deze onderdrukken. Om zoveel mogelijk afstand te nemen van deze gevoelens, waar ze bang van zijn, gaan ze volgens deze theorie dan bewust en heel expliciet homoseksualiteit veroordelen en homo's diaboliseren.

Ik weet niet of daar iets van aan is, en ik denk niet dat het bewezen is. Wel duikt homoseksualiteit geregeld op in extreemrechtse organisaties. Wat er ook van zij, gezien de verbetenheid van sommige homohaters hier op het forum, een verbetenheid waarvoor ik net als jij geen voordehandliggende reden zie, zou ik deze theorie toch niet al te snel van tafel willen vegen.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 22:04   #6995
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Er is een veel gehoorde theorie die zegt dat veel mensen die homo's haten zelf homoseksuele gevoelens kennen maar deze onderdrukken. Om zoveel mogelijk afstand te nemen van deze gevoelens, waar ze bang van zijn, gaan ze volgens deze theorie dan bewust en heel expliciet homoseksualiteit veroordelen en homo's diaboliseren.

Ik weet niet of daar iets van aan is, en ik denk niet dat het bewezen is. Wel duikt homoseksualiteit geregeld op in extreemrechtse organisaties. Wat er ook van zij, gezien de verbetenheid van sommige homohaters hier op het forum, een verbetenheid waarvoor ik net als jij geen voordehandliggende reden zie, zou ik deze theorie toch niet al te snel van tafel willen vegen.
Het is misschien niet bewezen, maar wat wel waar is is dat haat meestal van angst komt eh, dus ergens zult ge misschien wel gelijk hebben...
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2007, 22:07   #6996
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is misschien niet bewezen, maar wat wel waar is is dat haat meestal van angst komt eh, dus ergens zult ge misschien wel gelijk hebben...
Sterker nog, haat komt altijd voort uit angst. Haat is geen normale gemoedsgesteldheid, want haten vraagt veel energie en brengt in feite niets op. Het is een verdedigingsmechanisme dat bedoeld is om adrenaline vrij te maken voor een fysieke confrontatie, dat is althans de biologische uitleg.
Oud 23 februari 2007, 10:26   #6997
Diplomatius
Minister

Diplomatius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als er nu één gevoelen is dat bij mij opkomt als ik homoseksuele mannen tegenkom op café is het zeker niet 'angst'.

Dan ben ik tenminste zeker dat ik van hem geen concurrentie zal ondervinden als er een prachtvrouw in de omgeving is waar ik best wel een diepgaander gesprek mee zou willen voeren

Mooie lesbiennes daarentegen... dáár kan je maar beter bang van hebben als heteroman. Ofwel loop je een blauwtje, ofwel ziet ze jouw vriendin wel zitten...

Grappig wel dat het hier overwegend mannen zijn die iets tegen homoseksuele mannen hebben. Ik heb niet de hele draad gelezen, maar over lesbiennes wordt er precies niet gerept... Dat past misschien wél in hun fantasiewereld...
Diplomatius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 10:28   #6998
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius Bekijk bericht
Als er nu één gevoelen is dat bij mij opkomt als ik homoseksuele mannen tegenkom op café is het zeker niet 'angst'.

Dan ben ik tenminste zeker dat ik van hem geen concurrentie zal ondervinden als er een prachtvrouw in de omgeving is waar ik best wel een diepgaander gesprek mee zou willen voeren

Mooie lesbiennes daarentegen... dáár kan je maar beter bang van hebben als heteroman. Ofwel loop je een blauwtje, ofwel ziet ze jouw vriendin wel zitten...

Grappig wel dat het hier overwegend mannen zijn die iets tegen homoseksuele mannen hebben. Ik heb niet de hele draad gelezen, maar over lesbiennes wordt er precies niet gerept... Dat past misschien wél in hun fantasiewereld...
tja...
Oud 23 februari 2007, 10:35   #6999
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Ze zijn betrapt!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2007, 10:51   #7000
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt, maar dat is ook niet zo raar (om even serieus te antwoorden op een minder serieus bedoelde post, gok ik ). Ik heb het hier ook al even geleden gezegd, denk ik. Hitler deed dat ook. De roze driehoek was voor de homo's en de zwarte voor de lesbiennes. Die zwarte driehoek was ook voor andere "sociaal onaangepasten". Het was dus een compleet andere categorie. Raar, maar waar.

Wat *ik* persoonlijk grappig vind, is dat mensen als Carlusgustaaf openlijk roepen "ik ben homofoob". Ze geven toe dat ze aan een irrationele en panische angst lijden voor homoseksualiteit. Maar kom Een gepast antwoord op de homofoben is het volgende: http://www.influks.com/post897.html
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be