![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @Edina: ik vermoed dat jij de waarheid niet wilt zien; geen moslim wil/kan/mag de koran in twijfel stellen.
Citaat:
Een andere mening binnen de islam verkondigen betekent strafbare afvalligheid maar mag/moet wel zolang dat voordeel brengt, naar "buiten" worden geventileerd, om de islam als vredelievend af te schilderen. "Vrede" in de koran bestaat slechts hooguit tussen moslims onderling.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 22 februari 2007 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laat Europa dan maar op de klimrekken spelen. Laatst gewijzigd door Einzelkämpfer : 22 februari 2007 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
Waar ik het niet mee eens ben is de analyse van Marij Uijt den Boogaard als zou "het ontbreken van een duidelijke doctrine in de islam" het probleem zijn. Ik vind dat daarmee islam an sich weeral maar eens als een gevaarlijke religie wordt bestempeld, terwijl dat volgens mij niet meer of niet minder is dan andere religies of levensbeschouwingen. En ik vind haar analyse dus wel degelijk veralgemend en contraproductief. Want die "duidelijke doctrine" zal er nooit komen en eerlijk gezegd vind ik "duidelijke doctrines" niet echt wenselijk. De islamisten zijn ook voorstander van een duidelijke doctrine... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 februari 2007 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Waar ?
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() @willem1940NLD: ik ben niet geïnteresseerd in je "islam is slecht" bekeringsdrang. Islamisten zien in mensen zoals jij trouwens de perfecte bondgenoot.
Laatst gewijzigd door Edina : 23 februari 2007 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat is er mis met te stellen dat het een krapuleus geloof is. Dus de aanhangers zijn even krapuleus te noemen als het geloof zelf. Uitschot is het...uitschot dat onze Westere normen en waarden komt aantasten. Laatst gewijzigd door jurgen79 : 23 februari 2007 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
5:51 hoofdstuk 9 http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Ik denk dat het hooguit eens tijd voor je wordt dat de Koran eens deftig leest ipv gewoon op basis van titel te copy/pasten en trouwens staat er ook niet in de bijbel 'oog om oog, tand om tand' is ook een vorm tot het aanzettten van geweld en wraaknemingen.
Laatst gewijzigd door nubian : 23 februari 2007 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Het christendom (Nieuwe Testament) beveelt nergens doodmaken (aan); wel proberen nog steeds enige verdraaiers daar desondanks iets mee te kunnen, maar volgens het boek zijn zij FOUT. Evengoed zag ik, voor meerdere zekerheid en gelijkheid (gelijke monniken, gelijke kappen en "what's sauce for the goose, is sauce for the gander"), graag het privilegerende woord "godsdienst/religie" GESCHRAPT uit onze Grondwet. Het is al mooi genoeg dat zulke clubs zich kunnen beroepen op de Kamer van Koophandel.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 23 februari 2007 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |