![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De huidige generatie is opgegroeid in de grote luxe en beseft niet dat we dat allemaal kunnen verliezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() In de middeleeuwen hadden ze géén slaven en verbrandden ze géén heksen. Dat was pas later, n�* de middeleeuwen. Veel mensen zijn onwetend. Tijdens de middeleeuwen steunde de Kerk de wetenschap, waren er geen heidenen, dus die werden niet vervolgd en er werden geen heksen verbrand. Dat was allemaal pas later.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U bent selectief in het aanduiden van problemen U klinkt heel verward, er is geen afschuw voor de westerse cultuur, u verafschuwt gewoon het deel van onze westerse cultuur dat niet in uw kraam past.
![]() |
![]() |
#64 |
Burger
|
![]() Met liefde gemaakt voor Savatage
Jonge jonge, zucht...eerste opmerking: stond in VB folder die in Antwerpen verdeeld werd na de rellen (waar ik als Belg trouwens middenin gezeten heb, per ongeluk voor je me van iets raar beschuldigt, ik moest vanuit het Zuid via de Leien naar het Noord), en eigenlijk niets bedreigend heb meegemaakt Tweede opmerking: In deze tijden van commercie is België al een Brand geworden om het in managerstermen te zeggen. We gaan veel van onze internationale geloofwaardigheid verliezen als we als superklein land (die gebieden die je noemt zijn elk afzonderlijk nog een stuk groter dan België, laat staan Vlaaanderen) om communautaire strubbelingen uit elkaar zulen gaan. En laat me niet lachen dat die twee landen zonder het vallen van doden uit elkaar zijn gegaan. Als het jullie dat allemaal waard is, allee dan... Derde opmerking: Alles lezen hè, ik zeg dat die standunten van het VB niet verenigbaar zijn met een bedrijfswereld die arbeiders niet als slaven behandelt. Die mensen die 2 jobs moeten werken om hun huur te betalen zijn geen bedienden hè. Vierde opmerking: Ik meen mij een aantal gevallen te herinneren waar bvb een VB aanhanger het vuur opende op een moskee. Timothy MCVeigh was ook een aanhanger van jullie theoriën toen hij al die mensen vermoordde in het Oklahoma gebouw (ik ken nog geen gelukte aansagen in België, dus ik mag er ook internationale bijhalen, dat doe jij ook). Enkele maanden geleden kwam in het nieuws dat die soldaten (die naar ik vermoed toch op het VB zullen stemmen) explosieven verzamelden en daar god weet ik wat mee van plan waren.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 24 februari 2007 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stefanie : 24 februari 2007 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U zegt zelf dat er geen momenteel geen probleem is en dat we volop in comfort en luxe leven. U wordt gewoon oud en egoistisch en beseft niet dat al uw luxe en comfort is gebouwd door mensen die een grote afschuw hebben van alles waar het VB voor staat omdat zij weten wat zulke mensen in de oorlogsjaren hebben aangericht met net dezelfde ingesteldheid.
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ja inderdaad in de middeleeuwen werd de president verkozen door het volk en was iedereen even rijk als wij nu. Iedereen had een eigen huis, electriciteit; stromend water, eersteklas onderwijs. Het is inderdaad pas later toen de linksen heksen begonnen te verjagen en slaven begonnen aan te nemen dat al die dingen zijn verloren gegaan ![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Minister
|
![]() Doe die oogkleppen af!
![]() |
#73 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet het niet, maar ge klinkt nogal materialistisch. 't Is niet omdat wij rijker zijn dan de middeleeuwers dat onze normen en waarden perfect zijn. Mij komt het over alsof ge meer om geld en luxe geeft dan om mensen. Ik ruik hier nogal wat hebzucht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat "in gang zetten" weerlegt toch niks? Daarmee hebt ge toch niks weerlegd? En zelfs dan nog. Zelfs indien men in de jaren '50 dweepte met de Islam, zoals sommigen nu, doet dat toch niets af aan de feiten en aan de ernst van de problemen waar we nu al mee kampen? De puinhoop van de multicul blijft dezelfde, om het even in welk jaar dat in gang is gezet. En nog iets: Mijn opmerking is helemaal niet persoonlijk. Het gaat niet om 'n oordeel over de generatie van de jaren '50. Ik oordeel niet. Het was ook helemaal niet mijn bedoeling om die generatie te verdedigen. Ik denk trouwens dat de manier waarop men toen over de Islam dacht en sprak er weinig te doet. Het kan misschien zijn dat het toen allemaal begonnen is, maar dat wil nog niet zeggen dat ik moet staan toekijken hoe de Westerse cultuur vernietigd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben anders fier op mijn antwerpse en belgische afkomst maar ja belgie en antwerpen zijn niet zo westers als vlaanderen he ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#79 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet zo lang geleden postte ik een veel ergere fout die ik had gevonden in een officieel VB-perbericht, dat dus was nagelezen door het hele partijbureau... Alle VB'ers kwamen toen huilen dat over taalfouten geen post mocht worden opgestart! Nochtans ging het om een erge fout die van een totaal gebrek aan cultuur getuigt en die bovendien voortkwam in een persbericht. De fout van Mitgard is daarentegen een gewone tikfout.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwijg ons dus maar van uw "Westen"... Weg met het Westen, leve Europa!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |