![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat enkel jij alles mag?
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() idd benen open
![]()
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() vrij vertaald "alles wa ge zegt zedde zelf"
![]()
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moderators liggen hier ook te slapen blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De voorgeschiedenis om tot het lijsttrekkersschap van Somers te komen is opnieuw leerzaam.
Eerst moest Sterckx opnieuw opdraven, misschien wel tegen zijn zin en hij zou ook niet gaan zetelen. Geen probleem eerst voor Slangen en het beperkt kliekje met Verhofstadt. Meteen kon de strategisch manager of feitelijke voorzitter van "open" vld een stap verder zetten in het manipuleren van het politieke spel. Ook 'woordvoerder' Somers had niet veel zin, maar moet nu toch opnieuw als tweede keuze zijn verantwoordelijkheid opnemen. Slangen en Verhofstadt begonnen blijkbaar te beseffen hoe lachwekkend hun nieuwe constructie overkwam. Het doet onbewust terugdenken aan de dag dat Verhofstadt vanuit zijn ivoren toren in zijn ambtswoning de trap afdaalde om te vertellen dat hij nu de voorzitter was van de Vlaamse liberalen. Ook toen wees poli en de media op het ondemorcratisch gehalte en het lachwekkende van die evolutie. Ook dan was Sterckx trouwens de redder in nood. http://blog.seniorennet.be/poli |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Knip, het is weer gebeurd.
De bijdrage van Bazilfunk aan dit forum: VB, piep VB, piep VB, piep VB, piep VB, piep VB, piep VB...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 27 februari 2007 om 02:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() VB, piep VB, piep VB, piep VB, piep VB, piep VB, ...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() pieieieieieieieieieieieieieieieieiep............ (totale afgang)
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Slangen, die ziet er weer geen graten in. Yeah, right...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Was te denken. 't Wordt tijd dat ik burgemeester van Mechelen wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik zou eens aan de deur van "Kuifke" bellen en opsommen waarom jij een betere burgemeester zou zijn. Somers kennende zal hij geen weerwoord kunnen bieden, en dan hop! Een libertariër in Mechelen als burgemeester.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Somers kennende zal hij vijf minuten charismatisch op een podium staan te zeveren en dan met de eer en de noorderzon richting Antwerpen vertrekken. Toegeven, het is hem gegund. Ik hoop dat hij er blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() En verder is het stiekem wel een droom van me om burgemeester van Mechelen te worden hoor.
![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 27 februari 2007 om 02:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Mechelen wordt onderworpen aan Oost-Vlaanderen als wingewest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Tijd om mijn goedendag boven te halen dan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() *Kijkt neer vanop zijn M1-tank*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() *wacht geheel naar libertarisch principe in defensieve stelling*
(Blijft gij maar naar mijn goedendag staren, ondertussen plunderen we Oost-Vlaanderen. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 27 februari 2007 om 03:21. |
![]() |
![]() |