Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2007, 14:04   #141
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
John, wordt het niet stilaan tijd om met echte argumenten voor de dag te komen, ipv jouw eeuwig terugkerende flut-antwoordjes ?
Gij leest blijkbaar zeer selectief.Dat is uw probleem.De argumentatie is al verschillende keren herhaald.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 14:14   #142
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Gij leest blijkbaar zeer selectief.Dat is uw probleem.De argumentatie is al verschillende keren herhaald.
Ik denk eerder dat dat woord je onbekend is. Je komt hier voor iedereen over als een fantast die nog altijd in zijn "GI-Joe" periode zit.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 14:44   #143
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk eerder dat dat woord je onbekend is. Je komt hier voor iedereen over als een fantast die nog altijd in zijn "GI-Joe" periode zit.
Nee,sommigen kunnen geen tegenspraak aanvaarden.
Oud 27 februari 2007, 14:45   #144
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee,sommigen kunnen geen tegenspraak aanvaarden.
Welke tegenspraak ?? Doel je op jouw karamellenverzen hier ??
Oud 27 februari 2007, 14:47   #145
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Welke tegenspraak ?? Doel je op jouw karamellenverzen hier ??
Deze uitspraak bevestigt mijn gelijk.
Oud 27 februari 2007, 14:49   #146
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja hoor, kinderen en oude wijven geef ik altijd gelijk.
Oud 27 februari 2007, 18:08   #147
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:
Maak geen dwaze opmerkingen.
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2007, 19:06   #148
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De conventie van genève gaat over de behandeling van de burgerbevolking door bezettingstroepen;gaat niet over al dan niet aanvaardbare wapensystemen.De hele oorlogvoering in wo2 bevestigt dat;toen werden veel meer burgers gedood ook door de geallieerden. De neveneffecten van clusterwapens zijn in ieder geval een bijkomstige overweging naast het feit dat moderne ontwikkelingen de hele argumentatie van de tegenstanders onderuit halen.
De 4de conventie werd dan ook aangenomen na WOII. Wat u "bijkomstig" noemt komt neer op massaal bloedvergieten bij burgers, en dit zelfs jaren na het eigenlijke conflict. Dat u dat vindt gaat slechts u aan, maar probeer het niet te generaliseren naar een objectief feit. Ik denk dat de golfoorlogen meer dan afdoende bewezen hebben hoe ineffectief die nieuwe hightechwapens wel zijn in het sparen van burgers en civiele infrastructuur.

Citaat:
Een fascinatie voor wapens is de normaalste zaak van de wereld;het tegenovergestelde niet.
Hmm.. Ik zou er toch eens mee naar de dokter gaan als ik u was.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 11:46   #149
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NapalmBenny. Bekijk bericht
Sommige mensen moeten eens leren dat je met lieve woordjes aobsoluut NIETS bereikt. En ja af en toe vallen er onschuldige slachtoffers, dat is nu eenmaal de wereld waarin we horen te leven, kan onmogelijk op een andere manier.

Wereldvreemde ratjes, doe uw ogen open en kijk hoe de wereld draait.
Dus omdat er in onze wereld onschuldige slachtoffers vallen, moeten we ons daar maar bij neerleggen?
Er iets tegen trachten te doen is dus zinloos?

Bezin nu eens enkele minuten over die uitspraak van je, en probeer eens te vatten wat je hier nu eigenlijk beweert!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 13:51   #150
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
De 4de conventie werd dan ook aangenomen na WOII. Wat u "bijkomstig" noemt komt neer op massaal bloedvergieten bij burgers, en dit zelfs jaren na het eigenlijke conflict. Dat u dat vindt gaat slechts u aan, maar probeer het niet te generaliseren naar een objectief feit. Ik denk dat de golfoorlogen meer dan afdoende bewezen hebben hoe ineffectief die nieuwe hightechwapens wel zijn in het sparen van burgers en civiele infrastructuur.

Hmm.. Ik zou er toch eens mee naar de dokter gaan als ik u was.
Uw uitlating over de golfoorlog bewijst uw totale onwetenheid.Precisiegeleide wapens zijn extreem nauwkeurig en de irakezen in koeweit hebben dat ondervonden.Uw interpretatie over de conventie van genève is en blijft zeer creatief maar onjuist.
Oud 28 februari 2007, 13:58   #151
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de golfoorlogen meer dan afdoende bewezen hebben hoe ineffectief die nieuwe hightechwapens wel zijn in het sparen van burgers en civiele infrastructuur.
Die oorlogen hebben net het tegenovergestelde bewezen. Met alle respect maar hoe kan jij je over zoiets uitspreken als je niet een minimum aan technische kennis hebt?
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 23:54   #152
Wase wolf
Burger

Wase wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de golfoorlogen meer dan afdoende bewezen hebben hoe ineffectief die nieuwe hightechwapens wel zijn in het sparen van burgers en civiele infrastructuur.
Wel effectief genoeg, je moet alleen eerst een doel hebben voor je het kan raken.
Wase wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 08:28   #153
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

LOL, weer eens benieuwd of dezelfde personen die deze topic gestart zijn het nieuwtje over clusterbommen nu ook posten. Tgaat deze keer niet over amerika dus ik betwijfel het...we zullen zien.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 09:56   #154
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
John, wordt het niet stilaan tijd om met echte argumenten voor de dag te komen, ipv jouw eeuwig terugkerende flut-antwoordjes ?
Zijn toetsenbord kan niet meer dan 3 regeltjes aan.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 10:38   #155
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
LOL, weer eens benieuwd of dezelfde personen die deze topic gestart zijn het nieuwtje over clusterbommen nu ook posten. Tgaat deze keer niet over amerika dus ik betwijfel het...we zullen zien.
Welk nieuwtje?

Laatst gewijzigd door Kaal : 1 maart 2007 om 10:46.
Oud 1 maart 2007, 10:44   #156
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dat bv Belgische banken grof geld verdienen aan de productie van clusterbommen. LOL Oa. Fortis bank.
Oud 1 maart 2007, 10:56   #157
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dat bv Belgische banken grof geld verdienen aan de productie van clusterbommen. LOL Oa. Fortis bank.

Neen, dat is niet interressant Illwill. Ten eerste gaat het idd niet over Amerika en Israël en ten tweede kan men er als Belg concreet iets aan doen, en dat is teveel gevraagd. In de grote wereldwinkel van de Amerika-haters kan Jan met de pet gratisch een goed geweten afhalen, waarom zou hij zich dan moe maken met betogingen en petities in eigen land?

Zo erg zijn die clusterbommen nu ook niet he. In Tsjetsjenië bvb is het gebruik ervan helemaal niet erg. In Kosovo was dat ook niet zo erg. Het is alleen erg in bepaalde oorlogen en als bepaalde landen het gebruiken. Dus al bij al valt het nog wel mee. Het volstaat dat twee landen van die wapens zouden aftsaan en we zijn content.
Oud 1 maart 2007, 12:16   #158
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht

Neen, dat is niet interressant Illwill. Ten eerste gaat het idd niet over Amerika en Israël en ten tweede kan men er als Belg concreet iets aan doen, en dat is teveel gevraagd. In de grote wereldwinkel van de Amerika-haters kan Jan met de pet gratisch een goed geweten afhalen, waarom zou hij zich dan moe maken met betogingen en petities in eigen land?

Zo erg zijn die clusterbommen nu ook niet he. In Tsjetsjenië bvb is het gebruik ervan helemaal niet erg. In Kosovo was dat ook niet zo erg. Het is alleen erg in bepaalde oorlogen en als bepaalde landen het gebruiken. Dus al bij al valt het nog wel mee. Het volstaat dat twee landen van die wapens zouden aftsaan en we zijn content.
Oud 1 maart 2007, 12:32   #159
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Alle grootmachten (ook de linkse) zijn tegen het verbod op de clusterbommen en idd allemaal om financiële redenen.

Geeft je ook een beeld over wie het eigenlijk in de wereld voor het zeggen heeft.
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2007, 13:59   #160
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Alle grootmachten (ook de linkse) zijn tegen het verbod op de clusterbommen en idd allemaal om financiële redenen.

Geeft je ook een beeld over wie het eigenlijk in de wereld voor het zeggen heeft.
Nee,het zijn goede wapens en de technologische vooruitgang haalt de argumenten van de tegenstanders volledig onderuit.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be