![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar bleef gerust verder doen zoals je bezig bent,kunnen we blijven lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar kan ik nu eens mee lachen se ![]()
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je moet nog veel leren. Als ik naar de vergadering ga en er word bv gezegd van kijk;dit en dit mag niet naar buiten worden gebracht dan zal dat ook zo zijn,dan moet je je klep houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het VB enkel aan LDD misschien wat stemmen kan verliezen. Ze zullen er winnen van vooral Cd&V/N-VA en VLD. Hoe de nettobalans uitslaat valt moeilijk te voorspellen/zal afhangen van het succes van LDD. Enige mogelijkheden die ik zie waar het VB anders stemmen mee kan verliezen. 1. De fantasieën van Y. Desmet blijken waarheid te zijn. Er duiken beelden op van hoe Dewinter, Annemans en Vanhecke de 'endlösung van alle vlamingen zonder degelijke stamboom' minitieus aan het voorbereiden zijn. Kans dat dit gebeurt: 0.000001 % 2. De verkiezingsresultaten worden vervalst. Kans dat dit gebeurt: ik durf er geen % op plakken maar ik ze is imo zeker niet onbestaande. Ik zou heel graag hebben dat er niet electronisch wordt gestemd, want ik heb zeker de affaire Hoboken en Stemmenkampioen in gedachten toch behoorlijk wat argwaan. (En nee ik ben hier geen eventuele verkiezingsnederlaag aan het goedpraten, maar als je ziet: - tot wat de andere partijen tot nu toe al bereid zijn geweest om het VB aan te pakken en - welke enorme belangen er op het spel staan - dat we geen kritische media hebben dan durf ik absoluut niet uitsluiten dat er desnoods gefraudeerd zal worden... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verstrepen staat op de antwerpse kieslijst bij de verkiezingen, is hem meedegedeeld door Annemans. Nice try dus om verdeeldheid proberen te zaaien door oude koeien uit de gracht te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Terug naar de Vlaamse, als de separatistische partijen (is meer dan alleen het belang) ooit meer dan 50% halen is het zo goed als zeker gedaan met België, denk jij dat de normale politici dit zullen toelaten, Vlaams Belang aan de macht over een onafhankelijke land??? Nooit, en de kans dat ze over lijken zullen gaan is zeer groot, of zijn daar geen genoeg aanwijzingen voor op dit moment? Onze politiek valt jammer genoeg zeer makkelijk te beschrijven, het Belang tegen de rest, dat is voor mij al een aanwijzing die veel zegt! Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 28 februari 2007 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In wetteren ook het één en ander niet oke enz....Maar daar zwijgt ge natuurlijk vlug over. Als je iets vermoed dan moet je daar tegen optreden en of je uiteindelijk gelijk hebt of niet;het gaat erom dat je geen risico's neemt en bij ons is het terecht dat we het niet zomaar mogen laten begaan want ze zouden alles doen om te foefelen en ons in de zak te zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of jij dat ook zou zeggen als jij de 'verliezer' was....
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De democratische partijen waar ik op stem(de) (en waar ik het VB NIET toe reken) zijn al meermaals in het verlies gedrongen, ik heb hen nooit horen afkomen met 'fraude'.
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Fraude met electronisch stemmen is in het buitenland al herhaaldelijk het geval geweest. Waarom zou het hier niet zo zijn? Welke controles zijn erop? Kan u mij geruststellen of weet u er niets vanaf? Ingeval van het 2e antwoord gelieve dan het ofwel uit te zoeken en met argumenten te komen of uw bek te houden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongevaarlijke prutspartijtjes zijn dan ook niet te moeite van het frauderen waard.
![]() |
![]() |
#195 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wacht, ik weet het, de Janssens heeft onder één hoedje gespeeld met Fidel Castro, die al zijn beste Cubaanse informatici erop heeft gezet om de uitslag in België te frauderen, in ruil zal hij van Antwerpen een Cubaanse enclave maken. Is dat geen goede verklaring?
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 1 maart 2007 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee het is Stevaert die de grote vriend van Castro is, u zit er dichtbij maar vergist zich van persoon. Janssens is degene die jarenlang voorzitter was (is?) van Digipolis het bedrijf dat de Antwerpse uitslagen verwerkte. Daarmee is niks bewezen natuurlijk, maar een goed gevoel geeft dat toch bepaald niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Ja meneer, Stevaert is de grote Castro vriend volgens jullie. Terwijl jullie vrolijk verder dwepen met negationisten, nazi's en Oost fronters (lees: mensen die Vlaanderen verraadden hebben ten gunste van de Duitsers). Normaal gebruik ik die argumentatie niet, maar als u van Stevaert een fanatiek Castro aanhanger maakt en daarmee impliceert dat hij dat systeem naar hier wil brengen, mag ik toch ook even zeggen bij welke dictator jullie partij volgens mij de mosterd haalt. En als u toch zo'n groot wantrouwen hebt, dien dan een klacht in tegen Digipolis, weet je het ineens. Heeft het VB dat al geprobeerd teneinde een volledig onderzoek te krijgen als ze toch zo aan de uitslag twijfelen.
Most human beings have an almost infinite capacity for taking things for granted (A. Huxley) Laatst gewijzigd door Dynamics : 1 maart 2007 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Voorstanders Harry Mulisch is of was een vurig aanhanger van Castro. Hij bezocht Cuba en had talloze ontmoetingen met Castro. Mulisch publiceerde hierover het boek Het woord bij de daad (1968). In Vlaanderen is voormalig SP.A-voorzitter Steve Stevaert eveneens een vurig aanhanger van Castro." bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Fidel_Castro "Stevaert en Cuba: wat schrijven de Cubaanse media?" http://lvb.net/item/608 "Stevaert, Fidel en Che Steve Stevaert bezocht onlangs Cuba en chaperonneerde het België-bezoek van de communistische dochter van Che Guevara. De Vlaamse succespoliticus was amper opgestegen in Havana of de Cubaanse dictator veroordeelde een rij dissidenten tot levenslang. Stevaert zal beschaamd zijn over zijn Castro-passie. Laat het koketteren met seniel-links aan Kristien Hemmerechts en haar Bart. " Frans Crols in Trends van 22 mei 2003 2 minuten opzoekwerk op google volstaan hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je verwijt mij te geloven wat andere partijen mij wijsmaken maar gelooft je eigen partij wel blindelings blijkbaar.
![]() |