![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() ![]() zeker als je het standpunt van bobbejaan schoepen over het blok kent ![]() Goed, bobbejaan heeft het dagelijks beheer niet meer in handen en de familie heeft zelfs een gedeelte verkocht, maar de blokkertjes(of de partij) gaan dus hun geld voor een gedeelte uitgeven aan ...iemand die het blok gelijk stelt met nazi's ! ![]() ![]() Ach, bobbejaan heeft ALTIJD al geld kunnen verdienen met zowat alles en bij zowat iedereen (zelfs diegenen waar hij fervent de pest aan heeft) D�*t verdient mijn respect. Vlaams ondernemerschap zoals het betaamt en dat een inherente afkeer heeft van een apartheids/zondebok/ eigen volk eerst denken zoals een haatdragend en verdelend vb veel plezier ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 28 februari 2007 om 01:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar zoals ik dus reeds zegde, veel plezier. toch had ik als Vb bestuur een ander pretpark gekozen, er is er eentje dat wel dichter (maar niet gans)aanleunt bij het Vlaams nationalisme. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Dan is er dus minder volk dan een doorsnee dag in bobbejaanland ? Dan heb je de lange files niet voor de top attracties.
Nu ja is wel goed voor de vele Vlaamse gezinnen met kinderen, een paar maand voor de verkiezingen met als kers op de taart een speech van Filip Dewinter zoals geweten een man met een uitzonderlijk politiek talent en feeling. Chapeau Vlaams Belang enne Pietje laat Marlboro met rust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetenschap dat hun VB-geld niet stinkt voor etiketplakkende pretuitbaters maakt wellicht veel goed.
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een tijdverlies!
In een kleutertuin zijn er interessanter gesprekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niettemin een aangename familiedag gewenst met de kinderen, en dat meen ik. Ik heb me ooit een keertje laten meetronen na de IJzerbedevaart, (toen de wake nog niet bestond) naar een familiebijeenkomst van het VB op het in de buurt liggende terrein van de VNJ. De tegenstanders mogen dus van die mensen zeggen wat ze willen, maar op mij zal dat nooit nog invloed hebben. Ik zag daar met eigen ogen wat ik zag. Nooit eerder heb ik een samenkomst van zoveel mensen meegemaakt waar het zo rustig, vriendelijk en in warme samenhorigheid aan toe ging. Alles was perfect geregeld, er waren voldoende tenten voorzien tegen zon en regen. Aan mannelijke en vrouwelijke vrijwilligers om iedereen snel en goedkoop te bedienen was geen gebrek. Er was ruim voldoende variatie in goed gekoelde drank en kwaliteitsvol voedsel. Je kon er rustig met elkaar praten omdat geen keiharde muziek en storende muziek dit belette, en de vele, gedisciplineerde kinderen konden zelfs waterspelletjes spelen omdat het die dag zo warm was. Kortom, ik heb daar mijn ogen uitgekeken en een heel ander beeld gezien dan dat er ons door de 'Vlaamse' media wordt ingedrild. Het deed me voorwaar denken aan de 'goede, oude tijd' dat ik een kind was. Een tijd die ik voorgoed voorbij waande.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De commentaar van vriend, maar vooral de vijand, op ELK initiatief van het VB is toch voorspelbaar?
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Waarom dan op dit forum al die tijdverspilling?
Laatst gewijzigd door luc broes : 28 februari 2007 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je zo begint dat iedereen die tegen ons is dan zouden we nergens meer een familiedag meer kunnen houden.Wij laten ons niet intimideren omdat mensen een aantal zaken over ons zeggen dat niet mooi voor woorden is.Ik noem het juist lef hebben om dan een familiedag te houden bij de vijand.Het zal eerder pijn doen aan het hartje van bobbejaantje. Het vb doet tenminste veel voor z'n leden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen is niet hetzelfde als jij, hé Luc?
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bobbejaan Schoepe moet niet onozel doen.
Het woord bobbejaan is afkomstig van het Zuid-Afrikaanse aapje Papio Ursinus. Een aapje dat vooral voorkomt in de Kaapse regio. Tijdens de Boerenoorlog werden deze aapjes gebruikt om de 'rooinekken' te verjagen. Bobbejaan Schoepe zal waarschijnlijk tijdens zijn jeugd onder de indruk geweest zijn van Zuid-Afrika en van haar apartheidregime zodat hij een pretpark opende met een Zuid-Afrikaanse naam. (waarschijnlijk is dit zever maar ik schrijf ook al eens graag in de zuig-eens-iets-uit-uw-duim stijl van De Morgen en dan vooral van Tom Cochez...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet paniekeren Pietje! Corruptie, fraude, bedrog, diefstal ...het blijft het handelsmerk van de rooien en de syndicalo's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U blijft hier maar op hameren maar het eerste bewijs moet u mij toch nog tonen. Maar blijf gerust in uw wijsheid, zolang domheid niet strafbaar is zit u safe.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag altijd met doorslaggevende bewijzen aantonen waar de vakbond corrupt zou zijn.
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() BEWIJS dat de vakbonden hier schuldig aan zijn en ik geloof u