Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2007, 01:01   #41
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

erg grappig dat de blokkertjes naar bobbejaanland willen gaan !

zeker als je het standpunt van bobbejaan schoepen over het blok kent

Goed, bobbejaan heeft het dagelijks beheer niet meer in handen en de familie heeft zelfs een gedeelte verkocht, maar de blokkertjes(of de partij) gaan dus hun geld voor een gedeelte uitgeven aan ...iemand die het blok gelijk stelt met nazi's !

Ach, bobbejaan heeft ALTIJD al geld kunnen verdienen met zowat alles en bij zowat iedereen (zelfs diegenen waar hij fervent de pest aan heeft)
D�*t verdient mijn respect. Vlaams ondernemerschap zoals het betaamt en dat een inherente afkeer heeft van een apartheids/zondebok/ eigen volk eerst denken zoals een haatdragend en verdelend vb

veel plezier
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 28 februari 2007 om 01:03.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 01:03   #42
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht

Goed, bobbejaan heeft het dagelijks beheer niet meer in handen en de familie heeft zelfs een gedeelte verkocht, maar de blokkertjes(of de partij) gaan dus hun geld voor een gedeelt uitgeven aan ...iemand die het blok gelijk stelt met nazi's !

Ach, bobbejaan heeft ALTIJD al geld kunnen verdienen met zowat alles en bij zowat iedereen (zelfs diegenen waar hij fervent de pest aan heeft)
D�*t verdient mijn respect. Vlaams ondernemerschap zoals het betaamt en dat een inherente afkeer heeft van een apartheids/zondebok/ eigen volk eerst denken zoals een haatdragend en verdelend vb

veel plezier
Tsja, mocht ge ooit genoeg geld bijeensparen kunt ge het park mss eens een dagje afhuren en het reserveren voor anti-zionisten
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 01:10   #43
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Tsja, mocht ge ooit genoeg geld bijeensparen kunt ge het park mss eens een dagje afhuren en het reserveren voor anti-zionisten
nee, die hebben immers geen pep talk nodig en in tegenstelling tot het VB zijn de aantallen antizionisten nog immer sterk stijgend en dat wereldwijd. en bovendien hoeven die natuurlijk nergens over te liegen en enkel te verwijzen naar VN resoluties en types zoals een finkelstein ,dat helpt ook al

Maar zoals ik dus reeds zegde, veel plezier.

toch had ik als Vb bestuur een ander pretpark gekozen, er is er eentje dat wel dichter (maar niet gans)aanleunt bij het Vlaams nationalisme.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 01:12   #44
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Pfffff snap niet waarom jij het VB ligt te verdedigen...negeer de 'jaloerse' reacties toch.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 02:57   #45
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Dan is er dus minder volk dan een doorsnee dag in bobbejaanland ? Dan heb je de lange files niet voor de top attracties.
Nu ja is wel goed voor de vele Vlaamse gezinnen met kinderen, een paar maand voor de verkiezingen met als kers op de taart een speech van Filip Dewinter zoals geweten een man met een uitzonderlijk politiek talent en feeling.
Chapeau Vlaams Belang enne Pietje laat Marlboro met rust.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 09:18   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goed, bobbejaan heeft het dagelijks beheer niet meer in handen en de familie heeft zelfs een gedeelte verkocht, maar de blokkertjes(of de partij) gaan dus hun geld voor een gedeelte uitgeven aan ...iemand die het blok gelijk stelt met nazi's !
Die 'blokkertjes' zullen zich misschien helemaal geen nazi's voelen, maar wel allang gewend zijn om overal als straatvuil te worden behandeld?

De wetenschap dat hun VB-geld niet stinkt voor etiketplakkende pretuitbaters maakt wellicht veel goed.
Oud 28 februari 2007, 09:34   #47
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Wat een tijdverlies!
In een kleutertuin zijn er interessanter gesprekken.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 09:48   #48
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Dan is er dus minder volk dan een doorsnee dag in bobbejaanland ? Dan heb je de lange files niet voor de top attracties.
Nu ja is wel goed voor de vele Vlaamse gezinnen met kinderen, een paar maand voor de verkiezingen met als kers op de taart een speech van Filip Dewinter zoals geweten een man met een uitzonderlijk politiek talent en feeling.
Je hebt op alle drie de punten gelijk maar toch val ik niet echt voor de man met 'het uitzonderlijk politieke talent en feeling'.
Niettemin een aangename familiedag gewenst met de kinderen, en dat meen ik.

Ik heb me ooit een keertje laten meetronen na de IJzerbedevaart, (toen de wake nog niet bestond) naar een familiebijeenkomst van het VB op het in de buurt liggende terrein van de VNJ.
De tegenstanders mogen dus van die mensen zeggen wat ze willen, maar op mij zal dat nooit nog invloed hebben.
Ik zag daar met eigen ogen wat ik zag. Nooit eerder heb ik een samenkomst van zoveel mensen meegemaakt waar het zo rustig, vriendelijk en in warme samenhorigheid aan toe ging.
Alles was perfect geregeld, er waren voldoende tenten voorzien tegen zon en regen. Aan mannelijke en vrouwelijke vrijwilligers om iedereen snel en goedkoop te bedienen was geen gebrek. Er was ruim voldoende variatie in goed gekoelde drank en kwaliteitsvol voedsel. Je kon er rustig met elkaar praten omdat geen keiharde muziek en storende muziek dit belette, en de vele, gedisciplineerde kinderen konden zelfs waterspelletjes spelen omdat het die dag zo warm was. Kortom, ik heb daar mijn ogen uitgekeken en een heel ander beeld gezien dan dat er ons door de 'Vlaamse' media wordt ingedrild. Het deed me voorwaar denken aan de 'goede, oude tijd' dat ik een kind was. Een tijd die ik voorgoed voorbij waande.
Oud 28 februari 2007, 09:51   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Wat een tijdverlies!
In een kleutertuin zijn er interessanter gesprekken.
Ach Luc.
De commentaar van vriend, maar vooral de vijand, op ELK initiatief van het VB is toch voorspelbaar?
Oud 28 februari 2007, 10:02   #50
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ach Luc.
De commentaar van vriend, maar vooral de vijand, op ELK initiatief van het VB is toch voorspelbaar?
Waarom dan op dit forum al die tijdverspilling?

Laatst gewijzigd door luc broes : 28 februari 2007 om 10:02.
Oud 28 februari 2007, 11:48   #51
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht

veel plezier
Dat bobbejaan schoepe nu voor of tegen ons is maakt voor ons maar weinig uit.Zoals hier gezegd;we zijn het al gewoon en bobbejaantje heeft duidelijk geen fluit meer te zeggen.

Als je zo begint dat iedereen die tegen ons is dan zouden we nergens meer een familiedag meer kunnen houden.Wij laten ons niet intimideren omdat mensen een aantal zaken over ons zeggen dat niet mooi voor woorden is.Ik noem het juist lef hebben om dan een familiedag te houden bij de vijand.Het zal eerder pijn doen aan het hartje van bobbejaantje.

Het vb doet tenminste veel voor z'n leden.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:08   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom dan op dit forum al die tijdverspilling?

Iedereen is niet hetzelfde als jij, hé Luc?
Oud 28 februari 2007, 12:11   #53
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Chapeau Vlaams Belang enne Pietje laat Marlboro met rust.
Bent u zijn moeder ??
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:56   #54
Lao Tzu
Provinciaal Gedeputeerde

Lao Tzu's schermafbeelding

Standaard

Bobbejaan Schoepe moet niet onozel doen.

Het woord bobbejaan is afkomstig van het Zuid-Afrikaanse aapje Papio Ursinus. Een aapje dat vooral voorkomt in de Kaapse regio.

Tijdens de Boerenoorlog werden deze aapjes gebruikt om de 'rooinekken' te verjagen.

Bobbejaan Schoepe zal waarschijnlijk tijdens zijn jeugd onder de indruk geweest zijn van Zuid-Afrika en van haar apartheidregime zodat hij een pretpark opende met een Zuid-Afrikaanse naam.

(waarschijnlijk is dit zever maar ik schrijf ook al eens graag in de zuig-eens-iets-uit-uw-duim stijl van De Morgen en dan vooral van Tom Cochez...)
Oud 28 februari 2007, 13:25   #55
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Maar corrumperen en "arrangeren" kan je blijkbaar al als de besten.
Tja,met al die rooien en syndicalisten die dagelijks het voorbeeld geven ...
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 13:28   #56
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat gefoefel met "al dan niet leden die toch binnen mogen" is een vorm van corruptie. Kleine corruptie misschien, maar je bent dan ook maar een nietig onderdeel van die partij.

Niet paniekeren Pietje! Corruptie, fraude, bedrog, diefstal ...het blijft het handelsmerk van de rooien en de syndicalo's.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 13:31   #57
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Niet paniekeren Pietje! Corruptie, fraude, bedrog, diefstal ...het blijft het handelsmerk van de rooien en de syndicalo's.

U blijft hier maar op hameren maar het eerste bewijs moet u mij toch nog tonen. Maar blijf gerust in uw wijsheid, zolang domheid niet strafbaar is zit u safe.
Oud 28 februari 2007, 13:34   #58
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Je mag altijd met doorslaggevende bewijzen aantonen waar de vakbond corrupt zou zijn.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 14:23   #59
luc broes

Standaard

Citaat:
Je mag altijd met doorslaggevende bewijzen aantonen waar de vakbond corrupt zou zijn.
Als de talloze schandalen in Wallonië je nog niet overtuigd hebben, dan zal dat nooit meer gebeuren.
Oud 28 februari 2007, 14:24   #60
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de talloze schandalen in Wallonië je nog niet overtuigd hebben, dan zal dat nooit meer gebeuren.
BEWIJS dat de vakbonden hier schuldig aan zijn en ik geloof u

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be