Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2007, 11:36   #61
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
overal complotten ?
of bedoel je Platel, Brinckman, het dossier GVA

iedereen kent ondertussen toch de modus operandi van Verhofstadt vs 'stoute' journalisten, niet ?
Nogmaals, hoe slagen zij erin om de makers van de stemmenkampioen te laten besluiten ermee te kappen?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 11:57   #62
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste panellid,

U hebt sinds 2004 trouw deelgenomen aan onze internetenquête naar het stemgedrag in Vlaanderen. Maar aan alle liedjes komt een einde, ook aan 'De Stemmenkampioen'.

'De Stemmenkampioen' was een samenwerking tussen drie professoren van de VUB en 'Het Laatste Nieuws' en had tot doel informatie te vergaren over de beweegredenen achter verschuivingen in het stemgedrag. Toen we met het project begonnen, was het het eerste in zijn soort in België. Nu zijn internetenquêtes gemeengoed geworden. Zowat alle media doen ze of hebben ze gedaan.

'De Stemmenkampioen' heeft zijn pioniersrol vervuld en stopt er bijgevolg mee. U zal niet langer iedere week een 'vraag van de week' in uw mailbox krijgen en ook niet langer een maandelijkse vraag naar uw stemkeuze. De databases met de persoonlijke gegevens van de deelnemers aan het onderzoek zullen worden vernietigd. De geheimhouding en de privacy van alle deelnemers blijven volledig gegarandeerd.

Wij danken alle panelleden voor de trouwe deelname aan dit project. Daarom verdelen we 36x de cadeaubox 'Trendy tafelen' onder alle panelleden. De Cadeaubox Trendy Tafelen geeft recht op een driegangen-menu voor twee (exclusief dranken) in een selectie eigentijdse restaurants.
Doe hier mee & win >>

Met dank en vriendelijke groeten,
De Stemmenkampioen

Laatst gewijzigd door jurgen79 : 28 februari 2007 om 11:58.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:02   #63
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Al geprobeerd om te antwoorden? We kunnen ze bestoken met lastige mails!

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 28 februari 2007 om 12:04.
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:15   #64
luc broes

Standaard

?

Laatst gewijzigd door luc broes : 28 februari 2007 om 12:16.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:20   #65
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
je vond het nodig om er eenzijdig afbrekende commentaar op te geven, daaruit blijkt dat je er weldegelijk waarde aan hechtte, en zelfs dat ze je stoorde, soit, dat is uiteraard je volste recht.
Euh ja, omdat er op de stemmenkampioen specifieke kritiek te geven is die voor de andere peilingen niet opgaat (op die andere peilingen is dan weer andere kritiek te geven) en omdat deze thread nu eenmaal over de stemmenkampioen gaat . Geloof wat je wil, maar ik hechtte er geen enkele waarde of belang aan. Ze had van mij dan ook gerust verder mogen doorgaan. Wat mij wel stoort is dat het stoppen ervan wordt aangegrepen om weer maar eens in het wilde weg te schoppen en allerlei insinuaties te maken.

Citaat:
dat ging niet over de kritiek, die kritiek is er van bij aanvang, en die werd steeds moeiteloos gepareerd of op zijn minst verdragen, in elk geval, het had geen invloed; feit dat de krant nu met de uitdrukkelijke melding "om verdere controverse te vermijden" een reeks stopt betekent dat de persvrijheid geschonden is, niet door een wet maar door allerhande achter de schermen drukkingsmethoden, wat nog erger is dan een beperkende wet uiteraard
Dus jij gelooft nu plots klakkeloos wat in de krant staat. Meer zelfs jij geeft een volledig eigen interpretatie aan de zin "om verdere controverse te vermijden" en concludeert daar vervolgens uit dat "de persvrijheid geschonden is" zonder enige concrete aanwijzing. Wat riskeerde de krant dan precies indien ze zou zijn doorgegaan?

Laatst gewijzigd door Edina : 28 februari 2007 om 12:34.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:21   #66
Marlboro
Banneling

Standaard

Ze zullen wel onder druk zijn gezet geweest net zoals jurgen vertrepen z'n show opeens niet meer mocht doen en net zoals men op de vrt dat filmpje ieder maand niet meer mocht uitzenden omdat het vb telkens opnieuw de meeste kijkcijfers behaalde en tja,das iets dat toch echt niet mag en kan en zeker niet als het zo'n succes is.

Ook de man uit brugge van boudewijnpark hebben ze onder enorm zware druk gezet en met sancties en dergelijke meer gedreigd maar de man heeft getoond ballen aan z'n lijf te hebben en heeft zijn voeten aan geveegd en terecht.
Als je zo'n zaak hebt dan moet je aan het geld denken maar dat was op dat moment zeker en vast niet de hoofdreden.Iedereen moet zelf maar beslissen voor z'n eigen of deze een meeting of wat dan ook van het vb wil toelaten of niet en het is een schande dat andere partijen zo'n mensen gaan bedreigen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 12:47   #67
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Ze zullen wel onder druk zijn gezet geweest net zoals jurgen vertrepen z'n show opeens niet meer mocht doen en net zoals men op de vrt dat filmpje ieder maand niet meer mocht uitzenden omdat het vb telkens opnieuw de meeste kijkcijfers behaalde en tja,das iets dat toch echt niet mag en kan en zeker niet als het zo'n succes is.

Ook de man uit brugge van boudewijnpark hebben ze onder enorm zware druk gezet en met sancties en dergelijke meer gedreigd maar de man heeft getoond ballen aan z'n lijf te hebben en heeft zijn voeten aan geveegd en terecht.
Als je zo'n zaak hebt dan moet je aan het geld denken maar dat was op dat moment zeker en vast niet de hoofdreden.Iedereen moet zelf maar beslissen voor z'n eigen of deze een meeting of wat dan ook van het vb wil toelaten of niet en het is een schande dat andere partijen zo'n mensen gaan bedreigen.
Jij zit in het verkeerde topic hoor.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 28 februari 2007, 13:19   #68
luc broes

Standaard

.

Laatst gewijzigd door luc broes : 28 februari 2007 om 13:20.
Oud 28 februari 2007, 17:06   #69
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Ik heb vandaag de bevestiging gekregen
Oud 28 februari 2007, 17:16   #70
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik heb vandaag de bevestiging gekregen
Dat ze stoppen?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 28 februari 2007, 18:02   #71
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat ze stoppen?
Inderdaad. Zie post 62 van jurgen79. Heb die ook ontvangen.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 19:51   #72
luc broes

Standaard

Het zag er verleden week al niet goed uit, toen geen nieuwe weekvraag gelanceerd werd, en deze week ziet het er al niet veel beter uit. Het bericht van Knack dat De Stemmenkampioen afgevoerd wordt is dus niet helemaal een verrassing, maar een spijtige zaak is het wel. Nog opmerkelijker is dat Knack schrijft dat Het Laatste Nieuws de resultaten van de peiling van februari zelfs niet durft te publiceren, uit vrees voor meer controverse. Dit is toch wel iets om even bij stil te staan. Durft die krant de resultaten niet te publiceren omdat de cijfers geen steek houden, of vreest ze voor meer problemen met De Morgen of de VLD? Als het laatste het geval is, zegt dat iets over de toestand waarin de «democratie» in Vlaanderen zich vandaag bevindt. Dat uitgerekend een krant als Het Laatste Nieuws bang is van enige controverse zou toch de wenkbrauwen moeten doen fronsen.

Wat moeten we daar allemaal van denken?

Laatst gewijzigd door luc broes : 28 februari 2007 om 19:52.
Oud 28 februari 2007, 19:58   #73
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Het zag er verleden week al niet goed uit, toen geen nieuwe weekvraag gelanceerd werd, en deze week ziet het er al niet veel beter uit. Het bericht van Knack dat De Stemmenkampioen afgevoerd wordt is dus niet helemaal een verrassing, maar een spijtige zaak is het wel. Nog opmerkelijker is dat Knack schrijft dat Het Laatste Nieuws de resultaten van de peiling van februari zelfs niet durft te publiceren, uit vrees voor meer controverse. Dit is toch wel iets om even bij stil te staan. Durft die krant de resultaten niet te publiceren omdat de cijfers geen steek houden, of vreest ze voor meer problemen met De Morgen of de VLD? Als het laatste het geval is, zegt dat iets over de toestand waarin de «democratie» in Vlaanderen zich vandaag bevindt. Dat uitgerekend een krant als Het Laatste Nieuws bang is van enige controverse zou toch de wenkbrauwen moeten doen fronsen.

Wat moeten we daar allemaal van denken?
Dat rechts goed bezig is! Wat anders!
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2007, 20:01   #74
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Dat rechts goed bezig is! Wat anders!
Dat de VLD de tijd rijp acht om zijn goed-nieuws-show uit te breiden tot 'bevriende' peilingen.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be