![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jean-Marie Dedecker (Lijst Dedecker) - 26 februari tot 4 maart Senator, judocoach, Oostendenaar, verzekeringsmakelaar, .... en op zoek naar 203.755 stemmen. Lid van de senaatscommissie voor de Financiën en voor de Economische Aangelegenheden en commissie voor de Buitenlandse Betrekkingen en de Landsverdediging (tot oktober 2006) |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() wat ik me afvraag is, als er dan toch geen doping gebruikt wordt, waarom stelt iemand als Tom Boonen dan niet eens voor hem te laten volgen door een onafhankelijke arts ? Als hij een journalist en een arts onder de arm neemt die hem op eender welk moment mag controleren op doping bewijst hij toch dat hij clean is ?
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik lees vandaag in de krantenartikeloverzichten op www.verkenner.be dat verschillende kranten schrijven dat het fameuze dossier dat JMDD aan het gerecht overgemaakt heeft inzake doping door het gerecht in Kortrijk onderzocht werd. Na circa 6 maanden onderzoek ziet het ernaar uit dat dit dossier niets wezenlijks inhoudt, dus een lege doos of luchtbel zou zijn....
hopelijk worden die conclusies snel openbaar gemaakt zodat de kiezer zich er van kan vergewissen dat eens te meer JMDD het enkel om de show te doen was... en die man maakt dan anderen uit voor al het fraais van de wereld, noemt een vroegere medepolitieker zelfs een eunuch.... zou een beetje zelfkennis hier niet het begin van de wijsheid kunnen worden... de stemmenkampioen wordt stilaan meer en meer ontmaskerd als zijnde een producent van windbuilen.... Citaat:
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 6 februari 2007 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Is er dan niemand dat de echte waarheid wil kennen? Dit is weer puur een van die klassieke doofpotscenario's. Is het dan normaal dat sporters doping moeten gebruiken? Blijkbaar wel. Er moet toch iemand zijn die de sport van vandaag in vraag trekt.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dedecker een windbuil? Het ziet er meer en meer naar uit. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() M.Dedecker heeft voor mij in deze zaak BALLEN aan zijn lijf.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
waarvoor dienen die??? wat gaat hij daarmee bereiken???
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft geen enkele naam genoemd en geen enkele ploeg. Hij heeft gezegd dat er 3 renners doping gebruikten en dat hij bewijs heeft. DAARNA heeft Lefevere furieus gereageerd terwijl Dedecker zijn naam niet eens had genoemd! Waarom? |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Lefevere is een man naar het hart van de honderdduizenden wielerliefhebbers die ons land rijk is. Deze man is enorm populair in tegenstelling tot Dedecker die door het volk gehaat en verafschuwd wordt. De heksenjacht tegen de wielersport wordt Dedecker zeker niet in dank afgenomen.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Lefevbre is mssh wel arrogant maar houdt meestal wel woord. Wat we van dedecker niet kunnen zeggen. Waar zit die windhaan eigenlijk? Gaan vliegen?
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs zijn grootste tegenstanders in de wielerwereld erkennen dat Patrick Lefevere een man is die het spel eerlijk speelt en heel veel heeft bijgedragen voor de Vlaamse wielerwereld, ook in de strijd tegen doping. Dit geldt zeker ook voor dokter Van Mol. Allemaal larie en apekool in HLN, door een marionet van Dedecker. Ik weet zeker dat Patrick Lefevere hier versterkt zal uitkomen. Dedecker, de kiesdrempel mag hij hoogstwaarschijnelijk op zijn buik schrijven. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() het kan overigens zijn dat levebre ook een tijd verplicht meegedraaid heeft in het "systeem" indertijd. maar je mag zeggen wat je wil. Hij heeft het wielrennen wel in een goede professionele richting geduwd , en voor een zuiverdere vlaamse wielersport gezorgd.
Als musseeuw doping nodig had? naar wie ging hij. Naar van mol? Naar lefevbre. neen naar een veearts. Dat zegt meer dan genoeg me dunkt. Dedecker is er als de kippen bij als er op iemand anders leed publiciteit te halen valt. Laatst gewijzigd door ilfalco : 27 februari 2007 om 20:32. |
![]() |
![]() |
#33 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waar maakt Lefevere zich eigenlijk druk om?
De drie renners zijn Gilbert, Devolder en Hoste. Heb ik gelijk of niet mr Dedecker? |
![]() |