![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor één keer dat ik dat doe...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() terechte vrijspraak mijn inziens na de beperkte weergave van de feiten gelezen te hebben
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hun vriendjes van de SP-A en PS zullen er wel voor tussenzitten.
Die gasten verdien een gedwongen Foie Gras
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 28 februari 2007 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Als ze eens slecht geslapen hebben... Erop kloppe & schokken geven tot ze erbij neervalle.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Volledig mee akkoord. De Belgische justitie trekt op niets en in feite zouden we de rechtsgeldigheid van een aantal uitspraken moeten in twijfel trekken. Het Vlaams Blok had bijvoorbeeld die rechterlijke uitspraak moeten negeren en gewoon verder doen en zich desnoods met geweld verdedigen, als de politie hen kwam halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() Ik spreek die "marchands" niet vrij, maar een beest van 800 kilo op andere gedachten brengen is toch ook niet altijd eenvoudig.
Soit, wat mij meer ergert is dat Meneer Vandenbosch niet zo gedreven te werk gaat als het erop aankomt om die Hallal slachtingen te veroordelen. Als je ziet hoe die onverdoofde dieren gedood worden (reportage op vrt over geweest onlangs) dan is dit wel wat griezeliger dan wat getrek en gesleur met een stok en touw. Beschrijving: Eerst wordt de keel van het levende en ONVERDOOFDE dier overgesneden, dan wordt het met bloed besmeurde en nog steeds levende dier, met zijn volle gewicht en ondersteboven aan een haak in 1 achterpoot, omhooggetrokken. Zo blijft het dier ettelijke minuten hangen tot al het bloed eruitgespoten is en het uiteindelijk ophoudt met tegenspartelen. Heil Hallal en de multikul Meneer de heimelijke zak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik die dacht dat de uiterst rechtsen voorstander waren van het principe "ordnung must sein". Maar ja, ik dacht ook dat die blokkertjes nogal kaloten-gezind waren. Maar die passage uit den Bijbel van uw andere wang aanbieden, die hebben ze ook niet gelezen. Sorrie om hier te reageren tegen off topik geleuter. On topik: ik heb zo de indruk dat zij die de beelden niet volledig gezien hebben, de vrijspraak toejuichen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
En als je een koe eventjes aan een kamion hebt vastgemaakt, en daarmee even over de grond sleurt 'om het een tikje te geven', zal het idd niet braafjes meer (kunnen) volgen.
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En het moest natuurlijk weer in Brussel zijn. Soms heb ik zin om te verhuizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Uiteraard, na de machtsovername
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() En nu even vraagje tussenin: Hoeveel mensen die zich hier tegen de uitspraak hebben uitgesproken eten gekweekt en geslacht vlees?
Want u er tegen uitspreken is natuurlijk gemakkelijk. Er tegen ageren door een simpele onthouding of alternatief, blijkt meestal al een stapje te moeilijk. Laatst gewijzigd door Dycore : 28 februari 2007 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Ten eerste heb ik niet over een mens gesproken maar over een rechter die het blijkbaar normaal vindt dat onschuldige dieren als een boksbal mogen gebruikt worden om op te slagen en te stampen. In Luik en Bergen waren de rechters nochthans wél intelligent genoeg om te zien dat het om pure dierenmishandeling ging en zijn die dierenbeulen terecht veroordeeld. 2) Ge moet niet bij mij komen klagen, ik heb gewoon maar dezelfde argumentatie gebruikt als uwe rechter: er op los kloppen en stampen is geen mishandeling, gewoon omdat er geen bewijs is dat ge de bedoeling had om te mishandelen. 'K weet het, het klinkt lullig maar ik ben tenslotte niet de clown die dat als excuus heeft gebruikt, om die veeboeven, eh sorry - handelaars vrij te spreken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
-Zij worden veelal niet als boksbal gebruikt maar om runderen op te drijven is een stok of een elektroschock het meest efficiënt. -Het is niet zomaar erop los kloppen neem het aan van iemand met ervaring. -en ja hoor het zijn boeven, boeven zeg ik ![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dit vonnis zegt veel over de macht van de maffia in dit land.
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat hebben ze al meermaals gedaan meen ik.