![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar hun Hitler snor groeit aan de binnenkant. Of hoger ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland verboden, maar hier geen probleem. Laatst gewijzigd door daiwa : 1 maart 2007 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid;er zitten geen vb'ers bij in mijn gemeente. Denk jij nu echt dat er geen vele sukkelaars bijlopen in andere partijen? ![]() Hoe komt het toch dat ik dat allemaal weet,zelf zie en dus ook gehoord heb?Achja,tis juist,ik ben een mens die buiten komt,die mijn oor te luister leg,die naar de gemeenteraad af en toe eens gaat ect.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#205 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu gij.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 maart 2007 om 00:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 1 maart 2007 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ge moet weten, die gast is rond de 40, woont nog bij zijn ouders, zit iedere dag op café na zijn ploegwerk, naast ftinessen zijn enige hobby, staat alleen op om naar een ander te gaan, kan geen vrouw met rust laten, is agressief als de beesten ('k kan der van meespreken), is nen rabiate racist, en nog veel meer... Hij trok overigens om de haverklap wel een pitabar of nachtwinkel binnen om de racist uit te gaan hangen. Twas absoluut zijn eerste keer niet. Maar van al die keren dat ik hem gezien heb, heb ik nooit kunnen zeggen dat die gast, die er trouwens zelf Albanees uitziet, door het VB werd gestuurd in zijn doen en laten. En jij, die geen fluit van de vent afweet, gaat eens gaan beweren dat het VB hiervoor verantwoordelijk is. Naar verluidt werden die Russische skinheads die verleden week in St. Petersburg wat Kaukasiërs aftroefden ook door het VB gedreven... Onnozelaar!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag het me ook af, want Griffin weet dat het typisch is voor VB-ers op gemeentelijk niveau. Griffin is dan ook heel erg slim. Hij weet werkelijk alles.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heb je dus in iedere partij zenne. Ik ga meteen naar de top kijken;zie freya van den bossche ![]() Als je dat een bekwaam slim iemand vind ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar da's geen gemeentelijke politica hé, vraag maar aan Griffin, die weet er alles van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet dat niet weten en dat intresseert mij ook niet.(en het antwoord is 5 tenzij ik mij zo vergis?). Het gaat erom dat dat mens een functie op dat moment uitoefende en zoiets weldegelijk moet weten. En het gaat niet alleen om dat voorval;hoeveel blunders en domme dingen heeft dat mens al niet gemaakt en gezegd?Ge kunt ze niet meer op uw 2 handen tellen. Laatst gewijzigd door Marlboro : 1 maart 2007 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enne, ik ben heel blij voor je dat je het antwoord op het wiskundig "raadsel" wist. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 1 maart 2007 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() Bij de katholieken is dat simpel: de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet, en "for the pure all is pure".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Parlementslid
|
![]() Bedoel je met Blokker een mandataris , elke mandataris of elke VB-stemmer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij die niet open staan voor een warme, verdraagzame samenleving. In de eerste plaats wie opzettelijk uit eigen 'belang' de geesten van 'het volk' vergiftigt (personeel, mandatarissen, partijbestuur), maar inderdaad ook kiezers die beter zouden moeten weten. Mits wat luisteren naar hun geweten en het gebruik van wat gezond verstand. Wie niet beschikt over beide elementen is verontschuldigd... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
|
![]() Citaat:
Daarenboven winnen ze aan geloofwaardigheid omdat men al te vaak (uit geldbejag...enz..) hen zelf gaat immiteren of hun voorstellen uitvoert. "wij hebben meer invloed in de oppositie dan in de regering" is een overdrijving maar het komt soms in de buurt. Volskmisleiding is bedrog. Bedrogen worden is niet hetzelfde als medeplichtigheid. Ik denk dat sommige VB mensen uit schrik handelen, en niet omdat ze geen geweten hebben. Soms moet ik toch ook hieraan twijfelen. Oude vakbondsmilitanten die nu verzuurd op het VB stemmen: die zouden inderdaad moeten hun verstand en geweten laten spreken in plaats van hun maagzuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb ik het nu mis, of ben jij 13 jaar aan een stuk meer dan gewoonweg VB-stemmer geweest? Ik dacht dat ik dat hier ergens had gelezen. Zoja, voelde je je ook geprofileerd? Zonee, wat is dan datgene dat plots het verschil maakte?
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zie je, nu zit je met een probleem van jewelste. Ofwel zeg je tegen je gedacht ja, ofwel zeg je nee, en zet je je eveneens te kakken. OF HOE SIMPLISME ZICH TEGEN DE SIMPELEN VAN GEEST KEERT!
||
![]() |
![]() |