![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Denk je nu echt dat LSP-adepten 'toevallig' voorbij De Leeuw Van Vlaanderen wandelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denk jij dan dat die NSV'ers het recht hebben om mensen te slaan omdat ze een tegenbetoging organiseren?
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je verhoogt je geloofwaardigheid echt niet door die selectieve verontwaardiging over een puberspelletje mee omhoog te helpen schroeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Gebruik uw verstand even. LSP-ers wandelen voorbij De Leeuw Van Vlaanderen, goed wetende dat NSV! daar aanwezig is... Moet ik er een tekeningske bij maken? En neen, NSV! heeft NIET uitgedaagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() Als je vanaf de groenplaats naar de plansjee wandelt moet je er voorbij hoor dat weet ik ook en ik ben niet eens van antwerpen.
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelfs als je dat al aanneemt als waar heeft de NSV ze terug gehad door zelf te komen provocoren. En naar ik meen ligt dat café op weg, dus je argument is totaal naast de kwestie. Het uitdelen van klappen was dus totaal onnodig, hoe je het ook draaien mag.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 maart 2007 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() serieus hoor Baarle. Ik hoor die plaat van "fascistisch geweld" al sinds ik politiek actief ben (zo'n 15 jaar dus). Steeds dezelfde kromme redeneringen, steeds dezelfde figuren. En dan moet iedereen van de sekte natuurlijk "solidair" zijn met betrokken "slachtoffer" en wordt hij in het zonnetje gezet. Vandaar, dat is echt gedrag om een sociale status te verwerven in dat clubke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ha, dat waart gij dus toch.
Volgende keer neem ik u te stekken, dan kunt ge hier ook een draad openen over de toenemende fascistische agressie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() kzal m'n comac-shirt aandoen om 't wa overtuigender te maken
(wel ni te hard kloppen aub) Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 2 maart 2007 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Neuh, maar ik ken die rakkers ook en hun interpretatie van meningsuiting is dat zij bepalen wie wat mag zeggen en dat liefst opleggen langs de universitaire regeltjes. Kortom: eerst provoceren en dan komen klagen dat er reactie komt? 't Zou hetzelfde zijn als dat die brandweermannen van woensdag kwamen klagen over het optreden van de politie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar zat de provocatie dan?
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dat is een reden om mensen ineen te slaan? Ik beweer niet dat het engeltjes zijn,maar mensen achtervolgen en neerslaan vind ik toch wel wat te ver gaan.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 2 maart 2007 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Dit soort studentenacties bewijst slechts 1 ding: de geleerden van morgen zijn het krapuul van vandaag.
Geef toe dat studenten in vereniging met hun dopen en zuippartijen eigenlijk niets meer dan een bende schorremorrie bij elkaar zijn. Of ze nu links of rechts zijn doet er niets toe. Beide partijen zaten op café en studenten horen in mijn ogen op de eerste plaats te studeren en niet de beest uit de hangen. Daarnaast stel ik me vragen bij de bron van het artikel, want die is eenduidig links. In ieder geval wordt er vermeld dat beide partijen geweld gebruikt hebben. Stand 1 - 1 en daarmee zijn beide rivaliserende verenigingen in mijn ogen geprezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Roekoe!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |