![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja ja, nog zo'n rechtse die plots van de moordenaar een slachtoffer maakt en van een slachtoffer de dader...
Grappig om zien met hoeveel ijver jullie plots hetzelfde gaan doen als je al jaren (terecht) aan de poco's verwijt... Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Triest hoe sommigen hun algemeen beeld van een bepaalde bevolkingsgroep persé willen vastnagelen op elk individu van die bevolkingsgroep.
Op de duur begint het te lijken op een kind dat met alle geweld een kubus probeert te doen passen in een rond vormpje. En dan hevig met zijn hamertje begint te slaan wanneer dat niet lukt. Als de vader een Westvlaming of een Antwerpenaar was geweest, was 1) deze draad de helft korter 2) en stond hij bovendien vol steunbetuigingen voor de vader. This is a damn shame, want het toont de kloof die in vele geesten aan het ontstaan is, en die zich maatschappelijk nog verder zal doorzetten.
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan heeft er nog niemand iets over de vermoorde kinderen gezegd, tenzij dan dat "ze toch dood zijn en medeleven daar niets meer aan kan veranderen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet al wel dat jouw haat diep zit, maar zo diep?? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 maart 2007 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() Circe, met die gedachte speelde ik van zodra ik hoorde dat hij soms 5 maand na elkaar van huis was, daarom zette ik van in het begin 'voor zijn job' tussen aanhalingstekens. Zijn job my ass!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina ![]() Oh, maar ik vind dat verschrikkelijk voor die vader (en andere nabestaanden) hoor! En die kinderen zijn nu niet echt veel meer geholpen met medeleven... Citaat:
(Ik vraag me af hoe lang 't zal duren voor Boadicea hier ook haar gal komt spuwen...) Laatst gewijzigd door filosoof : 2 maart 2007 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() Baarle, ik zou er als Westerse ook niet mogen aan denken dat onze kinderen na mijn dood naar het land van herkomst van hun papa zouden moeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De draad zou dan inderdaad korter geweest zijn. heb je voorbeelden van Vlaamse moeders die hun kinderen systematisch ritueel slachten in zulke omstandigheden? Ik kan me nl. geen "incident" herinneren. Wat ik wel vrees (in functie van het proces van de moeder) dat nèt uit politiek correcte overwegingen DEZE vorm van begrijpen waarom ze zoiets deed, niet of amper aan de orde zal komen. En d�*t is dan weer een spijtige zaak voor deze maatschappij. Ik hoop dat ik ongelijk zal krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou je ze, als moeder, dan liever vermoorden dan dat ze naar een Arabisch land zouden moeten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle ![]() Dus als je kinderen het risico lopen islamitisch te worden behandeld, mag je ze vermoorden, liefst op rituele wijze... Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dat dus van een Belgische die met een islamiet samenwoont...
De vrouwelijke solidariteit gaat blijkbaar boven alles, zelfs boven het leven van hun kinderen. ![]() Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik me kan voorstellen dat moest ik in haar (wat ik tot hiertoe gelezen heb) situatie zat, zo diep dus dat ik zelf geen andere uitweg meer zag dan zelfmoord, ik inderdaad ook mijn dochters dat ZEKERE (want ze zouden naar hun vaders land moeten gaan) lot zal willen besparen. Ik kan het me voorstellen ja! Ik ben moeder van twee dochters. (no worry! ze zijn safe hoor, ze zijn volwassen en zelfstandig ondertussen)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2007 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ik nooit zou willen is een man die voor mij gaat werken, lees: afhankelijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat ik ook niet zou willen dat mijn kids naar Syrië bij mijn schoonfamilie gaan wonen, ik zou het nooit zover laten komen, als ik me niet goed voel in een relatie zet ik er een punt achter, het zou de eerste keer niet zijn. Ander en beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() 5 Maanden weg van huis??? Amai, dan moet hij nu ook de zielepoot niet komen uithangen. Die kinderen hadden gewoon geen vader, enkel een verwekker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De dag dat ze beseft wat ze gedaan heeft zal de ergste zijn van haar leven, hoe komt men zoiets ooit nog te boven? Dat lijkt me gewoon onmogelijk en de enige uitweg lijkt me dan ook zelfmoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 maart 2007 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hetzelfde kan men zeggen van een wanhopige pedofiel. Dat is dus geen excuus voor rituele moord.
|
![]() |
![]() |