![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1881 |
Gouverneur
|
![]() Bekijk het laatste artikel op krizlasblog.blogspot.com ... je kan er neit omheen, WTC7, dat was contolled demolition!
![]() |
#1882 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1883 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
9/11 was an inside job! Laat dat duidelijk zijn. Open je ogen.
![]() |
![]() |
#1884 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1885 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1886 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt mij duidelijk dat de persoon in kwestie "snelheid bij vrije val" bedoelde wanneer hij het had over "zwaartekracht". Dat hij zich verkeerd uitdrukte, is spijtig, maar irrelevant. ![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 2 maart 2007 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1887 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En wel o.a. vanuit een link die je me zelf hebt gegeven : http://www.rinf.com/forum/911-truth-...ns-t431.0.html Citaat:
http://www.designnews.com/article/CA...g_visitor_id_2 Citaat:
- Ove Arup. - Berkeley University - Sheffield University - Edinburgh University - MIT (Eagar et al) - Universiteit Delft (cfr. Zemla uitzending) Bovendien heeft de grote Jowenko ![]() AL deze studies en mensen confirmeren wat jij "een staaltje magie" pleegt te noemen. Mag ik dan concluderen dat je een "sterkere" lijst kan samenstellen of lul je graag uit je nek? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1888 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een analogie: In het duikmilieu, waar ik inzit, wordt stelselmatig bijzonder hevig gereageerd op krantenartikels die spreken over 'zuurstofflessen' als het over duiken gaat. De correcte term is immers 'persluchtflessen'. Als je denkt dat dat haarkloverij is, moet je maar eens naar 20 meter diepte duiken met zuurstofflessen op je rug. Als je het overleeft gaan we nog eens spreken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1889 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 2 maart 2007 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1890 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die apen maken anders nog veel meer duidelijk
![]() |
#1891 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het rapport van dr. Frank Greening heb je uiteraard gelezen? Aan u om het te debunken. Ik ben benieuwd.... Citaat:
Nog een uitsmijter voor het weekend : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 2 maart 2007 om 17:17. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1892 |
Staatssecretaris
|
![]() weet u dan niet dat u ook van apen afstamt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1893 |
|
![]() Dat zou wel eens kunnen, maar liever van een aap afstammen dan er één zijn!
![]() |
#1894 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1895 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tiens, volgens de analyse van het staal was de meerderheid niet warmer dan 250°C en slechts enkelen zouden een temperatuur kunnen gezien hebben die de 650°C bereikte. Wat ook aannemelijk lijkt als we de verspreiding van het vuur bekijken in het NIST rapport. Een algeheel falen van de kolommen op 50 minuten tijd is dus absurd met deze temperaturen en spreiding van vuur. Uw quote doet dus net hetzelfde als NIST. Veel beweren maar weinig bewijzen. En iedereen vind dat goochelen met getallen maar normaal terwijl de bewijzen de andere kant uitwijzen? Of kan je misschien iets specifieker aantonen waar ze deze getallen vandaan halen als ik het gemist heb? Verder, een quote uit je link: Citaat:
"the biggest problem would be the fuel..." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1896 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1897 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(da's namelijk de reden dat je me hier niet veel meer ziet, a waist of time) Ik krijg nòòit enig deftig antwoord op de kritische vragen over de officiele versie. Je hoort toch goed de toon die steeds terugkomt in reply's van parci en co: WIJ moeten zogezegd de bewijzen leveren voor een conspiracy. Dat er geen enkel, ik benadruk, GEEN ENKEL vast bewijsstuk is voor de offciele versie, daar staan ze liever niet te lang bij stil.
![]() |
![]() |
#1898 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb in ieder geval in totaal 11 mpegs van de instortingen, allen van verschillende tv stations dus uit verschillende hoek. Sommige zijn van kortbij genoeg om duidelijk de agressieve outburts te zien wanneer de "instorting" start. (btw,Ik weet niet hoe ik filmpjes op het net moet zetten. de meeste zijn namelijk ondertussen allemaal verdwenen van de oorspronkelijke sites. en ik weet ook niet meer waar ik ze destijds allemaal heb vandaan gehaald) Anyway, voor mij is met uw ogen open naar de beelden van de instortingen kijken, voldoende om te beseffen dat men hier niet met een gewone zwaartekracht-gedreven instorting te maken heeft. WAAROM denken jullie trouwens dat je op GEEN ENKELE site van de grote tv zenders de beelden van de instortingen nog vind? Waarom geen enkel tv station na 9/11 nog één keer hun beelden van de instortingen heeft laten zien? Het enige beeld van de instortingen dat ze ooit na 9/11 nog hebben laten zien is een wideshot, oorspronkelijk van cnn, dacht ik) Maar van de meerdere close-up beelden die er wel degelijk waren, hebben we nadie nooit meer iets teruggezien. De inslag van het tweede vliegtuig met de spectaulaire vuurbal als gevolg, dié hebben ze wel enkele duizenden keren laten terugzien. Think about it.
![]() |
![]() |
#1899 |
Staatssecretaris
|
![]() Hier is een hele lijst met video's van instortingen.
http://www.apfn.net/messageboard/05-...on.cgi.73.html Bekijk vooral deze eens als je overtuigd wil zijn dat de rookpluimen niet zomaar door de druk van het gebouw afkomstig zijn: http://italy.indymedia.org/uploads/2...s-1-marked.avi Let vooral op die uit het laatste deel van het filmpje. Iets waar ik eerlijk gezegd ook altijd overkeek in de filmpjes op volledige snelheid. Laatst gewijzigd door Akufen : 2 maart 2007 om 23:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1900 | |
Staatssecretaris
|
![]() Een engineer die z'n woordje uitleg geeft:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |