![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Boete voor verzwijgen impotentie
PALERMO - Een Italiaanse man die zijn impotentie heeft verzwegen aan zijn kersverse bruid, moet haar een boete betalen van 187.000 euro. Luca Prodi (26) trad onlangs in het huwelijk met zijn vriendinnetje. Seks had het stel uit de stad Palermo in het zuiden van het katholieke zuiden van Italië nog niet gehad. Zijn kersverse vrouw was not amused toen tijdend de huwelijksnacht bleek dat Prodi zijn jongeheer nooit omhoog kon krijgen. Mevrouw Prodi stapte daarop naar de rechter. Die oordeelde dat Luca Prodi vooraf zijn vrouw in had moeten lichten over zijn impotentie. Naast de boeten van bijna twee ton, is Luca Prodi ook veroordeeld tot het betalen van de proceskosten van ongeveer 27.000 euro. Mevrouw Prodi heeft inmiddels een echtscheiding aangevraagd *** - en nu weet haast 1/2 Europa het Volgens www.BGMK.be welke mij het bericht bezorgde weten Italiaanse vrouwen ook goed waar de kassa staat http://www.telegraaf.nl/buitenland/59644481/Boete_voor_verzwijgen_impotentie.html RR |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden frigide vrouwen die dit verzwijgen voor hun huwelijkspartner op dezelfde straf kunnen rekenen?
Zoja, dan loopt er binnenkort heel wat Italiaans mansvolk rond dat geld genoeg heeft om een avondje lekker vreemd te gaan. ![]()
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Iedereen weet dat vrouwen uit zijn op geld en helemaal niet op seks. De vrouw heeft dus absoluut geen schade geleden, integendeel. Maar de rechters daar in Italië slaagden er blijkbaar niet in om het benodigde IQ op te hoesten om dat te beseffen. En dat is dan lid van de EU. Ik zou zeggen, na Afghanistan en Irak is nu misschien Italië aan de beurt voor een militaire inval, gezien de rare rechtspraken aldaar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Een zeer kleine minderheid gaat inderdaad voor de studs. Naar het schijnt zouden dat vooral (extreem) linkse vrouwen zijn, al kan ik dat niet bevestigen. Ik zou het graag willen onderzoeken maar kan niet aan de juiste informatie komen. Zo zou ik graag wel is willen weten wie de mannen zijn van de vrouwelijke partijleden van Groen! zijn en wat hun beroep is en hoeveel ze verdienen en hoe knap ze zijn. Dan zouden we kunnen zien of die inderdaad van dit oeroude instinct afwijken. Maar als je met een BMW rijdt, kan je moeilijk binnengeraken in dat groene milieu ![]() Laatst gewijzigd door TomT : 3 maart 2007 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat dan in België ook zo dat ik aan mijn nieuwe moet zeggen dat ik impotent ben,want ik wil gaan samenwonen met mij nieuwe vriendin
Welke wet verplicht mij om aan mij nieuwe vriendin te zeggen dat ik nu impotent ben? ![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op dat ogenblik word zij strafbaar, als ze jou medische toestand rondverteld en uitbuit. Een dergelijk proces is in Belgie dus niet mogelijk, zij kan enkel in stilte de ontbinding van het huwelijk vragen, welke zij na de huwelijksnacht ommiddelijk bekomt. Omdat de man zijn huwelijksverplichtigen niet kan nakomen, kinderen verwekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 3 maart 2007 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De artsen willen het mogen zeggen tegen hun patienten als zij direct gevaar lopen op deze ziekte, omdat hun partner drager is. Maar idd volgens de Belgische wet heeft je partner geen zaken met het feit dat jij aids zou hebben. Het overbrengen van ziektes is in Belgie niet strafbaar, enkel het in gevaar brengen van de algemene volksgezondheid. Je kan echter wel veroordeeld worden wegens het besmetten met dodelijk ziekte van derde door nalatigheid. Maar dit kan dan weer enkel als men kan bewijzen dat jij de andere hebt besmet en niet omdat jij aids hebt voor je partner het had. Je partner moet dus bewijzen dat jij de voorzorgen tegen besmetting niet volgden en dat zij nooit andere contacten heeft gehad en gezond was in de tussen tijd datze jou leerde kennen en dat ze besmet is geworden. En er geen kansen zijn geweest van andere besmettingsmogelijkheden. Zie je, het medische geheim gaat hier heel ver, en is hier nog heilig. Dat is hier ook het grote probleem bij de bestrijding van de aidsbesmettingsuitbreiding. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ik nu echt niet wil dat die dokter zijn beroepsgeheim doorbreekt,dan nog zou die dokter mijn vriendin inlichten......
Tja ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, je dokter mag op het ogenblik zelfs nog geen hind geven voor mogelijk besmettinggevaar van jou voor haar. Doet hij dat wel, dan kan hij zelfs levenslang als arts geschorst worden voor iedere functie in de medische wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Impotentie kan toch verholpen worden?
Pilletje of spuitje of iets in die aard?
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie wacht nu nog om sex te hebben met zijn/haar "aanstaande" tot bij het huwelijk ???
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. als ge nen nieuwe fiets koop probeert ge die ook eerst uit hé
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In goede en kwade dagen? Bij ziekte en gezondheid?
Laatst gewijzigd door Heftruck : 3 maart 2007 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |