![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Burger
|
![]() 9,11 bruto per cheque en 1,26 per dag voor gemiddeld 50km
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
952 vindt ik te weinig als je voltijds en zelfs halftijds werkt hetgeen limburgse wolf verdient weet ik niet precies maar moest ze het posten dan weet ik zeker dat ik het ook te weinig ga vinden limburgse wolf krijgt een te laag loon en verwijt jouw dat niet jij hebt te weinig en verwijt dat iedereen die nog minder heeft dan jij PS groetjes nog aan alle aanwezige leden ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2007 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Burger
|
![]() Ik geloof dat ge blind zijt het gaat niet per 40 uren week maar per ingelverde cheques soms en dat varieert van week tot week al naar gelang de uren en ieder uur is een cheque
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
limburgse wolf weigert het werk dan bovendien niet waar het voor ons over gaat dat is dat ze gezien de te lage verloning dat recht zou moeten hebben meer niet werk aan te laag loon mogen weigeren moet een recht zijn en blijven het enige dat ons dat recht ook in de praktijk echt kan geven dat is een basisinkomen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om een juiste vergelijking te maken moet je de uren kennen hé,dus nog eens ik heb mijn twijfels hier !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() aah dat wist ik niet
dan is het zeker te weinig
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Burger
|
![]() trek er ongeveer 14% rsz vanaf. En voor de bedrijfsvoorheffing hangt het van het aantal uren dat ge diensten verstrekt
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Burger
|
![]() het zal rond de duizend hangen voor een 40 uren week en dan gaat het nog afhangen hoeveel ik naar de belastingen moet overdragen want de bedrijfsvoorheffing is nu 0 daar ik 2 kinderen te laste heb en niet aan de 40 uren kom
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() ik schat dat 80 percent vd leden werkt
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Burger
|
![]() het zal niet veel schelen maar ik vind het eigenlijke niet genoeg en schandalig weinig daar ik heb moeten investeren in een auto om werk te kunnen krijgen, daar de poetsplaatsen ver uit elkaar liggen en het met openbaar vervoer onmogelijk is om op een dag in het slechtste geval 70km te overbruggen tegen een dagvergoeding van 1,26€
Laatst gewijzigd door limburgse wolf : 3 maart 2007 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar voor de toekomst van o.a. uw kinderen zal het wss wel een groot verschil zijn dat U werkt en wss toch meer verdient dan U anders via de dop zou 'trekken'... Laatst gewijzigd door Chipie : 3 maart 2007 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |