![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
die halve mof Geert Wilders zijn nederlandse paspoort niet afnemen ?
Am Israël chaï |
|
|
#2 |
|
|
"Palmakh" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... die halve mof Geert Wilders zijn nederlandse paspoort niet afnemen ? Am Israël chaï Jullie willen hem graag in Israel? |
|
|
#3 |
|
|
On 3 Mrz., 14:26, "Palmakh" <[email protected]> wrote:
> die halve mof Geert Wilders zijn nederlandse paspoort niet afnemen ? > > Am Israël chaï die volle jood Palmakh Rubinstein ('Am Israël chaï') zijn nederlandse paspoort niet afnemen ? -- Even if leftists and jews don't like to hear it: No third-world immigration to the western world! Many danes think the same, see e g http://www.dendanskeforening.dk/index.asp?id=27 . Third-world immigration to the west was organised by the jewish orientals (third-worlders themselves), in order to make them less visible in the growing ethnic chaos. Proof: research done by prof Kevin B MacDonald, see http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald . Don't surrender, keep on fighting !!! |
|
|
#4 |
|
|
"Palmakh" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > die halve mof Geert Wilders zijn nederlandse paspoort niet afnemen ? Je kunt hem toch gewoon zijn leven afnemen? Heel normaal in Nederland hoor. Is al eerder gebeurd. |
|
|
#5 |
|
|
F@ber wrote:
> "Palmakh" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... > >>die halve mof Geert Wilders zijn nederlandse paspoort niet afnemen ? > > > Je kunt hem toch gewoon zijn leven afnemen? Heel normaal in Nederland hoor. > Is al eerder gebeurd. > > |
|
|
#6 |
|
|
"Palmakh" <[email protected]> wrote in message news:[email protected] ups.com... die halve mof Geert Wilders zijn nederlandse paspoort niet afnemen ? Besteed er geen aandacht aan. Dat helpt ook bij psychopaten. A. |
|
|
#7 |
|
|
die pedonazi Laudahn niet terug deporteren naar Duitsland?
|
|
|
#8 |
|
|
"F@ber" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > > "Palmakh" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ups.com... >> die halve mof Geert Wilders zijn nederlandse paspoort niet afnemen ? > > Je kunt hem toch gewoon zijn leven afnemen? Heel normaal in Nederland > hoor. Is al eerder gebeurd. > > Zal dat net gebeuren als er een goede film op de tv is. Laten ze dan even wachten tot de zomer, dan zijn er toch alleen maar herhalingen. |
|
|
#9 |
|
|
On Mar 3, 2:40 pm, "Ron" <[email protected]> wrote:
> "Palmakh" <[email protected]> schreef in berichtnews:[email protected] ooglegroups.com... > diehalvemofGeert Wilders zijn nederlandsepaspoortniet afnemen ? > > Am Israël chaï > > Jullie willen hem graag in Israel? Ja. Om aan de muur te bouwen. Am Israël chaï |
|
|
#10 |
|
|
On Mar 3, 3:17 pm, "Michael Laudahn eOpposition"
<[email protected]> wrote: > On 3 Mrz., 14:26, "Palmakh" <[email protected]> wrote: > > > diehalvemofGeert Wilders zijn nederlandsepaspoortniet afnemen ? > > > Am Israël chaï > > die volle jood Palmakh Rubinstein ('Am Israël chaï') zijn nederlandsepaspoortniet afnemen ? Kan nie, Michael, ook bij Ohra niet. Want ik ben geen volle jood, mijn moeder was zuiver arisch, en ik heb geen nederlkands paspoort, ik heb enkel een belgisch en een israëlisch paspoort o-)))))))) Am Israël chaï |
|
|
#11 |
|
|
"Palmakh" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... On Mar 3, 3:17 pm, "Michael Laudahn eOpposition" <[email protected]> wrote: > On 3 Mrz., 14:26, "Palmakh" <[email protected]> wrote: > > > diehalvemofGeert Wilders zijn nederlandsepaspoortniet afnemen ? > > > Am Israël chaï > > die volle jood Palmakh Rubinstein ('Am Israël chaï') zijn > nederlandsepaspoortniet afnemen ? Kan nie, Michael, ook bij Ohra niet. Want ik ben geen volle jood, mijn moeder was zuiver arisch, en ik heb geen nederlkands paspoort, ik heb enkel een belgisch en een israëlisch paspoort o-)))))))) Am Israël chaï Och, dat is voor Michi geen probleem. Gewoon de (agr)ariërbewijs verder naar beneden afpluizen tot de tijd dat België nog van Nederland was en wordt je pas toch nog afgenomen. Dat kan bij nazi's, hoor, dus wees gewaarschuwd. En een gewaarschuwd mens telt voor twee, hoewel dan is het probleem van de paspoorten ook weer opgelost. |
|
|
#12 |
|
|
"Palmakh" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... On Mar 3, 2:40 pm, "Ron" <[email protected]> wrote: > "Palmakh" <[email protected]> schreef in > berichtnews:[email protected] oglegroups.com... > diehalvemofGeert Wilders zijn nederlandsepaspoortniet afnemen ? > > Am Israël chaï > > Jullie willen hem graag in Israel? Ja. Om aan de muur te bouwen. Am Israël chaï Aan de muur of in de muur? Bij het eerst gaat het natuurlijk wel met Deutsche Gründlichkeit, hoewel bij de nazi's dondert de hele boel na vijf jaar weer in elkaar. Zouden ze toen de muren van Jericho ook hebben gebouwd? |
|
|
#13 |
|
|
Esizkur wrote:
> > "Palmakh" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... > On Mar 3, 2:40 pm, "Ron" <[email protected]> wrote: >> "Palmakh" <[email protected]> schreef in >> berichtnews:[email protected] oglegroups.com... >> diehalvemofGeert Wilders zijn nederlandsepaspoortniet afnemen ? >> >> Am Israël chaï >> >> Jullie willen hem graag in Israel? > > Ja. > Om aan de muur te bouwen. > > Am Israël chaï > > Aan de muur of in de muur? Bij het eerst gaat het natuurlijk wel met > Deutsche Gründlichkeit, hoewel bij de nazi's dondert de hele boel na vijf > jaar weer in elkaar. > > Zouden ze toen de muren van Jericho ook hebben gebouwd? Kun je niet normaal kwoten in plaats van Palmakh's tekst als die van jezelf weer te geven, imbeciele sukkel? (J) |
|
|
#14 |
|
|
Palmakh wrote:
> On Mar 3, 3:17 pm, "Michael Laudahn eOpposition" >> On 3 Mrz., 14:26, "Palmakh" <[email protected]> wrote: ... >> > diehalvemofGeert Wilders zijn nederlandsepaspoortniet afnemen ? >> >> > Am Israël chaï >> >> die volle jood Palmakh Rubinstein ('Am Israël chaï') zijn nederlandsepaspoortniet afnemen ? > > Kan nie, Michael, ook bij Ohra niet. > Want ik ben geen volle jood, mijn moeder was zuiver arisch, Dat is waar. Palmakh is zelf ook een nazi die zich alleen maar voordoet als Jood. Michael schopt weer eens tegen de verkeerde aan! (J) |
|
|
#15 |
|
|
Esizkur wrote:
> "Palmakh" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... > On Mar 3, 3:17 pm, "Michael Laudahn eOpposition" > <[email protected]> wrote: >> On 3 Mrz., 14:26, "Palmakh" <[email protected]> wrote: >> >> > diehalvemofGeert Wilders zijn nederlandsepaspoortniet afnemen ? >> >> > Am Israël chaï >> >> die volle jood Palmakh Rubinstein ('Am Israël chaï') zijn >> nederlandsepaspoortniet afnemen ? > > Kan nie, Michael, ook bij Ohra niet. > Want ik ben geen volle jood, mijn moeder was zuiver arisch, > en ik heb geen nederlkands paspoort, ik heb enkel een belgisch en een > israëlisch paspoort o-)))))))) > > Am Israël chaï > > Och, dat is voor Michi geen probleem. Gewoon de (agr)ariërbewijs verder naar > beneden afpluizen tot de tijd dat België nog van Nederland was en wordt je > pas toch nog afgenomen. > Dat kan bij nazi's, hoor, dus wees gewaarschuwd. > En een gewaarschuwd mens telt voor twee, hoewel dan is het probleem van de > paspoorten ook weer opgelost. Kun je niet normaal kwoten in plaats van Palmakh's tekst als die van jezelf weer te geven, domme boer? (J) |
|
|
#16 |
|
|
"De Joker ©" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Esizkur wrote: >> "Palmakh" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] oups.com... >> On Mar 3, 3:17 pm, "Michael Laudahn eOpposition" >> <[email protected]> wrote: >>> On 3 Mrz., 14:26, "Palmakh" <[email protected]> wrote: >>> >>> > diehalvemofGeert Wilders zijn nederlandsepaspoortniet afnemen ? >>> >>> > Am Israël chaï >>> >>> die volle jood Palmakh Rubinstein ('Am Israël chaï') zijn >>> nederlandsepaspoortniet afnemen ? >> >> Kan nie, Michael, ook bij Ohra niet. >> Want ik ben geen volle jood, mijn moeder was zuiver arisch, >> en ik heb geen nederlkands paspoort, ik heb enkel een belgisch en een >> israëlisch paspoort o-)))))))) >> >> Am Israël chaï >> >> Och, dat is voor Michi geen probleem. Gewoon de (agr)ariërbewijs verder >> naar >> beneden afpluizen tot de tijd dat België nog van Nederland was en wordt >> je >> pas toch nog afgenomen. >> Dat kan bij nazi's, hoor, dus wees gewaarschuwd. >> En een gewaarschuwd mens telt voor twee, hoewel dan is het probleem van >> de >> paspoorten ook weer opgelost. > > Kun je niet normaal kwoten in plaats van Palmakh's tekst als die van > jezelf weer te geven, domme boer? > > (J) > > Jawel, mien jong, ken wel,moar wil´k nait .. Groet´n van stainrieke (heere)boer |
|
|
#17 |
|
|
Esizkur wrote:
> > "De Joker ©" <[email protected]> schreef in bericht ... >> Kun je niet normaal kwoten in plaats van Palmakh's tekst als die van >> jezelf weer te geven, domme boer? >> >> (J) >> > > Jawel, mien jong, ken wel,moar wil´k nait Oow, dan's good! (J) > . > Groet´n van stainrieke (heere)boer |