![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Bert Schoofs (Vlaams Belang) - 26 februari tot 4 maart Als Limburgs lijsttrekker werd Bert Schoofs op 13 juni 1999 verkozen voor de Kamer van Volksvertegenwoordigers. Op 18 mei 2003 werd hij opnieuw als lijsttrekker voor de Kamer verkozen. Voor de verkiezingen van 10 juni 2007 werd hij door de partijtop opnieuw aangeduid als Limburgs kopman. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Vandaar wellicht dat 'rechts' dat allemaal zoveel mogelijk wil afschaffen? 3. 'Grote Leiders' betekenen in de ontwikkeling van de menselijke soort zo goed als niks. Ze brengen zelden iets positiefs op gang, houden nauwelijks iets tegen, en van zodra ze hun eeuwige jachtvelden opzoeken haalt iedereen - op een paar 'onverbeterlijken' na - opgelucht adem : "Oef, van die zijn we ook alweer af!". De 'uitvinding' van het leerlooien of de 'ontdekking' van de vitamine is honderd keer belangrijker dan �*lle keizers en koningen uit de geschiedenis samen. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar heeft niks te maken met het gratuite "geweld om het geweld" van extreemrechtse vleesklakken.
#65 |
Partijlid
|
![]() Ben je vrij binnen een vijftal weken? Dan pak ik je mee (op jouw kosten natuurlijk) naar de evenaarsregio. Ik heb daar een nieuwe opdracht.
En ik ga geen woord zeggen daar ter plaatse. Geen onozele praat. Ik ga je gewoon wijzen waar je moet kijken. Als je durft tenminste. Benieuwd hoe je zal reageren op het eerste kind dat sterft.
De gewone man, ALTIJD de gewone man ! Laatst gewijzigd door kunstenaar : 3 maart 2007 om 16:44. |
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Terwijl, tijdens WOII, de 'rechtsen' de laatste linksen aan het folteren waren in Breendonk en de 'linksen' de eerste Dietse meisjes aan het verkrachten waren hebben werkgevers en werknemers in overleg de basis gelegd voor de sociale zekerheid zoals we ze nu kennen.
![]() |
![]() |
#67 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#68 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
John Bell Hood mag dan wel de dapperste aller klavierkrijgers zijn, hier komt-ie zijn kot niet voor uit. Daar kunt u gif op innemen. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Een klavierkrijger! D�*t noem ik nu een mooie vondst. Een eerste prijs waard. En ik wil hem financieren ook nog.
Laatst gewijzigd door system : 3 maart 2007 om 22:34. |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag me alleen niet w�*�*r precies, ik zou het echt niet weten. (Maar als u ècht geld veil heeft voor mijn vertaalkunstje, hier is mijn postrekening ![]() 000-1618752-16 met vermelding : eerste prijs ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 maart 2007 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een symbolisch bedrag natuurlijk. Maar u zult toch rustig een biertje kunnen drinken. Er is echter een probleem: ik ken uw naam niet (en ik wil die ook niet kennen) maar u kunt ook een ander nummer opgeven van iemand die u vertrouwt. Ik zal dan storten. Ik attendeer u er wel op dat het gevaarlijk is op internet rekeningnummers vrij te geven. Maar goed, indien u een geldig nummer geeft en een geldige naam dan zal ik u een bescheiden bedrag storten. Ik zal ook vermelden niet eerste prijs maar 'allereerste prijs'. Laatst gewijzigd door system : 3 maart 2007 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je fier op zijn. ![]()
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u mag het geld ook aan een goed doel naar keuze schenken, hoor. Dan kunnen die mannen/vrouwen ook eens een lekker biertje drinken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de derde slok moet u aan de voor u meest dierbare persoon denken en bij de zevende slok (van welke drank ook) moet u aan uzelf denken. Het bescheiden bedrag zal u worden gestort binnen de 14 dagen. Maar ik betwijfel of het aankomt want er is geen adres noch naam en ik wil geen van beiden weten. Laatst gewijzigd door system : 3 maart 2007 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Neen, gewoon een lichte heilsdronk. En -zonder egocentrisch te willen zijn- zichzelf mag men wel eens vergeten maar nooit voor altijd. Don't you ever forget it.
Laatst gewijzigd door system : 3 maart 2007 om 23:49. |
![]() |
![]() |
#80 |
Staatssecretaris
|
![]() Hèhè. Djimitri, laat je weten als hij gestort heeft? Zien we of system een man van z'n woord is
![]() |
![]() |