![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoor de wetenschappertjes al weer gillen, maar wist U dat er een
stof is die bijna iedereen dagelijks gebruikt maar die dodelijk giftig is? en o ja, het is nog heel goedkoop ook! en dat niet alleen, het is overal verkrijgbaat Alleen willen ze het U niet vertellen want dan verliest men geld (en macht) aan U. Ik denk dat ik hier heel veel mensen een plezier mee kan doen. Vooral zij die hun leven moe zijn. waarom ik dit bij koetjes en kalfjes neerzet weet ik ook niet, mar het is wel heel serieus bedoeld. Iemand enig idee welke stof dat is? BigF
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuurstof. Uiterst giftig.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan!
Zuurstof wordt ook goed gerekend maar er is er nog eentje!
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind de parodie wel hilarisch, Bee.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het origineel nog hilarischer, vandaar...
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() water.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ik nog wat NWO-ers optrommelen;
de stof waar ik het over heb, is overal te koop en iedereen gebruikt het dagelijks. en eerlijk is eerlijk; in die vorm is het niet dodelijk. Maar dat is enkel omdat er enkele procentjes 'vervuiling' in toelaat. Men verkoopt het product niet 100% zuiver. Dan zou het immers dodelijk zijn. Toch is het idee dat wij een stof gebruiken, die ons enkel niet doodt omdat er een beetje 'rommel' in zit, vrij creepy. Het risico dat er ooit iets tijdens de productie fout gaat en dat wij wel de 100% zuivere vorm aangeboden krijgen is aanwezig. En niemand zegt daar iets over. Te meer omdat vrijwel niemand het weet. Men houdt ons dom! Er wordt immers op de verpakking met geen woord gerept over het feit dat eigenhandig het verder zuiveren van het product tot de dood kan leiden. Ik eis dan ook het verbod op de verkoop van dit product! Wie volgt?
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijt gij nen NWO-er?
heel mijnen uitleg voor niks... Desalnietemin; We have a winner!! ![]() Pindar's wondermiddeltje is vergif!! Laat u niks wijsmaken; blijf eraf!! ![]()
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() leg eens uit hoedat nog "zuiverder" water tot de dood kan leiden?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() 4 a 5 Liter in een uur doet hetzelfde kunstje. Dan "ontploffen" je cellen.
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() PS: ik vind zout een beter voorbeeld. Dat is namelijk wel in zuivere vorm te koop in iedere supermarkt tegen een nog veel goedkopere prijs dan water.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ik blijf het betreuren dat hulp bij zelfdoding steeds meer als een sociaal aanvaarde vorm van hulpverlening wordt aanzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Overigens,wist je dat als je zuiver water water aan de kook wil brengen het niet zal koken?
Je krijgt dan wel overhit water van boven de 100 graden, van het moment dat je er ook maar iets ingooit kookt het over.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Puur 100% zuiver water wil zichzelf "verontreinigen" en zal mineralen en zouten uit je lijf wegtrekken, voldoende van die mineralen en zouten uit je lijf en je gaat gewoon in shock, coma en dan dood.
Na 1 slokje zal dat niet veel doen, maar een liter ofzo kan je in dikke problemen brengen.
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...wie drinkt er nu water ook
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wanneer je die cellen gaat omringen met ultra zuiver water gaat er via osmose water in de cellen geperst worden tot die barsten. Je zuipt dus je maagwand aan stukken en je kan er via innerlijke bloeding aan sterven. Enkele slokjes zullen het niet doen want die worden onmiddelijk in de maag vervuild met stoffen die zich in onze maag bevinden. Het moet al over liters gaan. Geen paniek dus Steven! Hetzelfde principe zorgt ervoor dat bv druiven wel eens durven barsten na regenweer. Het regenwater op de druif heeft een veel lagere concentratie opgeloste stof dan het sap van de druif. Door osmose dringt het regenwater in de druif en zal ze doen barsten.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() osmose is ook een metal-label, wisten jullie dat?
|
![]() |
![]() |