Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2003, 22:46   #121
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Eugene heeft gelijk bk232214(Nourdin Ben Sellam).
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 00:42   #122
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Eugene heeft gelijk bk232214(Nourdin Ben Sellam).
Idd Peter en deze Nourdin Ben Sellam is een zeer goed werkend raadslid. Het is steeds hetzelfde met sommigen, er wonen 30% vreemdelingen ergens, en die 30% zijn natuurlijk allemaal 'eigen volk eerst' stemmers!!! De echte waarheid is héél wat genuanceerder hoor.
Oud 25 november 2003, 00:47   #123
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Heel wat van deze mensen stemmen op het Vlaams Blok in Hoboken,of vergis ik mij Eugene
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 00:53   #124
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Heel wat van deze mensen stemmen op het Vlaams Blok in Hoboken,of vergis ik mij Eugene
Gezien het aantal vreemdelingen in Hoboken en het cijfer dat het VB heeft gehaald, nl 38 % is het idd zo dat meer vreemdelingen dan sommige partijen lief is voor het VB stemmen. Het is niet voor niets dat het VB hun discours een beetje bijschaven hoor, ook een stem van een vreemdeling brengt geld in het VB kastje , idem trouwens met Deurne.
Oud 25 november 2003, 07:35   #125
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Gezien het aantal vreemdelingen in Hoboken en het cijfer dat het VB heeft gehaald, nl 38 % is het idd zo dat meer vreemdelingen dan sommige partijen lief is voor het VB stemmen. Het is niet voor niets dat het VB hun discours een beetje bijschaven hoor, ook een stem van een vreemdeling brengt geld in het VB kastje , idem trouwens met Deurne.
Is de hypocrisie zelfs al doorgedrongen tot de o zo zuivere, rechtlijnige, beginselvaste Vlaamsblokmiddens?
O tempora, o mores.
Nu ben ik toch wel al mijn vertrouwen in de politii verloren.
Oud 25 november 2003, 08:07   #126
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Antwerpen wordt door de samenwerking met Liberaal Appel en Veilig Blauw en het Vlaams Blok een rechts bastion... Filip De Winter moet er dan ook burgemeester worden !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 11:59   #127
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Antwerpen wordt door de samenwerking met Liberaal Appel en Veilig Blauw en het Vlaams Blok een rechts bastion... Filip De Winter moet er dan ook burgemeester worden !
Door de mogelijke samenwerking in 2006.
En daar ben ik ook niet tegen!

Waar ik wel tegen zou zijn is een opgedrongen kartel, waarbij het Liberaal Appel zou opgaan in het Vlaams Blok.

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 12:07   #128
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Is de hypocrisie zelfs al doorgedrongen tot de o zo zuivere, rechtlijnige, beginselvaste Vlaamsblokmiddens?
O tempora, o mores.
Nu ben ik toch wel al mijn vertrouwen in de politii verloren.
Feiten zijn voor mij nu eenmaal feiten Superstaaf. En wat het vertrouwen in politici betreft, individueel ben ik in sommigen mijn vertrouwen niet kwijt, ik ben mijn vertrouwen wel kwijt in alle partijen, van x-treem links tot x-treem rechts.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be