Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2007, 12:30   #2121
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Het is waanzinnig, maar wel de realiteit.
jaja, en bigfoot loopt ook nog ergens rond, waanzinnig maar toch realiteit zeker jongens toch, het is hier toch wel erg bij sommige
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 12:30   #2122
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Geef een voorbeeld van een fantastische claim van mij die niet ondersteund is, of waar ik er geen duiding bij geef? Wat is het precies dat je bedoeld?
Heel wat van je posts in de NWO-draad bestaan uit toch wel bedenkelijke uitspraken en verwijzingen naar bedenkelijke bronnen. Ik heb je daar al eerder op gewezen en zie niet in waarom ik opnieuw met specifieke uitspraken moet afkomen. Ik zit hier om mijn werk en heb eigenlijk betere dingen te doen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
feit is dat samenzweringen en geheimen van de overheid het altijd wel goed doen bij een groot deel van de bevolking. laat een speciale luchtballon vliegen en sommige hebben een echte ufo gezien.

sommige zijn nog steeds overtuigd dat Elvis leeft dus het verwonderd mij niet echt dat er mensen zoals jij overtuigd zijn dat de amerikaanse overheid deze aanslagen van 9/11 zelf voorbereid heeft
Het is eveneens een feit dat heel was mensen klakkeloos geloven wat ze op TV of in de kranten zien. Laat een traditioneel geklede jonge moslim los in het hart van een Vlaamse volksbuurt en sommige hebben een echte terrorist gezien.

Sommige zijn nog steeds overtuigd "dat Jezus de zoon van God is" (omdat de Bijbel het zegt), dus het verwondert mij niet echt dat er mensen zoals jij overtuigd zijn dat een stelletje "moslimextremisten" de aanslagen van 9/11 voorbereid heeft (omdat de CIA het zegt).
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 12:32   #2123
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
jaja, en bigfoot loopt ook nog ergens rond
Ik heb nog niemand op dit forum een dergelijke fantastische beweging weten maken. Ikzelf probeer bij bewezen feiten te blijven en zie dezelfde mentaliteit bij mensen als 2004Gun. Hou dus eens op om dergelijke fantastische claims te gaan vereenzelvigen met uitspraken rond 9/11 of de NWO.
Oud 8 maart 2007, 12:34   #2124
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Misschien. Jij en Pindar sleuren er echter vaak de meest vergezochte en onbewezen stellingen bij alsof het feiten zijn en halen eveneens vaak bronnen aan als Alex Jones of David Icke. Deze bronnen halen dan wel interessante dingen aan, maar zijn enorm populistische en maken regelmatig ondoordachte uitspraken die op niets steunen, waardoor hun hele argumentatie verzwakt.

Door met dergelijke fantastische claims en onbetrouwbare bronnen af te komen, verzwakken jullie jullie argumentatie en ook die van mijzelf.

Nee. Gij zijt de "alwetende", die achter elke boom een moslimterrorist ziet staan.

Stop toch met die zever want dat is het juist, ZEVER!

2004Gun en ik kijken in eerste plaats naar de feiten en baseren daarop onze conclusies. Dat heeft met geloof niets te maken.
neen, ik zie helemaal niet overal een moslim terrorist staan, amerikanen daarentegen wel denk ik

ja, wat jullie vertellen is zever, punt uit, jullie bewijzen zijn niet meer dan vergezochte verklaringen van al weer even labiele mensen.
beelden en documenten kan men zodanig vervalsen zodat het lijkt dat ze van de amerikaanse overheid komen maar in werkelijkheid zijn er tal van pipo's die zich amuseren om de fantasie van vele te prikkelen

dus uw feiten zijn in feite niks waard
Oud 8 maart 2007, 12:35   #2125
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik heb nog niemand op dit forum een dergelijke fantastische beweging weten maken. Ikzelf probeer bij bewezen feiten te blijven en zie dezelfde mentaliteit bij mensen als 2004Gun. Hou dus eens op om dergelijke fantastische claims te gaan vereenzelvigen met uitspraken rond 9/11 of de NWO.

uw feiten zijn niet meer dan vervalsingen en verklaringen van fantasierijke personen.

De NWO is nog zoiets belachelijk. dan geloof ik nog liever in de film de matrix das zelfs nog geloofwaardiger dan jullie zogezegde feiten
Oud 8 maart 2007, 12:48   #2126
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heel wat van je posts in de NWO-draad bestaan uit toch wel bedenkelijke uitspraken en verwijzingen naar bedenkelijke bronnen. Ik heb je daar al eerder op gewezen en zie niet in waarom ik opnieuw met specifieke uitspraken moet afkomen. Ik zit hier om mijn werk en heb eigenlijk betere dingen te doen
Aangezien je nooit specifiek reageert op net die zaken die ik post vermoed ik dat je het van de hand doet zonder onderzoek, omdat het wellicht te out-there klinkt voor je. Zeg me als het niet zo is.

Ik spreek inderdaad soms over de meer esoterische concepten. Volgens mij is dit een niet te onderschatten deel van de realiteit. Ik heb het bestudeert en ben er nog mee bezig, en geloof zeker niet alles van wat men in dit thema zegt, integendeel. Ergens hou ik vol dat het een illusie is. Elke vorm van geloof of ideologie is een controlemechanisme om de mens en zijn bewustzijn te controleren. Maar ik vind dat het bestaan van andere realiteiten en hun invloed niet mag genegeerd worden.

Als er al veel checks and balances zijn om mensen binnen het systeem te laten denken in de fysische realiteit, dan zijn er denk ik nog meer op het sprituele/esoterische vlak.
Oud 8 maart 2007, 12:54   #2127
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aangezien je nooit specifiek reageert op net die zaken die ik post vermoed ik dat je het van de hand doet zonder onderzoek, omdat het wellicht te out-there klinkt voor je. Zeg me als het niet zo is.
En jij gelooft het blijkbaar zonder serieus onderzoek.
Uiteindelijk beroep je je dus op het authoriteitsargument van een aantal mensen.

Waarom zou *ik* die mensen echter moeten geloven zolang ze niet kunnen aantonen dat ze gelijk hebben?

Juist, ja.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 12:57   #2128
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
uw feiten zijn niet meer dan vervalsingen en verklaringen van fantasierijke personen.
U heeft nog geen enkel van de gestelde beweringen inhoudelijk beantwoord, wat mij doet besluiten uw uitspraken vanaf nu te negeren.

Citaat:
Ik heb onderzoek gedaan naar UFO's, chemtrails, verhalen over rituele kindermoord binnen elitaire clubjes en zelfs de holle-aarde-theorie. Er is geen enkele theorie die ik per definitie afwijs, maar er zijn er wel heel wat die ik afwijs na enig research of waarbij ik mij wegens gebrek aan voldoende bewijs neutraal opstel (zijnde noch een believer noch een non-believer). Ik probeer nooit conclusies te maken zonder dat ik zeker ben van de conclusie.
Oud 8 maart 2007, 13:11   #2129
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Uiteindelijk beroep je je dus op het authoriteitsargument van een aantal mensen.

Waarom zou *ik* die mensen echter moeten geloven zolang ze niet kunnen aantonen dat ze gelijk hebben?

Juist, ja.
Als je het onderzoekt zal je zien dat het niet zomaar uit de lucht komt vallen. En je moet niet een paar mensen geloven, je moet veel bronnen bekijken.
Oud 8 maart 2007, 13:45   #2130
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De NWO is nog zoiets belachelijk. dan geloof ik nog liever in de film de matrix das zelfs nog geloofwaardiger dan jullie zogezegde feiten
Zeg, wij hebben dat neit uitgevonden hè, de New World Order:
http://video.google.com/videoplay?do...rld+order+bush
http://www.youtube.com/watch?v=XdxI0zClV_Y
http://www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo
Oud 8 maart 2007, 14:09   #2131
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Negeer die toch, nog nooit zo'n overduidelijke trol gezien...
En als er 1 ding duidelijk is geworden uit z'n replies is dat hij zowaar aanvoelt wat nu de waarheid is of niet.

truthiness
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 14:32   #2132
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Citaat:

Oooh the irony, en fameus vankeer.

Dus "wij" nemen zomaar iets aan voor waar omdat een autoriteit het zegt?
En "jij" gelooft niet in dingen die niet aantoonbaar zijn?

Er staat een leuk artikel in EOS over wikipedia en hoe het in 5 jaar britannica kon evenaren door de "intelligentie van de massa". Het toont ook aan hoe je onmogelijk dingen kan verbergen voor een globaal netwerk van miljoenen zelfverklaarde onderzoekers met teveel vrije tijd.
Het resultaat is dat veel mensen enkel nog kunnen aanvallen op een persoonlijk niveau ipv te spreken over de feiten, net zoals britannica wikipedia aanviel.

Op elk forum waar je in discussie treed over 9/11 is het steevast dezelfde bewering: er zijn geen bewijzen. Terwijl de favoriete bezigheid van de believers erin bestaat bewijsmateriaal in twijfel te trekken, maar nooit te ontkrachten.
Het officiële verhaal rust met andere woorden op een fundering met de structurele integriteit van een kaartenhuis waar elk gegeven stand moet houden vooraleer het geheel in elkaar valt.
Ik denk dat men er goed aan zou doen eens een stapje achteruit te nemen en alles in z'n geheel te bekijken ipv in details te treden, dan pas valt op hoe absurd het is zomaar alle toevalligheden en "ongelukjes" die het officiële verhaal recht houden voor waar aan te nemen.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 14:39   #2133
exodus

Standaard

George Monbiot heeft weeral de 9/11-sceptici aangevallen. Onderstaande is het antwoord van David Ray Griffin op Monbiot:

Citaat:
Morons and Magic: A Reply to George Monbiot

David Ray Griffin
ICH
Thursday, March 8, 2007

In “Bayoneting a Scarecrow The 9/11 conspiracy theories are a coward’s cult.” (Guardian, February 20), George Monbiot accuses members of the 9/11 truth movement of being “morons” and “idiots” who believe in “magic.” Having in his previous attack---“A 9/11 conspiracy virus is sweeping the world,” Guardian, February 6---called me this movement’s “high priest,” he now describes my 9/11 writing as a “concatenation of ill-attested nonsense.”
03/07/07 "ICH " -- - If my books are moronic nonsense, then people who have endorsed them must be morons. Would Monbiot really wish to apply this label to Michel Chossudovsky, Richard Falk, Ray McGovern, Michael Meacher, John McMurtry, Marcus Raskin, Rosemary Ruether, Howard Zinn, and the late Rev. William Sloane Coffin, who, after a stint in the CIA, became one of America’s leading civil rights, anti-war, and anti-nuclear activists?

If anyone who believes that 9/11 was an inside job is by definition an idiot, then Moncbiot would have to sling that label at Colonel Robert Bowman, former head of the U.S. “Star Wars” program; Andreas von Bülow, former State Secretary in the German Federal Ministry of Defense; former CIA analysts Bill Christison and Robert David Steele; former Scientific American columnist A. K. Dewdney; General Leonid Ivashov, former chief of staff of the Russian armed forces; Colonel Ronald D. Ray, former U.S. Deputy Assistant Secretary of Defense; all the members of Scholars for 9/11 Truth, Scholars for 9/11 Truth and Justice, Veterans for 9/11 Truth, and Pilots for 9/11 Truth; and most of the individuals listed under “Professors Question 9/11” on the “Patriots Question 9/11” website.

One of the reasons these people reject the government’s conspiracy theory is that, if they were to accept the official account of the destruction of the World Trade Centre, they would need to affirm magical beliefs. A few examples:
The Twin Towers came straight down, which means that each building’s 287 steel columns all had to fail simultaneously; to believe this could happen without explosives is to believe in magic.
At the onset of each tower’s collapse, steel beams were ejected out as far as 600 feet; to believe that these horizontal ejections could be explained by gravitational energy, which is vertical, is to believe in magic.
Virtually all of the concrete in the towers was pulverized into extremely fine dust particles; to believe that fire plus gravity could have done this is to believe in magic.
WTC 7 and the towers came down at virtually free-fall speed, meaning that the lower floors, with all their steel and concrete, provided no resistance to the upper floors; to believe this could happen without explosives is to believe in magic.

Pools of molten metal were found under each building. Because steel does not begin to melt until it reaches about 1,540°C and yet the fires could not have gotten over 1000°C, to accept the fire theory is to believe in magic.
Monbiot, regarding the 9/11 truth movement’s conspiracy theory as a wrong-headed distraction, fails to see that the obviously false and truly distracting conspiracy theory is the official 9/11 myth, which has been used to justify imperial wars and increased militarism, thereby distracting attention from global apartheid and the ecological crisis. We focus on the 9/11 myth because, until it is exposed, getting our governments to focus wholeheartedly on the truly urgent issues of our time will be impossible.
David Ray Griffin has published over 30 books, including four about 9/11. His next book, Debunking 9/11 Debunking: An Answer to Popular Mechanics and Other Defenders of the Official Conspiracy Theory, will be out in April.
Oud 8 maart 2007, 15:30   #2134
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jaja en gij zijt de alwetende, die achter elke boom een geest ziet staan zeker.

Stop toch met die zever want dat is het juist, ZEVER!

nu het is je goed recht om te geloven wat je wilt maar daarom klopt jou geloof nog niet met de realiteit.
Kleine correctie beste Slegie, JIJ bent hier wel de BELIEVER hé, JIJ GELOOFT de officiële conspiracy
Oud 8 maart 2007, 15:31   #2135
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
was daar ook een ufo op te zien misschien dan?
Weet U waar "UFO" voor staat?

Denk daar eens over na!
Oud 8 maart 2007, 15:32   #2136
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
iedereen heeft zijn geheimen maar dat de amerikaanse overheid zijn eigen burgers vermoord is gewoon pure waanzin.

Tja ... Ze vermoorden zelfs hun eigen presidenten ...
Oud 8 maart 2007, 15:33   #2137
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
jaja, en bigfoot loopt ook nog ergens rond, waanzinnig maar toch realiteit zeker jongens toch, het is hier toch wel erg bij sommige
Bigfoot loopt idd rond. Je kan je eens afvragen waarom je denkt dat dat niet zo is want het zou een vorm van "mind-control'' kunnen zijn in de
vorm van wel en geen juiste informatie aan je geven

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 15:34   #2138
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zoals ik al eerder zei, u ziet achter elke boom een geest net zoals de vele andere hier.

feit is dat samenzweringen en geheimen van de overheid het altijd wel goed doen bij een groot deel van de bevolking. laat een speciale luchtballon vliegen en sommige hebben een echte ufo gezien.

sommige zijn nog steeds overtuigd dat Elvis leeft dus het verwonderd mij niet echt dat er mensen zoals jij overtuigd zijn dat de amerikaanse overheid deze aanslagen van 9/11 zelf voorbereid heeft
Nog eens, weet u waar de afkorting "UFO" voor staat?

En u Hebt natuurlijk de tekst niet gelezen ...

Laatst gewijzigd door Gun : 8 maart 2007 om 15:47.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 15:37   #2139
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en dat is toch ook zo gemakkelijk hé, zomaar eventjes 3000 mensen vermoorden door de wtc torens zelf op te blazen en een paar domme moslims een 4 tal vliegtuigen te laten kapen in een wereld waar de communicatie middelen zo snel zijn en niemand die iets er van merkt, buiten een paar mensen die in hun ufo waarnemingen voorlopig hebben stopgezet om zich eventjes te verdiepen in deze materie komaan zeg, wees realistisch
Had ik al niet gemeld dat ik in u de nieuwe forumnar zag, u maakt zich per post een stukje belachelijker
Oud 8 maart 2007, 15:41   #2140
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Had ik al niet gemeld dat ik in u de nieuwe forumnar zag, u maakt zich per post een stukje belachelijker
pfff ben ik er vanaf!

Pin d'Nar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be