![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2121 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2122 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Sommige zijn nog steeds overtuigd "dat Jezus de zoon van God is" (omdat de Bijbel het zegt), dus het verwondert mij niet echt dat er mensen zoals jij overtuigd zijn dat een stelletje "moslimextremisten" de aanslagen van 9/11 voorbereid heeft (omdat de CIA het zegt). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2123 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog niemand op dit forum een dergelijke fantastische beweging weten maken. Ikzelf probeer bij bewezen feiten te blijven en zie dezelfde mentaliteit bij mensen als 2004Gun. Hou dus eens op om dergelijke fantastische claims te gaan vereenzelvigen met uitspraken rond 9/11 of de NWO.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2124 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ja, wat jullie vertellen is zever, punt uit, jullie bewijzen zijn niet meer dan vergezochte verklaringen van al weer even labiele mensen. beelden en documenten kan men zodanig vervalsen zodat het lijkt dat ze van de amerikaanse overheid komen maar in werkelijkheid zijn er tal van pipo's die zich amuseren om de fantasie van vele te prikkelen dus uw feiten zijn in feite niks waard ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2125 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
uw feiten zijn niet meer dan vervalsingen en verklaringen van fantasierijke personen. De NWO is nog zoiets belachelijk. dan geloof ik nog liever in de film de matrix ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek inderdaad soms over de meer esoterische concepten. Volgens mij is dit een niet te onderschatten deel van de realiteit. Ik heb het bestudeert en ben er nog mee bezig, en geloof zeker niet alles van wat men in dit thema zegt, integendeel. Ergens hou ik vol dat het een illusie is. Elke vorm van geloof of ideologie is een controlemechanisme om de mens en zijn bewustzijn te controleren. Maar ik vind dat het bestaan van andere realiteiten en hun invloed niet mag genegeerd worden. Als er al veel checks and balances zijn om mensen binnen het systeem te laten denken in de fysische realiteit, dan zijn er denk ik nog meer op het sprituele/esoterische vlak.
![]() |
![]() |
![]() |
#2127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk beroep je je dus op het authoriteitsargument van een aantal mensen. Waarom zou *ik* die mensen echter moeten geloven zolang ze niet kunnen aantonen dat ze gelijk hebben? Juist, ja. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb onderzoek gedaan naar UFO's, chemtrails, verhalen over rituele kindermoord binnen elitaire clubjes en zelfs de holle-aarde-theorie. Er is geen enkele theorie die ik per definitie afwijs, maar er zijn er wel heel wat die ik afwijs na enig research of waarbij ik mij wegens gebrek aan voldoende bewijs neutraal opstel (zijnde noch een believer noch een non-believer). Ik probeer nooit conclusies te maken zonder dat ik zeker ben van de conclusie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2129 |
|
![]() Als je het onderzoekt zal je zien dat het niet zomaar uit de lucht komt vallen. En je moet niet een paar mensen geloven, je moet veel bronnen bekijken.
![]() |
![]() |
#2130 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...rld+order+bush http://www.youtube.com/watch?v=XdxI0zClV_Y http://www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo
![]() |
![]() |
#2131 |
Staatssecretaris
|
![]() Negeer die toch, nog nooit zo'n overduidelijke trol gezien...
En als er 1 ding duidelijk is geworden uit z'n replies is dat hij zowaar aanvoelt wat nu de waarheid is of niet. truthiness |
![]() |
![]() |
![]() |
#2132 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oooh the irony, en fameus vankeer. Dus "wij" nemen zomaar iets aan voor waar omdat een autoriteit het zegt? En "jij" gelooft niet in dingen die niet aantoonbaar zijn? Er staat een leuk artikel in EOS over wikipedia en hoe het in 5 jaar britannica kon evenaren door de "intelligentie van de massa". Het toont ook aan hoe je onmogelijk dingen kan verbergen voor een globaal netwerk van miljoenen zelfverklaarde onderzoekers met teveel vrije tijd. Het resultaat is dat veel mensen enkel nog kunnen aanvallen op een persoonlijk niveau ipv te spreken over de feiten, net zoals britannica wikipedia aanviel. Op elk forum waar je in discussie treed over 9/11 is het steevast dezelfde bewering: er zijn geen bewijzen. Terwijl de favoriete bezigheid van de believers erin bestaat bewijsmateriaal in twijfel te trekken, maar nooit te ontkrachten. Het officiële verhaal rust met andere woorden op een fundering met de structurele integriteit van een kaartenhuis waar elk gegeven stand moet houden vooraleer het geheel in elkaar valt. Ik denk dat men er goed aan zou doen eens een stapje achteruit te nemen en alles in z'n geheel te bekijken ipv in details te treden, dan pas valt op hoe absurd het is zomaar alle toevalligheden en "ongelukjes" die het officiële verhaal recht houden voor waar aan te nemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2133 | |
|
![]() George Monbiot heeft weeral de 9/11-sceptici aangevallen. Onderstaande is het antwoord van David Ray Griffin op Monbiot:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2134 |
|
![]() Kleine correctie beste Slegie, JIJ bent hier wel de BELIEVER hé, JIJ GELOOFT de officiële conspiracy
![]() |
#2135 |
|
![]() Weet U waar "UFO" voor staat?
Denk daar eens over na!
![]() |
#2136 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tja ... Ze vermoorden zelfs hun eigen presidenten ...
![]() |
![]() |
#2137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vorm van wel en geen juiste informatie aan je geven Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2138 | |
|
![]() Citaat:
En u Hebt natuurlijk de tekst niet gelezen ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 8 maart 2007 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2139 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |