![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |||
Minister-President
|
![]() Ik weet er alles van, maar zal het niet aan uw neus hangen.
![]() Citaat:
Je bent van mening dat men haar best de mond snoert. Enige uitleg is niet gewenst. Gelukkig dat jij gen deel uit maakt van ons bewind. In de jaren '40 waren er ook 'mensen' die liever geen 'uitleg' wenste. Citaat:
Listig, maar ja, ge doet maar. Als je weet dat de man haar zieke vrouw, met kinderen achterliet. Is de vraag stellen al overbodig. Citaat:
Ik geef men mening. En hoe je het draait of keert. De man liet zen zieke vrouw achter met vijf kinderen. Dat dit mee aan de oorzaak kan liggen, durft zelfs niemand in de media in vraag stellen. Arme Westerse wereld... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als dat de reden zou zijn, dan is zij getikt. Als dat niet de reden is, dan ben jij het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() GODWIN, YOU LOST !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Minister-President
|
![]() Moet ik ze op een lepeltje geven...
![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 8 maart 2007 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=126
of ben jij zo iemand die denkt dat zieke mensen best in de gevangenis geholpen worden ? Laatst gewijzigd door Anna List : 8 maart 2007 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Allé, dus kindermoordenaars die wat ziekskes zijn in hunne kop mogen voortaan weer hopen: Anna wil ze verzorgen "buiten de gevangenis"... ![]() Ik ben er zeker van dat je haarfijn zal kunnen expliceren waarom dat niet geldt voor Marc Dutroux. Anna, ge zijt een beste kerel en ik wil graag eens een Orval drinken met u, maar uw ideetjes zijn niet te doen... Laatst gewijzigd door baarle : 8 maart 2007 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() En altijd maar Dutroux erbij sleuren.
Appelen met peren vergelijken. Het éne misdrijf is één van pedofielen aard, en het andere is een gezinsdrama. Ja leest het maar eens goed een "gezinsdrama". En dit gezin bestond uit een vader, moeder en 5 kinderen. Als je nog maar durft stellen dat de vader weleens figuurlijk het mes heeft kunnen vasthouden, verklaard men je voor gek. De vader moet hier volledig buiten gehouden worden. De moeder was 'getikt' (waarschijnlijk geboren) want zij heeft het misdrijf alleen gepleegd. Hoewel ook hier geeneens een proces heeft plaats gehad. Er kunnen gemakkelijk nog andere piste's zijn. Maar ook dat mag niet in vraag gesteld worden. De media heeft duidelijk gemaakt dat er maar één groot slachtoffer is...namelijk de vader. En daar moeten we ons bij neer leggen. Zeker nu het gaat om een allochtoon, uit de moslim wereld. De stempel 'racist' is al nat gemaakt, voor iedereen die één woord verkeerd durft zeggen over de vader... Dat is nu eenmaal eigen geworden in onze media-cultuur. Laatst gewijzigd door De Prof : 8 maart 2007 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noppes? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Partijlid
|
![]() Ja, tuurlijk krijgt hij aandacht! Hij verliest zijn 5 kinderen, 5kinderen weet je wel hoe hard dat voor hem is. Gewoon zijn héél gezin is er niet meer...
En natuurlijk vragen mensen zich af: waarom heeft ze het gedaan? Hoe kon ze het zo ver laten komen? Je eigen kinderen vermoorden...er is geen enkele geldige reden dat je hiervoor gaat vrijspreken! Weet je: ik vind je opmerking van " Nu laat men weer uitschijnen dat de moeder 'alle' schuld treft." Niet terecht! Ja de moeder heeft de daad gepleegd, wil jij anders dat alle schuld naar de vader gaat! Jij weet niets van de situatie dus je kunt niet duidelijk zeggen waar alle schuld ligt. Ik vond het juist erg, wanneer de familielid van de moeder alle schuld op de vader legde... Laatst gewijzigd door /Sarah/ : 8 maart 2007 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer vele (zéér vele) meisjes huwen mt een moslim waarbij rozengeur en maneschijn wordt beloofd, die niet "zo praktiserend" is, waarbij "geen eisen" worden gesteld, die helemaal geintegreerd is etc. etc. Als er echter kinderen komen dan verandert het (lees de uitleg van "Dutch" op faithfreedom (en ook op de portalsite) en zelfs zonder dat er kinderen komen verandert het na een tijdje (lees de uitleg van "Melissa" op faithfreedom vb.) Het gebeurt niet van de ene dag op de andere, het sijpelt gewoon dagelijks beetje bij beetje door, tot je op een bepaald ogenblik ontdekt dat je volledig vasthangt en geen weg meer opkan. Wettelijke beschermingsmiddelen zijn systematisch genegeerd ("wij" hebben dat niet nodig), jobs opgegeven ("mijn man" zorgt voor me), kinderen PER DEFINITIE mee onderworpen aan de wetten van zijn moederland (ho, hoe leuk die dubbele nationaliteit, laten we die mensen dat toch gunnen) etc.. etc... En wat is er nu fout aan het "moslim-zijn" toch niks? toch vredelievende tolerante religie? Wat is het probleem dat mijn kinderen zo worden opgevoed? We leven nu toch ook al zo? Wat is dan het verschil? Net JIJ moet zeggen wat die moeder OP VOORHAND had moeten en kunnen weten! Vast evenveel als jij nu!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 maart 2007 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Prof : 8 maart 2007 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uit uw reactie merk ik op, als ik zeg dat men niet alle schuld bij de moeder moet leggen, dat ik daarmee wil aantonen dat men 'alle' schuld bij de vader moet leggen. Dat is zeker onjuist. Ik wil alleen laten opmerken, dat een gezinsdrama, (als deze) nooit volledig aan één ouder toegeschreven kan worden. Zij heeft idd de letterlijke gruweldaad gepleegd. Maar wat was de invloed van de vader? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in dit geval was aanvankelijk sprake van zware depressie die aan de basis zou liggen. Nu wordt ze al meer als een koele moordenares afgeschilderd die haar daad als depressie zou vermommen. Jullie zijn gewoon zielig. Had u zich ook afgevraagd “hoe ze het zover had laten komen” was haar man werkloos en alcoholist geweest ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
besides, als je iemand laat opnemen, betekent dat niet dat je m de straat opstuurt ... in sommige gevallen betekent dat dat je haar/hem veel langer binnensteekt dan je momenteel in een gevangenis kan ... ps Orval is dat niet Waals ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 8 maart 2007 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wat de invloed van de vader was? Ja zou ik ook graag willen weten maar op dit moment hoor je gewoon twee verschillende kanten...Dat je al niet meer weet wat te geloven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan is er nog het vertrouwensaspect. Velen vinden dat een pedofiel in een vertrouwensfunctie (leraar, pastoor, ...) precies om die reden zwaarder moet gestraft worden dan iemand zonder die functie. Als dat juist is, wat moeten we dan denken van een ouder die zijn/haar kinderen vermoordt? Het lijkt me dat zijn/haar straf precies zwaarder moet zijn, omdat hij/zij de hoogste vertrouwensband misbruikt heeft. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt je vrije keuze op het moment dat je beslist wel of niet door te gaan met een moslim, trouwen is instemmen. Heel simpel toch? Als je met een verstokte roker iets begint moet je na je huwelijk ook niet beginnen zagen over de stank. |
|
![]() |
![]() |